eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krasnystaw › Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Krasnystaw: Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów
Numer ogłoszenia: 85569 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie , ul. M. Sobieskiego 4, 22-300 Krasnystaw, woj. lubelskie, tel. 82 576 21 70, faks 82 576 49 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzozkrasnystaw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa odczynników do wykonywania badań laboratoryjnych wraz z dzierżawą analizatorów, z podziałem na 9 pakietów: Pakiet 1 Dostawa odczynników do wykonywania badań pilnych i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora i chłodni Pakiet 2 Dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora Pakiet 3 Dostawa odczynników do obsługi analizatora biochemicznego Integra 400 plus będącego własnością Zamawiającego oraz dzierżawa analizatora dodatkowego zastępczego Pakiet 4 Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do koagulologii. Pakiet 5 Dostawa odczynników do badań morfologii krwi metodą 5 diff wraz z dzierżawą dwóch analizatorów Pakiet 6 Dostawa pasków testowych do analizy moczu wraz z dzierżawą aparatu do odczytu pasków Pakiet 7 Dostawa odczynników i zestawów bezodczynnikowych do identyfikacji testów mikrobiologicznych wraz z dzierżawą wielokanałowego czytnika Pakiet 8 Dostawa testów szybkich do wykonywania badań Pakiet 9 Dostawa odczynników do obsługi analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Cobas b 221 S4 będącego własnością Zamawiającego oraz dzierżawa analizatora dodatkowego zastępczego.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7, 38.43.45.20-7.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. Nr 3)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że zrealizował lub realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, co najmniej 3 dostaw odczynników laboratoryjnych dla jednostek prowadzących działalność leczniczą o wartości nie mniejszej niż 400 000,00 zł brutto każda z nich (Zał. Nr 6)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. Nr 3)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. Nr 3)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Zał. Nr 3)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    a) dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanego sprzętu do obrotu na terenie Polski, zgodnie z ustawą z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2010 r. Nr 107 poz. 679 ze zm.), tj.: - deklarację zgodności dla wyrobu medycznego oznakowanego znakiem CE (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) - certyfikat jednostki notyfikowanej (jeżeli są wymagane certyfikaty jednostki notyfikowanej) oraz że na każde wezwanie zostaną przedstawione Zamawiającemu. b) oświadczenie wykonawcy, iż oferowany asortyment - odczynniki, kalibratory, kontrole, materiały zużywalne są dopuszczone do obrotu i używania zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz że posiadają stosowne dokumenty świadczące o ich dopuszczeniu, a także iż wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia tych dokumentów na każde żądanie Zamawiającego. c) oświadczenie wykonawcy, że przedstawione w ofercie ilości odczynników, kontroli i innych oferowanych niezbędnych produktów są wystarczające do wykonania wymaganej ilości badań, wraz z jednoczesnym zobowiązaniem, iż w przypadku gdy zaoferowane ilości przedmiotu zamówienia okażą się niewystarczające do wykonania określonej w SIWZ ilości badań, wykonawca zobowiązuje się do dostarczenia Zamawiającemu brakujących odczynników, kontroli i innych niezbędnych produktów na swój koszt. d) foldery, materiały informacyjne z dokładnym opisem technicznym oferowanego sprzętu zaopatrzony w zdjęcia lub rysunki techniczne; z zaznaczeniem parametrów dotyczących warunków wymagalnych dzierżawionego aparatu.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik Nr 1. b) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy - Załącznik Nr 2. c) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy pzp (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) lub w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania wykonawcy (zgodnie z odpisem z KRS lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej). Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez osobę upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy lub notarialnie. Nie jest dopuszczalne, by pełnomocnictwo zostało potwierdzone za zgodność z oryginałem przez osobę, na którą zostało wystawione. d) umowa spółki cywilnej - jeżeli Wykonawca jest spółką cywilną.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę treści umowy w następujących przypadkach: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT, przy czym zmianie może ulec cena brutto, natomiast cena netto pozostanie bez zmian, b) w przypadku obniżenia ceny na dany przedmiot zamówienia bez względu na przyczynę takiej zmiany, c) w przypadku wstrzymania produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem umowy na nowy produkt o tych samych lub lepszych parametrach w cenie jednostkowej nie wyższej niż zaoferowana, d) w przypadku zmiany oznaczeń katalogowych, e) zmiany obowiązujących przepisów, jeżeli konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego, f) zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy. g) dopuszcza się przedłużenie obowiązywania umowy w przypadku niewykorzystania środków finansowych określonych w umowie maksymalnie do 3 miesięcy od daty jej zakończenia.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzozkrasnystaw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 4.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Krasnymstawie, 22-300 Krasnystaw, ul. Sobieskiego 4 (sekretariat).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa odczynników do wykonywania badań pilnych i chorób zakaźnych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora i chłodni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 8 pozycji asortymentowych + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą analizatora i chłodni.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa odczynników do wykonywania badań immunochemicznych wraz z dzierżawą automatycznego analizatora.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 23 pozycje asortymentowe + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą analizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa odczynników do obsługi analizatora biochemicznego Integra 400 plus będącego własnością Zamawiającego oraz dzierżawa analizatora dodatkowego zastępczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 30 pozycji asortymentowych + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą analizatora dodatkowego zastepczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa odczynników wraz z dzierżawą analizatora do koagulologii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 4 pozycje asortymentowe + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą analizatora.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Dostawa odczynników do badań morfologii krwi metodą 5 diff wraz z dzierżawą dwóch analizatorów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 1 pozycja asortymentowa + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą dwóch analizatorów podstawowego i pomocniczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Dostawa pasków testowych do analizy moczu wraz z dzierżawą aparatu do odczytu pasków.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy paskowe - 1 pozycja asortymentowa + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą aparatu do odczytu pasków.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Dostawa odczynników i zestawów bezodczynnikowych do identyfikacji testów mikrobiologicznych wraz z dzierżawą wielokanałowego czytnika.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki i zestawy bezodczynnikowe - 20 pozycji asortymentowych wraz z dzierżawą wielokanałowego czytnika.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 33.14.16.25-7, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Dostawa testów szybkich do wykonywania badań.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Testy - 11 pozycji asortymentowych.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Dostawa odczynników do obsługi analizatora równowagi kwasowo-zasadowej Cobas b 221 S4 będącego własnością Zamawiającego oraz dzierżawa analizatora dodatkowego zastępczego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odczynniki - 1 pozycja asortymentowa + inne akcesoria (materiały zużywalne, kalibratory, kontrole) wraz z dzierżawą analizatora dodatkowego zastępczego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.65.00-0, 38.43.45.20-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.