Gdynia: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO
Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA POMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W GDYNI
Numer ogłoszenia: 85506 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny , ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 668-60-00/01, faks (58) 669-68-44.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.arimr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPRZEDAŻ I DOSTAWA SAMOCHODU OSOBOWEGO Z NAPĘDEM NA 4 KOŁA DLA POMORSKIEGO ODDZIAŁU REGIONALNEGO ARIMR W GDYNI.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest sprzedaż i dostawadla Pomorskiego Oddziału Regionalnego Agencji Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa przy ul. Kołłątaja 1 w Gdyni 1 (jednego) samochodu osobowego, fabrycznie nowego z napędem na 4 koła. Samochód winien spełniać poniższe wymagania, dotyczące parametrów technicznych i wyposażenia: 1)Samochód fabrycznie nowy (rok produkcji 2015-rzeczywisty przebieg do 100 km). 2)Nadwozie 5 drzwiowe (zamknięte). 3)Lakier metalizowany (szary, srebrny, grafit, czarny lub zbliżony). 4)Silnik benzynowy o minimalnej pojemności silnika 2,0 (w oznaczeniu handlowym) 5)Silnik o mocy powyżej 150 KM. 6)Stały napęd na cztery koła lub dołączany. 7)Wspomaganie układu kierowniczego. 8)Manualna skrzynia biegów. 9)Prześwit podwozia co najmniej 170 mm. 10)Centralny zamek ze zdalnym sterowaniem. 11)Immobilizer. 12)Co najmniej 2 czołowe poduszki powietrzne (dla kierowcy i pasażera). 13)Układ ABS. 14)System stabilizacji oraz kontroli toru jazdy (ESC i TCS - lub równoważny). 15)Minimum 1 gniazdo 12V. 16)Elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne. 17)Elektrycznie regulowane szyby w drzwiach przednich i tylnich. 18)Relingi dachowe. 19)Komputer pokładowy (informacja m.in. o temperaturze zewnętrznej, liczbie kilometrów, średnim zużyciu paliwa, zasięgu na pozostałym paliwie itp.). 20)Czujniki parkowania - tył. 21)Autoalarm. 22)Pełnowymiarowe koło zapasowe lub koło dojazdowe. 23)Trójkąt odblaskowy. 24)Gaśnica. 25)Apteczka. 26)Komplet dywaników. 27)Pojemność przestrzeni bagażowej (w litrach) dla układu funkcjonalnego 5 miejsc siedzących - minimum 540 litrów. 28)Zużycie paliwa (l/100 km) : cykl miejski maksimum 11 l, cykl pozamiejski maksimum 7 l, cykl mieszany maksimum 9 l. 29)Średnia emisja CO2 (g/km) : maksimum 190 g/km. 30)Norma emisji spalin min Euro 5. 31)Przednie lampy przeciwmgielne. 32)Przednie lampy ksenonowe lub bi-ksenonowe. 33)Klimatyzacja automatyczna. 34)Regulacja kolumny kierownicy w dwóch płaszczyznach. 35)Regulacja wysokości fotela kierowcy. 36)W kierownicy sterowanie systemem audio. 37)Fotochromatyczne lusterko wewnętrzne. 38)Czujnik deszczu. 39)System multimedialny z ekranem dotykowym z radioodtwarzaczem i nawigacją satelitarną. 40)Gwarancja producenta: a)na perforację blachy co najmniej 5 lat. b)na podzespoły mechaniczne: co najmniej 3 lata albo do przebiegu 100 000 km (słownie: sto tysięcy km). c)na lakier co najmniej 1 rok. 41)Pakiet ubezpieczeniowy, zawierający pełne ubezpieczenie w okresie 1 roku od zakupu w zakresie OC, AC (także od kradzieży, bez udziału własnego) oraz NNW i Assistance. Zamawiający wymaga, aby w odległości nie większej niż 30 km od siedziby Zamawiającego znajdowała się przynajmniej jedna autoryzowana stacja obsługi samochodu będącego przedmiotem umowy..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.00.00 - Samochody osobowe 66.51.41.10 - Usługi ubezpieczeń pojazdów mechanicznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy PZP
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy PZP
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy PZP
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy PZP
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie z art.22 ust.1 Ustawy PZP
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1)Pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzoną kopię) do reprezentowania wykonawcy, w tym do podpisywania dokumentacji ofertowej, jeżeli wykonawca jest reprezentowany niezgodnie z zapisem we właściwym rejestrze (dotyczy to również pełnomocnictwa do reprezentowania konsorcjum, spółki cywilnej). 2)zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
termin wykonania zamówienia, o którym mowa w Rozdziale V SIWZ: w sytuacji niezależnej od zamawiającego, w tym np. problemy z dostarczeniem samochodów do Polski
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.arimr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Pomorski Oddział Regionalny ARiMR, 81-332 Gdynia ul.Kołłątaja 1..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 08:00, miejsce: Agencja Restrukturyzacji i Modernizacji Rolnictwa Pomorski Oddział Regionalny ul. Kołłątaja 1, 81-332 Gdynia pokój nr 230 (Kancelaria) (IV poziom budynku MIR)..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GDYNI
- Wykonywanie prac dla Centrum Transferu Technologii - powtórne
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Przebudowa układu drogowego i budowa ścieżki dla rowerów i chodnika wzdłuż ul. Zielonej w Gdyni- II postępowanie
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Budowa zewnętrznej windy wraz z platformą dojazdowa przystosowaną dla potrzeb osób niepełnosprawnych w budynku Teatru Muzycznego im. Danuty Baduszkowej w Gdyni"
- Przygotowanie scenariusza i zrealizowanie filmu promocyjnego dla Wydziału Zarządzania i Nauk o Jakości Uniwersytetu Morskiego w Gdyni
więcej: przetargi w Gdyni »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Gminy Mirosławiec
- "UBEZPIECZENIE GMINY DŹWIERZUTY NA OKRES 01.07.2024 - 30.06.2027R."
- Wynajem samochodów osobowych typu BUS i typu FURGON na potrzeby Zarządu Dróg i Zieleni w Gdyni
- "Dostawa 9-osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób"
- Usługi kompleksowego ubezpieczenia mienia, następstw nieszczęśliwych wypadków i odpowiedzialności cywilnej Gminy Łapy i jej jednostek organizacyjnych w okresie 01.06.2024 r. - 31.05.2025 r.
- Zakup wraz z dostawą dwóch samochodów osobowych typu SUV na potrzeby Oddziału Terenowego Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa w Częstochowie
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.