eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leśnica › Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy realizowane w ramach projektuUrząd na piątkę z plusem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PO KL, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Leśnica: Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy realizowane w ramach projektu: Urząd na piątkę z plusem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PO KL, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej.
Numer ogłoszenia: 85493 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Leśnica , ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica, woj. opolskie, tel. 77 4615281.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy realizowane w ramach projektu: Urząd na piątkę z plusem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PO KL, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenia specjalistyczne dla pracowników Urzędu Miejskiego w Leśnicy realizowane w ramach projektu: Urząd na piątkę z plusem współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków EFS w ramach PO KL, poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej. Przedmiot zamówienia podzielono na trzy zadania tj.: 3.1.1 Zadanie nr 1: Szkolenie pn. Ochrona danych osobowych 3.1.2 Zadanie nr 2: Szkolenie z zasad techniki prawodawczej i obsługi programu do tworzenia aktów prawnych ABC PRO Legislator Premium 3.1.3 Zadanie nr 3: Szkolenie pn. Wdrożenie wybranych usług za pośrednictwem platformy ePUAP 3.2. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera odpowiednio załącznikach: 3.2.1 dla zadania nr 1 w załączniku nr 1A do niniejszej SIWZ 3.2.1 dla zadania nr 2 w załączniku nr 1B do niniejszej SIWZ 3.2.1 dla zadania nr 3 w załączniku nr 1C do niniejszej SIWZ (numeracja zgodna z siwz)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 16.06.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie jest wymagane wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dla zadania nr 1: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 4700,00 zł netto (słownie: cztery tysiące siedemset złotych). Dla zadania nr 2: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 8700,00 netto (słownie: osiem tysięcy siedemset złotych). Dla zadania nr 3: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że zrealizował a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również realizuje, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert (jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie): co najmniej jedno zamówienie dotyczące przygotowania i przeprowadzenia szkolenia wraz usługą cateringu o wartości tego zamówienia nie mniejszej niż 8500,00 zł netto (słownie: osiem tysięcy pięćset złotych)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do jego wykonania, w postaci, co najmniej: Dla zadania nr 1: kadrą dydaktyczną tj.: min. 1 osobą trenerem posiadającym wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia kursów/szkoleń o temacie Ochrona danych osobowych oraz posiadającą doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - w prowadzeniu, co najmniej dwóch kursów/szkoleń o zakresie tematycznym związanych z ochroną danych osobowych. Dla zadania nr 2: kadrą dydaktyczną tj.: min. 1 osobą trenerem posiadającym wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia kursów/szkoleń o temacie związanej z zagadnieniami prawnymi oraz posiadającą doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - w prowadzeniu, co najmniej dwóch kursów/szkoleń o zakresie tematycznym związanych z zagadnieniami prawnymi. Dla zadania nr 3: kadrą dydaktyczną tj.: min. 1 osobą trenerem posiadającym wykształcenie oraz kwalifikacje zawodowe niezbędne do prowadzenia kursów/szkoleń o temacie związanej z zagadnieniami obsługi platform internetowych oraz posiadającą doświadczenie - w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania - w prowadzeniu, co najmniej dwóch kursów/szkoleń o zakresie tematycznym związanych z zagadnieniami dotyczącymi obsługi platform internetowych

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. wypełniony formularz ofertowy (wg załączonego wzoru -zał. nr 2A, 2B, 2C - odpowiednio do zadania), 2. pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (jeżeli dotyczy)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie trenera - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

§ 10 1. Zmiany treści umowy są dopuszczalne zgodnie z art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Każda zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności. 3. Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień w formie aneksu do umowy w przypadku: 1) gdy wystąpią okoliczności, które nie mogły być przewidziane przed podpisaniem umowy, nie wynikające z zaniedbań którejś ze Stron, a czas wydłużenia jest niezbędny do realizacji przedmiotu umowy, możliwe jest wydłużenie czasu realizacji umowy, 2) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiędzy Zamawiającym, a inną niż Wykonawca Stroną, w tym instytucjami nadzorującymi realizację projektu, w ramach, którego realizowane jest zamówienie, 3) gdy konieczność wprowadzenia zmian będzie następstwem zmian wytycznych dotyczących EFS PO KL 2007-2013 lub wytycznych i zaleceń Instytucji Zarządzającej, 4) gdy wynikną rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej zapisów przez strony, 5) gdy nastąpi ustawowa zmiana stawki podatku VAT lub innych przepisów dotyczących przedmiotowej umowy, Strony dostosują wskazaną w umowie stawkę do obowiązujących przepisów prawa, 6) gdy wystąpią inne, niż przewidziane powyżej, zmiany dotyczące zawartej umowy, które są korzystne dla Zamawiającego, i które nie naruszają art. 140 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. (numeracja zgodna z wzorem umowy w § 10)

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lesnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Strona internetowa zamawiającego www.bip.lesnica.pl lub po uprzednim zamówieniu w Urzędzie Miejskim w Leśnicy ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:30, miejsce: Urząd Miejski w Leśnicy ul. 1 Maja 9, 47-150 Leśnica, pok.119..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w ramach Projektu: Urząd na piątkę z plusem Nr wniosku KSI POKL05.02.01-00-007/11 współfinansowanym przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitała Ludzki, Priorytet V. Dobre rządzenie, Działanie 5.2 Wzmocnienie potencjału administracji samorządowej, Poddziałanie 5.2.1 Modernizacja zarządzania w administracji samorządowej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie nr 1. Szkolenie pn. Ochrona danych osobowych..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Ochrona danych osobowych. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1A do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenera - 30

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Szkolenie z zasad techniki prawodawczej i obsługi programu do tworzenia aktów prawnych ABC PRO Legislator Premium..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie z zasad techniki prawodawczej i obsługi programu do tworzenia aktów prawnych ABC PRO Legislator Premium. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1B do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenera - 30

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Szkolenie pn. Wdrożenie wybranych usług za pośrednictwem platformy ePUAP..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkolenie pn. Wdrożenie wybranych usług za pośrednictwem platformy ePUAP. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1C do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 16.06.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 70
    • 2. Doświadczenie trenera - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.