eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na odchody zwierzęce na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-04-12

Warszawa: Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na odchody zwierzęce na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie
Numer ogłoszenia: 85630 - 2016; data zamieszczenia: 12.04.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opróżnianie koszy ulicznych i pojemników na odchody zwierzęce na ulicach gminnych na terenie Dzielnicy Mokotów w Warszawie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie następujących czynności: 1)Opróżnianie koszy ulicznych - polega na: a)opróżnianiu koszy ulicznych o pojemności 40 litrów, zbieraniu wszystkich odpadów znajdujących się w momencie opróżniania na ziemi w promieniu co najmniej 4 metrów od opróżnianego kosza i wywozie odpadów do utylizacji, b)wykonaniu dokumentacji zdjęciowej z opatrzoną datą i godziną oraz opisem miejsca ustawienia po każdorazowym opróżnieniu kosza ulicznego, jak również przekazywanie tej dokumentacji w formie elektronicznej do Zamawiającego, c)opróżnianiu koszy ulicznych zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. 2)Opróżnianie pojemników na odchody zwierzęce - polega na: a)opróżnianiu pojemników ulicznych na odchody zwierzęce o pojemności 35 litrów, zbieraniu wszystkich odpadów znajdujących się w momencie opróżniania na ziemi w promieniu co najmniej 4 metrów od opróżnianego pojemnika na odchody zwierzęce i wywozie odpadów do utylizacji; b)wykonaniu dokumentacji zdjęciowej z opatrzoną datą i godziną oraz opisem miejsca ustawienia po każdorazowym opróżnieniu pojemnika na dochody zwierzęce, jak również przekazywanie tej dokumentacji w formie elektronicznej do Zamawiającego, c)opróżnianiu pojemników na odchody zwierzęce zgodnie z harmonogramem, stanowiącym załącznik nr 4 do umowy. 3)Interwencyjne opróżniane koszy ulicznych i pojemników na odchody zwierzęce - polega na: a)opróżnianiu i zbieraniu wszystkich odpadów znajdujących się w promieniu 4 metrów oraz wywozie odpadów do utylizacji, dotyczy wskazanych koszy i pojemników poza planowanymi terminami wskazanymi w harmonogramie obsługi w sytuacji incydentalnego przepełniania się. Wykonawca będzie podejmował akcje na każdorazowe zgłoszenie Zamawiającego. Czas reakcji od momentu otrzymania zgłoszenia do wykonania wszystkich czynności wynosi 3 godziny, b)wykonaniu dokumentacji zdjęciowej z opatrzoną datą i godziną oraz opisem miejsca ustawienia po każdorazowym opróżnieniu kosza ulicznego lub pojemnika na odchody zwierzęce, jak również przekazywanie tej dokumentacji w formie elektronicznej do Zamawiającego, 4)Przestawianie koszy ulicznych i pojemników na odchody zwierzęce - polega na: a)załadunku, rozładunku, transporcie oraz ustawieniu w promieniu 5 km od miejsca obecnej lokalizacji na miejsce wskazane przez Zamawiającego. Waga kosza ulicznego konstrukcji betonowej - 80 kg, a waga pojemnika na odchody zwierzęce o konstrukcji metalowej - 10 kg. b)wykonaniu dokumentacji zdjęciowej z opatrzoną datą i godziną oraz opisem miejsca ustawienia po przestawieniu kosza lub pojemnika, jak również przekazywanie tej dokumentacji w formie elektronicznej do Zamawiającego.kosztów opróżniania koszy i pojemników ulicznych należy zględnić Z powodu gromadzenia odpadów nie mieszczących się w koszach ulicznych oraz pojemnikach na odchody zwierzęce wokół miejsca ich posadowienia, należy przewidzieć w wycenie większą masę odpadów do wywozu, niż wynikająca z podanej pojemności kosza. Klauzula społeczna - Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni jedną osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013 r. poz. 674, ze zm.) lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wykonawca staje się wytwórcą wszystkich odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia, a sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy z dnia 24 grudnia 2012 r. o odpadach (tekst jednolity Dz. U. Nr 22 z 2013 r., ze zmianami) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity Dz. U. Nr 1399 z 2013 r. ze zmianami)..

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówienia uzupełniającego na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy prawo zamówień publicznych polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju usługi do wartości 50% zamówienia podstawowego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.72.22.00 - Usługi usuwania zanieczyszczeń ze środowiska 90.51.13.00 - Usługi zbierania śmieci 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 1000,00 Pln

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania lub wykonywania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług polegających na opróżnianiu koszy ulicznych o wartości nie mniejszej niż 30.000 zł brutto każda.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Wykaz musi zawierać co najmniej trzy usługi polegające na opróżnianiu koszy ulicznych o wartości nie mniejszej niż 30 000,00 zł brutto każda. Zamawiający nie wymaga wykazania usług niewykonanych lub wykonanych nienależycie.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Druk oferta (wzór druku załącznik nr 1 do SIWZ); Formularz cenowy (wzór druku załącznik nr 8 do SIWZ); Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - czas wykonania usługi - 10

IV.2.2)

V przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:
http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mokotow.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba zamawiającego pok. 35A cena 10 zł; płatność - kasa.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.04.2016 godzina 09:30, miejsce: siedziba zamawiającego pok. 35A.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, dokumenty składane w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia musi złożyć każdy wykonawca. W przypadku składania oferty przez wykonawców występujących wspólnie, Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust 2 pkt 5 ustawy lub informację o braku przynależności do grupy kapitałowej - wzór druku załącznik nr 4 do SIWZ musi złożyć każdy wykonawca. Zamawiający zgodnie z art. 24 ust 2a ustawy Prawo Zamówień Publicznych wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wykluczy z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, ze podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które maja zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.