eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 16 / 2016 - Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-14

Wieluń: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 16 / 2016 - Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji
Numer ogłoszenia: 85311 - 2016; data zamieszczenia: 14.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu , ul. Szpitalna 16, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 438 406 800, faks 438 406 801.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.powiat.wielun.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SPZOZ-O i ZP/3/38/380-382/ 16 / 2016 - Zakup z dostawą do SPZOZ w Wieluniu endoprotez stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na poszczególne ZAMÓWIENIA z których każde realizowane będzie poprzez dostawy częściowe przez cały okres obowiązywania umowy do wyczerpania kwoty umowy lub zamówionego przedmiotu zamówienia ( ZAMÓWIEŃ 20 ). 2. Opis przedmiotu zamówienia : endoprotezy stawu biodrowego oraz implantów ortopedycznych wraz z użyczeniem instrumentarium do ich implantacji w ramach podmagazynu u Zamawiającego - szczegółowy zakres , ilości zawiera - ZAŁĄCZNIK NR 1 - FORMULARZE CENOWE ZAMÓWIEŃ, ilości podane w Formularzach Cenowych są ilościami szacunkowymi. ZAMÓWIENIE nr 1 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 2 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 3 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 4 - Endoproteza bezcementowa stawu biodrowego; ZAMÓWIENIE nr 5 - Biodrowy stabilizator dynamiczny (DHS) do zespoleń bliższego końca kości udowej, kłykciowy stabilizator dynamiczny (DCS) do zespoleń dalszego końca kości udowej, śruby stabilizujące do płytek DHS i DCS, gwóźdź śródszpikowy blokowany, gwóźdź typu GAMMA, wkręty blokujące do gwoździ; ZAMÓWIENIE nr 6 - Gwoździe Endera, grotowkręty Schanza, drut plastyczny do wiązania odłamów kostnych w rolce, podkładki do śrub, wkręty samogwintujące, gwoździe Rusha, gwoździe Steinmanna; ZAMÓWIENIE nr 7 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości promieniowej; ZAMÓWIENIE nr 8 Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszego końca kości strzałkowej; ZAMÓWIENIE nr 9 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony bocznej; ZAMÓWIENIE nr 10 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości udowej; ZAMÓWIENIE nr 11 - Płytki kątowo-stabilne proste-wygięte, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów - średnica wkrętów blokowanych 5.0 mm; ZAMÓWIENIE nr 12 - Płytki kątowo-stabilne proste, z ograniczonym kontaktem dające kompresję odłamów średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; ZAMÓWIENIE nr 13 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne -hakowe- do zespolenia złamań dalszej części obojczyka lub-i przemieszczeń stawu barkowo-obojczykowego; ZAMÓWIENIE nr 14 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań nasady bliższej kośc ramiennej; ZAMÓWIENIE nr 15 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań dalszej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 3.5 mm; ZAMÓWIENIE nr 16 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości piszczelowej od strony przyśrodkowej- średnica wkrętów blokowanych 5.0 - 4,5 mm; ZAMÓWIENIE nr 17 - Płytki kątowo-stabilne anatomiczne do zespolenia złamań bliższej nasady kości łokciowej; ZAMÓWIENIE nr 18 - Śruby typu Herberta kaniulowane ; ZAMÓWIENIE nr 19 - Zestaw do szycia łąkotki technika all-inside ZAMÓWIENIE nr 20 - Płytki kątowo-stabilne do stabilizacji kości śródstopia po osteotomii w leczeniu palucha koślawego.

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.17.50 - Sztuczne stawy 33.18.31.00 - Implanty ortopedyczne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. - Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania uprawnień do wykonania przedmiotowego zamówienia , jeżeli przedstawi wraz z ofertą kserokopię koncesji lub zezwolenia, oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania wiedzy i doświadczenia niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania przedmiotowego zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dotyczący dysponowania osobami zdolnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia, na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Zamawiający nie wprowadza szczególnych warunków w tym zakresie. Zamawiający uzna, iż Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednią sytuacją ekonomiczną i finansową , pozwalającymi na wykonanie przedmiotowego zamówienia na podstawie oświadczenia złożonego przez Wykonawcę wraz z ofertą (Załącznik Nr 3 do SIWZ)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    REFERENCJE

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - TERMIN PŁATNOŚCI - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany ceny jednostkowej towaru spowodowanej zmianą stawki podatku od towarów i usług VAT, przy czym cena jednostkowa netto pozostaje bez zmian

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.powiat.wielun.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16,98 - 300 Wieluń - DO i ZP POKÓJ nr 204..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2016 godzina 10:00, miejsce: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej w Wieluniu, ul. Szpitalna 16,98 - 300 Wieluń - SEKRETARIAT POKÓJ nr 216..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.