Lubliniec: Kursy zawodowe
Numer ogłoszenia: 85221 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Sobieskiego 9, 42-700 Lubliniec, woj. śląskie, tel. 34 3562464, 34 3515280, faks 34 3515281.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.puplubliniec.samorzady.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kursy zawodowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania jest udzielenie zamówienia publicznego na usługi szkoleniowe dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu - EFS, w części III: Kurs kroju i szycia, Kurs księgowości, Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, Operator koparko - ładowarek kl. III. Zamawiający skieruje na poszczególne szkolenia: Kurs kroju i szycia - 10 osób (1 grupa), Kurs księgowości - 10 osób (1 grupa), Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC - 10 osób (1 grupa), Operator koparko - ładowarek kl. III - 15 osób (1 grupa)..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
- Wykonawca musi posiadać uprawnienia do prowadzenia szkoleń dla osób bezrobotnych i poszukujących pracy, co oznacza posiadanie wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej, zgodnie z art. 20 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz. U. z 2013r., poz. 674) - Wykonawca musi spełniać wymagania określone w §25 Rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263) - dotyczy wyłącznie części: Operator koparko - ładowarek kl. III
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał należycie co najmniej 2 usługi polegające na przeprowadzeniu szkoleń z zakresu tożsamego z przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ, dla grup liczących minimum 10 osób
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać dysponowanie (dysponuje lub będzie dysponował) osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. przynajmniej 2 osobami posiadającymi doświadczenie w realizacji minimum 2 kursów tożsamych z przedmiotem zamówienia określonym w SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Oświadczenie wykonawcy o posiadaniu wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 50
- 2 - Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
- 3 - Kadra - 20
- 4 - Sprzęt i materiały - 10
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.puplubliniec.samorzady.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sobieskiego 9 42-700 Lubliniec.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 09:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Sobieskiego 9 42-700 Lubliniec, Stanowisko: Dziennik podawczy - parter (obok głównego wejścia).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Szkolenie w ramach projektu pn. Idziemy naprzód - aktywizacja bezrobotnych w powiecie lublinieckim, Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.1 Poprawa dostępu do zatrudnienia oraz wspieranie aktywności zawodowej w regionie, Poddziałanie 6.1.3 Poprawa zdolności do zatrudnienia oraz podnoszenia poziomu aktywności zawodowej osób bezrobotnych, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach EFS.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Kurs kroju i szycia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Kurs kroju i szycia dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie każdego z uczestników do pracy w zawodzie krawiec odzieży lekkiej. Dodatkowo absolwent szkolenia powinien posiadać wiedzę i umiejętności z zakresu artystycznego szycia firan. Program szkolenia powinien obejmować zajęcia teoretyczne i praktyczne. Udział szkolenia praktycznego w procesie nauczania winien wynosić minimum 80%, w stosunku do liczby godzin zajęć ogółem. Program szkolenia ma obejmować łącznie 238 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
- 3. Kadra - 20
- 4. Sprzęt i materiały - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Kurs księgowości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Kurs księgowości dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest pozyskanie, przez każdego z uczestników szkolenia, wiedzy teoretycznej oraz nabycie praktycznych umiejętności w zakresie niezbędnym do wykonywania pracy w księgowości. Program zajęć teoretycznych i praktycznych ma obejmować łącznie 150 godzin zegarowych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu lub w odległości do 50 km od Lublińca..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.07.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
- 3. Kadra - 20
- 4. Sprzęt i materiały - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie Obsługa i programowanie obrabiarek sterowanych numerycznie CNC, dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 10 osób (1 grupa). Celem szkolenia jest przygotowanie jego uczestników do pracy wymagającej obsługi i programowania obrabiarek sterowanych numerycznie CNC. Program szkolenia ma obejmować łącznie 150 godzin zegarowych, z uwzględnieniem zajęć teoretycznych i praktycznych. Zamawiający wymaga aby szkolenie odbyło się w Lublińcu lub w odległości do 50 km od Lublińca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 06.10.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
- 3. Kadra - 20
- 4. Sprzęt i materiały - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Operator koparko - ładowarek kl. III.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest szkolenie: Operator koparko-ładowarek kl. III dla osób zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu. Zamawiający skieruje na szkolenie ogółem 15 osób (1 grupę) zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Lublińcu, posiadających zaświadczenie o braku przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy na stanowisku operatora koparko - ładowarek. Program szkolenia musi obejmować zajęcia praktyczne oraz teoretyczne, i być zgodny z programem opracowanym przez Instytut Mechanizacji Budownictwa i Górnictwa Skalnego oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 20 września 2001 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy podczas eksploatacji maszyn i innych urządzeń technicznych do robót ziemnych, budowlanych i drogowych (Dz. U. z 2001r. nr 118 poz. 1263). Preferowanym miejscem przeprowadzenia szkolenia będzie Lubliniec lub inna miejscowość znajdująca się w odległości do 75 km od Lublińca.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.00.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 12.05.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 50
- 2. Wiedza i doświadczenie wykonawcy - 20
- 3. Kadra - 20
- 4. Sprzęt i materiały - 10
INNE PRZETARGI Z LUBLIŃCA
- Dostawa energii elektrycznej na potrzeby eksploatacji budynków Powiatu Lublinieckiego.
- Dostawa części zamiennych do pojazdów samochodowych do 3,5 tony dla Jednostki Wojskowej Nr 4101 w Lublińcu
- Usługa wykonywania technicznych, okresowych przeglądów i napraw aparatury i sprzętu medycznego w SPZOZ w Lublińcu
więcej: przetargi w Lublińcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkolenia "Kadry i płace + ECDL BASE" dla 5 osób bezrobotnych, zarejestrowanych w Powiatowym Urzędzie Pracy w Starogardzie Gdańskim (ZP.2420.06.2024.MK)
- SPRZEDAWCA - HANDEL TRADYCYJNY I SPRZEDAŻ INTERNETOWA
- Kierowca operator wózków jezdniowych podnośnikowych z mechanicznym napędem podnoszenia z wyłączeniem wózków z wysięgnikiem oraz wózków z osobą obsługującą podnoszoną wraz z ładunkiem
- Zorganizowanie i przeprowadzenie kursów zawodowych w projekcie "ODPOWIEDZIALNI ZA PRZYSZŁOŚĆ" dla uczestników zrekrutowanych przez jednostki podległe PWK OHP w Rzeszowie (etap 1b)
- Wybór operatora odpowiedzialnego za realizację konkursów zawodowych dla uczniów - uczestników projektu "Regionalne wsparcie rozwoju szkolnictwa zawodowego"
więcej: Usługi szkolenia zawodowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.