Słupsk: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i psychoedukacyjnej grupy wsparcia, udzielanie porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego osobom doświadczającym przemocy w rodzinie w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku
Numer ogłoszenia: 85171 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Słupsk , Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk, woj. pomorskie, tel. 59 8488414, faks 59 8488321.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupsk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i psychoedukacyjnej grupy wsparcia, udzielanie porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego osobom doświadczającym przemocy w rodzinie w Punkcie Konsultacyjno - Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia został podzielony na dwie części: Część I: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej. Część II: Udzielanie porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego osobom doświadczającym przemocy w rodzinie, które zgłaszają się do Punktu Konsultacyjno - Informacyjnego dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami zdolnymi wykonać zamówienie, tj.: dla Części I: co najmniej czterema osobami posiadającymi następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe (minimum licencjat) o kierunku: psychologia, pedagogika, resocjalizacja, praca socjalna lub o kierunkach pokrewnych, - ukończone Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub inne specjalistyczne szkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w wymiarze co najmniej 100 godzin, - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich 3 lat, obejmujące prowadzenie dyżurów interwencyjno-wspierających dla osób doznających przemocy domowej w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie np. w punktach konsultacyjnych, domach interwencji kryzysowej, ośrodkach wsparcia dla osób doznających przemocy w rodzinie, - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich 3 lat, obejmujące prowadzenie psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doznających przemocy domowej w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie np. w punktach konsultacyjnych, domach interwencji kryzysowej, ośrodkach wsparcia dla osób doznających przemocy w rodzinie. dla Części II: co najmniej jedną osobą posiadającą następujące doświadczenie i kwalifikacje: - wykształcenie wyższe o kierunku psychologia, - ukończone Studium Przeciwdziałania Przemocy w Rodzinie lub inne specjalistyczne szkolenie w zakresie przeciwdziałania przemocy w rodzinie, w wymiarze co najmniej 100 godzin, - co najmniej roczne doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich 2 lat, w zakresie pracy z osobami doświadczającymi przemocy domowej w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na rzecz przeciwdziałania przemocy w rodzinie np. w punktach konsultacyjnych, domach interwencji kryzysowej, ośrodkach wsparcia dla osób doznających przemocy w rodzinie, - co najmniej dwuletnie doświadczenie zawodowe, w okresie ostatnich 3 lat, związane z pracą psychologa w zakresie prowadzenia terapii w psychiatrycznym zakładzie opieki zdrowotnej,
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku, Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia (Załącznik Nr 2 do SIWZ)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
W sytuacji, gdy Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2B ustawy Pzp, zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert:
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje istotne zmiany treści umowy, zgodnie z treścią § 11 projektów umów - Załączniki Nr 11A i 11B SIWZ
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.slupsk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Słupsku
Wydział Administracyjny
Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk
pok. 302 i 302A.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.05.2014 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Słupsku Wydział Administracyjny Adres: Plac Zwycięstwa 3, 76-200 Słupsk pok. 303.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i psychoedukacyjnej grupy wsparcia dla osób doświadczających przemocy domowej w Punkcie Konsultacyjno- Informacyjnym dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA, przy ul. Jana Pawła II 1 w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami doznającymi przemocy domowej: prowadzenie dyżurów interwencyjno - wspierających i ... - 45
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Udzielanie porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego osobom doświadczającym przemocy w rodzinie, które zgłaszają się do Punktu Konsultacyjno - Informacyjnego dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Udzielanie porad i konsultacji psychologicznych oraz wsparcia indywidualnego osobom doświadczającym przemocy w rodzinie, które zgłaszają się do Punktu Konsultacyjno - Informacyjnego dla Osób Doświadczających Przemocy w Rodzinie TAMA w Słupsku. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w rozdziale III SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.10.00.00-0, 85.00.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 55
- 2. Doświadczenie zawodowe w pracy psychologa w zakresie wykonywania terapii w psychiatrycznym zakładzie opieki zdrowotnej - 25
- 3. Doświadczenie zawodowe w zakresie pracy z osobami doznającymi przemocy domowej w instytucjach lub placówkach realizujących zadania na ... - 20
INNE PRZETARGI Z SŁUPSKA
- Dostawy dań gotowych świeżych (wyrobów garmażeryjnych).
- Opracowanie koncepcji rozwoju Słupskiego Klastra Bioenergetycznego
- Utrzymanie zieleńców na terenie cmentarzy komunalnych przy ul. W. Szymborskiej oraz przy ul. Rabina dr. Maxa Josepha w Słupsku wraz z mogiłami wojennymi
- Świadczenie usług czynnej ochrony w Pomorskim Zespole Parków Krajobrazowych
- Wykonanie grobów murowanych na cmentarzach komunalnych w Słupsku.
- Dostawa pojemników z tworzyw sztucznych do pobierania, preparatyki i przechowywania krwi i jej składników wraz z dzierżawą 5 pras do automatycznej preparatyki odwirowanej krwi z instalacją
więcej: przetargi w Słupsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zapewnienie usług medycznych, w tym medycyny pracy, na potrzeby pracowników Sinfonii Varsovii
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej oraz organizacja turnusu/pakietu rehabilitacyjnego
- Wykonanie usług medycznych z zakresu badań lekarskich oraz usługi pobrania krwi wobec osób zatrzymanych/ doprowadzonych przez Policję na obszarze działania Komendy Powiatowej Policji w Polkowicach
- Świadczenie usługi opieki wytchnieniowej w ramach Programu "Opieka wytchnieniowa" - dla Jednostek Samorządu Terytorialnego - edycja 2024
- świadczenie usług profesjonalnego, kompleksowego utrzymania czystości w pomieszczeniach budynku Mazurskiego Centrum Zdrowia Szpitala Powiatowego w Węgorzewie
- Prowadzenie specjalistycznych terapii w Centrum Usług Społecznych w Kartuzach w ramach trwałości projektu "Zintegrowany system usług społecznych Powiatu Kartuskiego - POKOLENIA"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.