eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mściwojów › Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.Budowa Sali sportowej wraz zapleczem socjalnym przy publicznym Gimnazjum w Marcinowicach

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-31

Mściwojów: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa Sali sportowej wraz zapleczem socjalnym przy publicznym Gimnazjum w Marcinowicach
Numer ogłoszenia: 85286 - 2009; data zamieszczenia: 31.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Mściwojów , Mściwojów 43, 59-407 Mściwojów, woj. dolnośląskie, tel. 076 8728522 w. 22.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.msciwojow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego dla zadania pn.: Budowa Sali sportowej wraz zapleczem socjalnym przy publicznym Gimnazjum w Marcinowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonywanie nadzoru inwestorskiego dla zadania Budowa Sali sportowej wraz z zapleczem socjalnym przy Publicznym Gimnazjum w Marcinowicach. Sala sportowa wykonana w konstrukcji szkieletowej, opartej na słupach żelbetowych i przykrytej dachem konstrukcji łukowej, wykonanej w technologii ABM, z warstwą termiczną i izolacją dźwiękoszczelną tzw. systemem steel waves, wyposażona jest w boiska sportowe do koszykówki, tenisa, siatkówki, halowej piłki ręcznej i nożnej. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: niezwłocznie po podpisaniu umowy z wykonawcą robót budowlanych w terminie do dnia odbioru robót budowlanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem okresu rękojmi. Planowany okres zakończenia inwestycji - listopad 2010r. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: teren budowy przy publicznym Gimnazjum w Marcinowicach.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.15.40 - 74.23.15.40 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda od wykonawców wniesienia wadium

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1/ spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 Pzp, 2/ wykonawca ubiegający się zamówienie publiczne ma obowiązek zapewnić nadzór w branżach o specjalności: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej, elektrycznej bez ograniczeń i drogowej oraz są wpisani do właściwej izby samorządu zawodowego, , 3/ wykonywali nadzór inwestorski nad co najmniej 3 robotami budowlanymi, w tym w co najmniej jednej wykonywana była termomodernizacja budynku, 4/ posiadają ubezpieczenie o odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, na kwotę co najmniej 50 tys. złotych..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1.1. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.2. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy (pzp), wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie - Zamawiający wymaga od Wykonawcy, aby wykazał realizację przynajmniej jednego nadzoru nad budową obiektu użyteczności publicznej o charakterze sportowo - widowiskowym lub podobnym (np. bank, szkoła sala sportowa, itp.) - Załącznik nr 4 do SIWZ; 1.4. wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia (w zakresie branży budowlanej, drogowej, sanitarnej i elektrycznej), a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - Załącznik nr 5 do SIWZ; 1.5. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnego z Załącznikiem nr 3 do SIWZ Dokumenty są składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku, gdy złożona kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości co do jej prawdziwości zamawiający zażąda od wykonawcy przedstawienia oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii dokumentu. 2. Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.msciwojow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Mściwojów Mściwojów 43 59-407 Mściwojów.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.04.2009 godzina 10:30, miejsce: Urząd Gminy Mściwojów Mściwojów 43 59-407 Mściwojów pok. 22 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego dla Województwa Dolnośląskiego na lata 2007-2013.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.