eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wałcz › Przebudowa ul. Okrężnej w Wałczu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Wałcz: Przebudowa ul. Okrężnej w Wałczu
Numer ogłoszenia: 85443 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 98466 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska, Plac Wolności 1, 78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie, tel. 67 2584471, faks 67 2582618.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa ul. Okrężnej w Wałczu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z remontem i przebudową ulicy Okrężnej w Wałczu, obejmujące wykonanie następujących robót 1.1. Rozbiórka krawężników i obrzeży betonowych, 1.2. Rozebranie nawierzchni z płyt drogowych bet. gr. 12 cm - /trylinki/, 1.3. Rozbiórka nawierzchni z płyt wielootworowych, typu /Jomb/ o powierzchni do 1,0 m2, 1.4. Rozbiórka nawierzchni z płyt żelbetowych pełnych, o powierzchni ponad 3,0 m2 1.5. Rozbiórka nawierzchni chodników z kostki bet., na podsypce c-p, 1.6. Wywóz gruzu na odl. do 5km, 1.7. Mechaniczne ścinanie drzew z karczowaniem pni i ich wywozem, średnice drzew 56-65 cm, 1.8. Usunięcie warstwy ziemi urodzajnej (humusu), grubość warstwy do 15 cm, 1.9. Wykonanie robót ziemnych wraz z wywozem urobku na wysypisko - do 7km, 1.10. Wykonanie warstwy odcinającej z piasku gr.10 i 15cm, wraz z jej zagęszczaniem mechanicznym, 1.11. Podbudowa z gruntu stabilizowanego, cem. o Rm=5MPa, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 cm, 1.12. Podbudowa betonowa C8/10, pielęgnacja piaskiem i wodą, gr. warstwy po zagęszczeniu 10 i 15 cm, 1.13. Frezowanie nawierzchni asfaltowych na zimno przy użyciu frezarki z odwiezieniem kory asfaltowej na plac składowy, frezowanie na głębokość 4cm, 1.14. Mechaniczne oczyszczenie i skropienie podbudowy i w-wy wiążącej emulsją asfaltową, 1.15. Mechaniczne wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno-bitumiczną, grysowo-żwirowa /standard II/, 1.16. Warstwa wiążąca, mieszanka asfaltowa, gr.5cm po zagęszczeniu, masa grysowo-żwirowa, AC-11W, 1.17. Warstwa ścieralna, mieszanka asfaltowa, gr.5cm po zagęszczeniu, masa grysowo-żwirowa, AC-11S, 1.18. Ustawienie nowych krawężników bet. 15x30x100cm i 15x22x100cm oraz oporników 12x25x100cm na ławie bet. B-15, z oporem, 1.19. Ustawienie obrzeży bet. 8x25x100cm, na ławie bet. z oporem, z B-15, 1.20. Ułożenie ścieków ulicznych z kostki bet. szarej gr.8cm na ławie bet. B-15 gr.25cm, 1.21. Wykonanie nawierzchni chodników z kostki bet. gr.6cm, kolorowej - /melanż 2-kolorowy/ na podsypce c-p, gr.4cm, 1.22. Wykonanie nawierzchni zjazdów z kostki bet. gr.8cm, kolorowej - /grafit/, na podsypce c-p, gr.4cm, 1.23. Nawierzchnia ścieżki pieszo-rowerowej, z kostki bet. gr. 8cm - /bezfazowa, czerwona/ na podsypce c-p, gr.4cm, 1.24. Wykonanie przyłączy kanalizacji deszczowej z nowymi wpustami deszczowymi, 1.25. Budowa studni rewizyjnych bet. fi 1000mm, 1.26. Regulacja pionowa urządzeń wod-kan. i studzienek telekom., 1.27. Usunięcie kolizji energetycznych - likwidacja słupów żelbetowych energetycznych, 1.28. Budowa nowego oświetlenia ścieżki pieszo-rowerowej, 1.29. Przestawienie istniejących słupów oświetlenia ulicznego, 1.30. Inne nie wymienione wyżej roboty określone w umowie, w par. 1, ustęp 3. 2. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt 4 ustawy pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób w pełnym wymiarze czasu pracy, w ilości wynikającej z harmonogramu zatrudnienia, stanowiącego załącznik do umowy, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z realizacją zamówienia przez cały okres jego trwania. Powyższy warunek zostanie spełniony poprzez zatrudnienie nowych pracowników lub wyznaczenie do realizacji zamówienia zatrudnionych już u wykonawcy pracowników. Rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę to wszelkie prace budowlane, z wyłączeniem kadry kierowniczej, inżynierów oraz pracowników administracji. Realizacja zamówienia przez te osoby ma na celu podniesienie jakości i terminowości wykonania zamówienia. Personel zatrudniony na podstawie stosunku pracy to większa dyspozycyjność osób wykonujących zamówienie wobec zamawiającego i wykonawcy, większe doświadczenie personelu (wynikające ze stałości zatrudnienia w danego wykonawcy), lepsza kontrola wykonania zamówienia z uwagi na podporządkowanie pracowników wynikające ze stosunku pracy, większe zaangażowanie pracowników (wynikające z potrzeby należytego wywiązywania się z powierzonych obowiązków pracowniczych), co przekłada się na utrzymanie zatrudnienia. Szczegółowy zakres prac do wykonania oraz warunki dot. klauzuli zatrudnienia określone zostały w pkt. III siwz.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg 45.10.00.00 - Przygotowanie terenu pod budowę 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.61.10 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.06.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Strabag Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1829469,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 1417697,42

  • Oferta z najniższą ceną: 1099741,98 / Oferta z najwyższą ceną: 1539851,70

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.