Starogard Gdański: Dostawa, montaż i uruchomienie klap automatycznych oddymiających z funkcją przewietrzania i wyłazu oraz doświetlenia w pawilonach nr VI, XII, XIV
Numer ogłoszenia: 85144 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital dla Nerwowo i Psychicznie Chorych im. Stanisława Kryzana , ul. Skarszewska 7, 83-200 Starogard Gdański, woj. pomorskie, tel. (58) 5620600, faks (58) 5623650.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.kocborowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa, montaż i uruchomienie klap automatycznych oddymiających z funkcją przewietrzania i wyłazu oraz doświetlenia w pawilonach nr VI, XII, XIV.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest : 1. Pawilon VI: Dostawa, montaż i uruchomienie klapy automatycznej oddymiającej z funkcją przewietrzania i wyłazu oraz doświetlenia, komplet 2. Klapa oddymiająca kopułowa lub płaska jednopowierzchniowa 120x 150 cm o powierzchni czynnej min.1,14 m2, w kolorze RAL 9006, z owiewkami i kierownica, z profili aluminiowych, wypełnienie poliwęglan kanalikowy grub. 16 mm , mleczna o wsp U 1,9 W/mK kompletna ze sterowaniem i siłownikiem elektrycznym, okablowaniem, centralką, czujką dymu i przyciskami na każdej kondygnacji (przycisk przewietrzania ma znajdować się tylko na ostatniej kondygnacji), osadzenie z ociepleniem i zabezpieczeniem obróbkami blacharskimi na przygotowanym przez zamawiającego otworze w dachu. Instalacja do klap ma być prowadzona w korytkach PCV. 2. Pawilon XII: Dostawa, montaż i uruchomienie klapy automatycznej oddymiającej z funkcją przewietrzania i wyłazu oraz doświetlenia, komplet 1. Klapa oddymiająca kopułowa lub płaska jednopowierzchniowa 90 x 150 cm o powierzchni czynnej min.1,14 m2, w kolorze RAL 9006, z owiewkami i kierownica, z profili aluminiowych, wypełnienie poliwęglan kanalikowy grub 16 mm , mleczna o wsp U 1,9 W/mK kompletna ze sterowaniem i siłownikiem elektrycznym, okablowaniem, centralką, czujką dymu i przyciskami na każdej kondygnacji (przycisk przewietrzania ma znajdować się tylko na ostatniej kondygnacji), osadzenie z ociepleniem i zabezpieczeniem obróbkami blacharskimi na przygotowanym przez zamawiającego otworze w dachu. Instalacja do klap ma być prowadzona w korytkach PCV. 3. Pawilon XIV : Dostawa, montaż i uruchomienie klapy automatycznej oddymiającej z funkcją przewietrzania i wyłazu oraz doświetlenia, komplet 1. Klapa oddymiająca kopułowa lub płaska jednopowierzchniowa 90x 150 cm o powierzchni czynnej min.1,14 m2, w kolorze RAL 9006, z owiewkami i kierownica, z profili aluminiowych, wypełnienie poliwęglan kanalikowy grub 16 mm , mleczna o wsp U 1,9 W/mK kompletna ze sterowaniem i siłownikiem elektrycznym, okablowaniem, centralką, czujką dymu i przyciskami na każdej kondygnacji (przycisk przewietrzania ma znajdować się tylko na ostatniej kondygnacji), osadzenie z ociepleniem i zabezpieczeniem obróbkami blacharskimi na przygotowanym przez zamawiającego otworze w dachu. Instalacja do klap ma być prowadzona w korytkach PCV. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia w sposób zgodny z SIWZ, dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych oraz zasadami sztuki budowlanej i przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2006 r. nr 156, poz. 1118, z póź. zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.60.00 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych 45.34.30.00 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 45.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Pełnomocnictwo do podpisania oferty winno być dołączone do oferty, o ile nie wynika z innych dokumentów załączonych do oferty. Pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 95
- 2 - Termin wykonania zamówienia - 5
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. Zmiany istotnych postanowień umowy mogą dotyczyć: 1) zmiany terminu wykonania ze względu : a. wystąpienia przestojów i opóźnień zawinionych przez Zamawiającego b. wystąpienia siły wyższej, przez którą rozumie się okoliczności, które pomimo zachowania należytej staranności są nieprzewidywalne oraz którym nie można zapobiec lub przeciwstawić się skutecznie a mające bezpośredni wpływ na terminowość realizacji robót.; pod pojęciem siły wyższej Zamawiający rozumie między innymi: wprowadzenie stanu wojennego oraz akty terroryzmu, strajk z wyłączeniem strajku wewnętrznego w firmie wykonawcy lub podwykonawcy, a posiadający wpływ na realizacje przedmiotu umowy, katastrofy żywiołowe a w szczególności: huragany, trzęsienia ziemi, powódź, pożar. 2) W przypadku zaistnienia okoliczności wymienionych w 1) okres przedłużenia terminu wykonania umowy nie może przekraczać trwania okoliczności, które były powodem tego przedłużenia.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kocborowo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 1. osobiście-siedziba Szpitala- adres j.w. pokój nr 7 bud. adm., 2.za pomocą poczty-adres j.w., 3.faxem-585623650, 4.pocztą e-mail: k.narloch@kocborowo.pl, 5. ze strony www.kocborowo.pl..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2015 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat pokój nr 1, budynek administracyjny Szpitala Dla Nerwowo i Psychicznie Chorych imienia Stanisława Kryzana w Starogardzie Gdańskim, ul. Skarszewska 7..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z STAROGARDU GDAŃSKIEGO
- Wykonanie dok. projektowej i bud. sygn. świetlnej wraz z infrastrukturą w ramach zad.: "Budowa sygnalizacji świetlnej na skrzyżowaniu dróg pow. nr 2707G, 2706G i drogi gm. - ul. Polnej w m. Linowiec"
- Sukcesywna dostawa mięsa, drobiu oraz produktów wędliniarskich na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. dr. Józefa Marcelego Kopicza w Szpęgawsku.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa istniejącej infrastruktury sportowej (bieżnia okólna, skocznia oraz rzutnia) przy szkole Podstawowej w Szczytnikach Duchownych - etap II
- Remont części ogrodzenia na warsztatach szkolnych w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Polskiej Nowej Wsi
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Publicznej Szkole Podstawowej w Wawelnie
- "PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I",
- Budowa zbiorników do magazynowania wody pitnej na stacjach uzdatniania wody w gminie Iława
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.