To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-05-18
Ogłoszenie nr 85152 - 2017 z dnia 2017-05-18 r.
Warszawa: Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 25867
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30016, 32321, 36377
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojskowa Akademia Techniczna, krajowy numer identyfikacyjny
121229000, ul.
gen Sylwestra Kaliskiego
2,
00-908
Warszawa, państwo
Polska, woj.
mazowieckie, tel.
+48261837865, faks
+48261839723, e-mail
dzp@wat.edu.pl
Adres strony internetowej (URL): www.wat.edu.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Uczelnia publiczna
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa artykułów biurowych i drobnego sprzętu biurowego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):24/ZZM/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa atramentu, bindownic, cienkopisów, datowników długopisów, wkładów do długopisów, drukarenek do etykiet, dziurkaczy, flamastrów, foliopisów, gąbek, gilotyn, grzbietów (do bindownic, zatrzaskowych, paskowych, wsuwanych), gumek, etui na identyfikatory, identyfikatorów, klipsów, kalkulatorów, kart doładowujących, kieszeni na wizytówkę, klejów, klipsów biurowych, korektorów, kredy, uchwytów do kredy, kredek, laku, kątomierzy, ekierek, linijek, szablonów wojskowych nato, szablonów cyfrowo-literowych, magnesów, markerów, masy klejącej, nici lnianych, nitów złotych do nitownicy, nożyczek, nożyków do papieru, ostrzy wymiennych do nożyków, noży do kopert, numeratorów automatycznych, ołówków, wkładów do ołówków, przyborników na biurko, pianek do czyszczenia, pinezek, piór, wkładów do piór, nabojów piór, pisaków do tablic, zestawów do tablic suchościeralnych, płynów (do czyszczenia monitorów, do tablic, do usuwania nalepek), plasteliny, płyt do czyszczenia napędów, podkładek na biurko, pojemników (szufladowych, na długopisy, na spinacze), przyborników, podajników, rozszywaczy, spinaczy, sprężonego powietrza, sznurka pakowego, szpilek, szuflad dymnych, ściereczek antystatycznych, tablic, taśm, etykiet papierowych, pistoletów do taśmy, podajników do taśmy, temperówek, torebek strunowych, trymerów, tub plastikowych, tuszy, poduszek do stempli, wąsów skoroszytowych, wizytowników, wkładów wymiennych do stempli, identyfikatorów stołowych, zakładek indeksowych, zakreślaczy, zawieszek z mechanizmem ściągającym, zestawów paneli prezentacyjnych na biurko, zestawów do czyszczenia urządzeń biurowych, zestawów przyborników kreślarskich, zestawów szpilek krawieckich, zszywaczy, zszywek, folii samoprzylepnej, farb (artystycznych, olejnych, akwarelowych), markerów permanentnych, podobrazi, pędzli, pasteli, palet malarskich, terpentyny, werniksu wykończeniowego, półek na dokumenty, przegródek do półek, etykiet do półek. Wykaz opisu technicznego i ilościowego przedmiotu zamówienia zawiera "Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia" stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.5) Główny Kod CPV:
18937000-6
Dodatkowe kody CPV:
22600000-6,
24113200-1,
24910000-6,
30125100-2,
30141200-1,
30141300-2,
30190000-7,
30191140-7,
30192000-1,
30192100-2,
30192111-2,
30192121-5,
30192122-2,
30192125-3,
30192130-1,
30192131-8,
30192132-5,
30192133-2,
30192150-7,
30192152-1,
30192160-0,
30192320-0,
30192910-3,
30195700-9,
30197000-6,
30197100-7,
30197130-6,
30197220-4,
30197221-1,
30197300-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/04/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT367840.60 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert2 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Cena wybranej oferty/wartość umowy 422 040,06 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- 344/2024 Usługi w zakresie sprzątania terenów zielonych przy budynkach ul. Walcownicza 2, Powojowa 2,Błękitna 32 w Warszawie, znajdujących się w zarządzaniu ZGN w Dzielnicy Wawer m.st. Warszawy.
- Dostęp online do systemu informacji prawnej
- Przeglądy techniczne i konserwacja sprzętu medycznego
- DZP.261.10.2024 Świadczenie usługi cateringowej na potrzeby Fundacji Rozwoju Systemu Edukacji.
- Wykonanie inwentaryzacji architektoniczno - budowlanej pomieszczeń oraz ich wyposażenia w siedmiu budynkach Urzędu m.st. Warszawy (space plany)
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowych, w podziale na 5 (pięć) pakietów, w tym ustniki do spirometru, cewniki, pierścienie, papierki, strzykawki, igły, sztance, ostrza, igły medyczne
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.