eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubliniec › Kursy zawodowe

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Lubliniec: Kursy zawodowe
Numer ogłoszenia: 85221 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562464, 34 3515280, faks 34 3515281.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubliniec.samorzady.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu - EFS, w części III: Kurs kroju i szycia, Kurs księgowości, Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, Operator koparko - ładowarek kl. III. Zamawiający skieruje na poszczególne szkolenia: Kurs kroju i szycia - 10 osób (1 grupa), Kurs księgowości - 10 osób (1 grupa), Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC - 10 osób (1 grupa), Operator koparko - ładowarek kl. III - 15 osób (1 grupa)..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, co oznacza posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674) - Wykonawca musi spełniać wymagania określone w §25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263) - dotyczy wyłącznie części: Operator koparko - ładowarek kl. III

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ, dla grup liczących minimum 10 osób

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum 2 kursów tożsamych z przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 50
  • 2 - Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
  • 3 - Kadra - 20
  • 4 - Sprzęt i materiały - 10

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubliniec.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sobieskiego 9 42-700 Lubliniec.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sobieskiego 9 42-700 Lubliniec, Stanowisko: Dziennik podawczy - parter (obok głównego wejścia).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie w ramach projektu pn. Idziemy naprzód - aktywizacja bezrobotnych w powiecie lublinieckim, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kroju i szycia.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Kurs kroju i szycia dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie każdego z uczestników do pracy w zawodzie krawiec odzieży lekkiej. Dodatkowo absolwent szkolenia powinien posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu artystycznego szycia firan. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Udział szkolenia praktycznego w procesie nauczania winien wynosić minimum 80%, w stosunku do liczby godzin zajęć ogółem. Program szkolenia ma obejmować łącznie 238 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Kadra - 20
    • 4. Sprzęt i materiały - 10

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs księgowości.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Kurs księgowości dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest pozyskanie, przez każdego z uczestników szkolenia, wiedzy teoretycznej oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy w księgowości. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 150 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu lub w odległości do 50 km od Lublińca..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Kadra - 20
    • 4. Sprzęt i materiały - 10

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do pracy wymagającej obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Program szkolenia ma obejmować łącznie 150 godzin zegarowych, z uwzględnieniem zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu lub w odległości do 50 km od Lublińca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Kadra - 20
    • 4. Sprzęt i materiały - 10

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko - ładowarek kl. III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie: Operator koparko-ładowarek kl. III dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 15 osób (1 grupę) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu, posiadających zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku operatora koparko - ładowarek. Program szkolenia musi obejmować zajęcia praktyczne oraz teoretyczne, i być zgodny z programem opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263). Preferowanym miejscem przeprowadzenia szkolenia będzie Lubliniec lub inna miejscowość znajdująca się w odległości do 75 km od Lublińca.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 50
    • 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
    • 3. Kadra - 20
    • 4. Sprzęt i materiały - 10

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.