eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Budowa drogi gminnej nr 106572L - ulicy Poziomkowej w Lublinie na odcinku od ulicy Nasturcjowej do ulicy Barwinkowej, wraz z oświetleniem drogowym, siecią kanalizacji deszczowej, siecią kanalizacji sanitarnej i siecią wodociągową wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-19

Ogłoszenie nr 85512 - 2017 z dnia 2017-05-19 r.

Lublin: Budowa drogi gminnej nr 106572L - ulicy Poziomkowej w Lublinie na odcinku od ulicy Nasturcjowej do ulicy Barwinkowej, wraz z oświetleniem drogowym, siecią kanalizacji deszczowej, siecią kanalizacji sanitarnej i siecią wodociągową wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 64001-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg i Mostów w Lublinie, krajowy numer identyfikacyjny 6077887900000, ul. ul. Krochmalna , 20401 Lublin, państwo Polska, woj. lubelskie, tel. 814 665 700, faks 814 665 701, e-mail zamowienia@zdm.lublin.eu
Adres strony internetowej (URL): http://zdm.bip.lublin.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: gminna jednostka budżetowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa drogi gminnej nr 106572L - ulicy Poziomkowej w Lublinie na odcinku od ulicy Nasturcjowej do ulicy Barwinkowej, wraz z oświetleniem drogowym, siecią kanalizacji deszczowej, siecią kanalizacji sanitarnej i siecią wodociągową wraz z przyłączami w granicach pasa drogowego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres zamówienia obejmuje: 1. zrealizowanie robót w oparciu o dokumentację techniczną po wytyczeniu przez uprawnionego geodetę, 2. wykonanie projektu czasowej organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót i zatwierdzenia projektu w ZDiM w Lublinie oraz oznakowanie miejsc prowadzenia robót zgodnie z tym projektem, 3. obsługę geodezyjną prowadzonych robót, 4. wykonanie w niezbędnym zakresie robót związanych z budową bądź zabezpieczeniem urządzeń obcych kolidujących z budową ulic, 5. wykonanie monitoringu budowanego odcinka kanalizacji deszczowej wraz z przykanalikami, zgodnie z wytycznymi dysponentów sieci oraz wykonanie monitoringu wraz z czyszczeniem w/w sieci przed upływem okresu gwarancji na wykonanie przedmiotu umowy, 6. uporządkowanie terenu inwestycji, 7. wykonanie niezbędnych prób i badań, pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami STWiORB, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora Nadzoru, 8. prowadzenie dzienników budowy, 9. uporządkowanie terenu przyległego po zakończeniu robót z odtworzeniem trawników i terenów zielonych, przylegających do miejsc prowadzenia robót, 10. przygotowanie rozliczeń końcowych robót i sporządzenie operatów kolaudacyjnych (w ilości po 2 egz.), które mają zawierać: umowę, ofertę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami i dalszymi podwykonawcami, harmonogram, tabele elementów rozliczeniowych, polisę ubezpieczeniową, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zanikowych i ulegających zakryciu lub zasłonięciu, badania materiałów, recepty, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjną inwentaryzację powykonawczą w formie gis/cad i wersji papierowej (w ilości po 3 egz.), dziennik budowy, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia odbioru robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami oraz dokumenty niezbędne do przekazania obiektu do użytkowania, 11. przekazanie zrealizowanych robót zarządcy drogi. Zamawiający stosownie do art. 29 ust 3a ustawy Pzp, wymaga aby wszelkie czynności w zakresie realizacji przedmiotowego zamówienia wskazane i opisane w STWiORB, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1) ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, z późn. zm.), były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę na podstawie umowy o pracę, w szczególności: 1. dotyczące budowy drogi, w tym: 1.1. roboty przygotowawcze, rozbiórkowe i remontowe, 1.2. roboty ziemne, 1.3. ułożenie krawężników i obrzeży, 1.4. wykonanie podbudowy pod jezdnie, chodniki i zjazdy, 1.5. wykonanie nawierzchni jezdni z betonu asfaltowego modyfikowanego polimerami, 1.6. wykonanie nawierzchni jezdni, zjazdów i chodnika z kostki brukowej betonowej, 1.7. wykonanie nawierzchni jezdni z kruszyw łamanych, 1.8. wykonanie nawierzchni jezdni z kory asfaltowej, 1.9. wykonanie cieku liniowego, 1.10. regulacja pionowa włazów kanałowych kanalizacji sanitarnej i deszczowej, 1.11. regulacja pionowa skrzynek wodociągowych, 1.12. wykonanie oznakowania pionowego i poziomego, 1.13. umocnienie skarp włókniną, 1.14. umocnienie skarp płytami ażurowymi; 2. dotyczące budowy sieci kanalizacji deszczowej, w tym: 2.1. roboty przygotowawcze, 2.2. roboty ziemne, 2.3. praca w wykopach, 2.4. roboty montażowe rurociągów, studni rewizyjnych i studzienek ściekowych, 2.5. roboty odtworzeniowe nawierzchni; 3. dotyczące budowy sieci kanalizacji sanitarnej, w tym: 3.1. roboty przygotowawcze, 3.2. roboty ziemne, 3.3. praca w wykopach, 3.4. roboty montażowe rurociągów i studni rewizyjnych, 3.5. roboty odtworzeniowe nawierzchni; 3.3.4. dotyczące budowy sieci wodociągowej, w tym: 4.1. roboty przygotowawcze, 4.2. roboty ziemne, 4.3. praca w wykopach, 4.4. roboty montażowe rurociągów i studni rewizyjnych, 4.5. roboty odtworzeniowe nawierzchni; 5. dotyczące budowy sieci wodociągowej, w tym: 5.1. montaż szafki oświetleniowej, 5.2. roboty przygotowawcze, 5.3. roboty ziemne, 5.4. układanie kabli, 5.5. montaż fundamentów prefabrykowanych pod słupy, 5.6. mechaniczne stawianie słupów oświetleniowych, 5.7. montaż wysięgników rurowych na słupach, 5.8. montaż opraw oświetleniowych, 5.9. montaż tabliczek bezpiecznikowych, 5.10. prace pomiarowe, 5.11. roboty odtworzeniowe nawierzchni; 6. oraz inne czynności dotyczące wykonania robót budowlanych konieczne do wykonania przedmiotu umowy. Obowiązek ten dotyczy również Podwykonawców - Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących wskazane wyżej czynności.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45231300-8, 45231000-5, 45316110-9, 45232000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT1830764.35
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Jan Pastwa Zakład Instalacji Przemysłowych i Sanitarnych , , ul. Leszczyńskiego 14/1, 20-069, Lublin, kraj/woj. lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1474765.67
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1474765.67
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2242084.07
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom Tak
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.