Kluczbork: Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start.
Numer ogłoszenia: 85101 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. Sienkiewicza 20B, 46-200 Kluczbork, woj. opolskie, tel. 77 418-00-30; 77 410-70-34, faks 77 418-00-30.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcpr-kluczbork.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zamówienia: Usługa organizacji i przeprowadzenia wyjazdowych warsztatów socjokulturalnych w ramach projektu Dobry Start. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w zał. nr 1 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.50.00.00 - Usługi szkoleniowe 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 26.05.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, spełniający warunek, o którym mowa w przepisach art. 20 ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia (wg wzoru w zał. nr 3 do SIWZ). Wpis do rejestru instytucji szkoleniowych nie jest wymagany na etapie składania ofert. Dokument ten będzie wymagany od Wykonawcy, z którym będzie zawierana umowa, jako załącznik do umowy.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
na potwierdzenie spełniania warunku wiedzy i doświadczenia Wykonawca musi wykazać że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał/zorganizował należycie, co najmniej 1 usługę w postaci warsztatów wyjazdowych o wartości na min 60 tyś zł brutto oraz o łącznie następujących cechach: 1. podczas warsztatów organizowane były zajęcia z zakresu treningu umiejętności i kompetencji społecznych, treningów kompetencji psychospołecznych, treningów kompetencji życiowych lub innych treningów o podobnym zakresie. 2. usługa obejmowała również zapewnienie zakwaterowania i wyżywienia dla uczestników, 3. warsztaty organizowane były dla grup nie mniejszych niż 20 osób, 4. uczestnikami warsztatów były osoby niepełnosprawne.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował na czas realizacji zamówienia osobami, które będą uczestniczyć w wykonaniu niniejszego zamówienia, legitymującymi się odpowiednimi kwalifikacjami zawodowymi, doświadczeniem i wykształceniem niezbędnym do jego wykonania, w postaci, co najmniej: 1. osobą, która posiada wykształcenie wyższe (ukończone studia z tytułem magistra psychologii) i dyplom psychologa oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty muszą posiadać doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzeniem min. 5 warsztatów/szkoleń z zakresu treningów umiejętności i kompetencji społecznych, treningów kompetencji psychospołecznych, treningów kompetencji życiowych lub innych treningów o podobnym zakresie (Załącznik nr 6 do SIWZ), 2. 1 osobą, która posiada wykształcenie wyższe magisterskie lub licencjackie (dyplom magistra/licencjat ukończenia studiów pedagogicznych) oraz w okresie ostatnich 3 lat przed dniem złożenia oferty musi posiadać doświadczenie zawodowe związane z przeprowadzenie min. 5 warsztatów/szkoleń z zakresu treningów umiejętności i kompetencji społecznych, treningów kompetencji psychospołecznych, treningów kompetencji życiowych lub innych treningów o podobnym zakresie (Załącznik nr 6 do SIWZ), 3. 1 osobą - koordynatorem warsztatów posiadającą doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 2 lat przed dniem złożenia oferty związane z koordynowaniem min. 2 usług tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ), 4. 1 osobą - opiekunem grupy posiadającą doświadczenie zawodowe zdobyte w okresie ostatnich 2 lat przed dniem złożenia oferty związane opieką nad grupą zorganizowaną w min. 2 usługach tożsamych z przedmiotem niniejszego zamówienia (Załącznik nr 6 do SIWZ).
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
§12. 1.Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty, z wyłączeniem wystąpienia okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiany terminu wykonania przedmiotu umowy, w przypadku wystąpienia okoliczności nieprzewidywalnych w dniu udzielenia zamówienia; 2) zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany przepisów o podatkach; 3) zmiany osób występujących po stronie Zamawiającego i Wykonawcy w przypadku wystąpienia zdarzeń losowych z tym, że osoby występujące po stronie Wykonawcy muszą spełniać warunki udziału w postępowaniu. (numeracja zgodna z wzorem umowy)
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcpr-kluczbork.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nazwa Zamawiającego: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku
Adres Zamawiającego: ul. Sienkiewicza 20b
Kod Miejscowość: 46-200 Kluczbork.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 14:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego, w Powiatowym Centrum Pomocy Rodzinie w Kluczborku, ul. Sienkiewicza 20b, 46-200 Kluczbork, w sekretariacie.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Dobry Start realizowany jest w ramach Poddziałania 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie - Program Operacyjny Kapitał Ludzki, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa w zakresie przygotowania i przeprowadzenia STUDIUM PRZECIWDZIAŁANIA PRZEMOCY DOMOWEJ I stopnia wraz z przygotowaniem materiałów dydaktycznych dla uczestników projektu
- Specjalista ds. kadr i wynagrodzeń
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- U/11/2024 Usługa szkoleniowa - przeprowadzenie szkolenia okresowego w dziedzinie bezpieczeństwa i higieny pracy
- Przeprowadzenie kursu prowadzącego do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji zawodowych dla uczestników projektu pn. "Kierunek sukces" w ramach programu Fundusze Europejskie dla Pomorza
- Szkolenia -cz.I szkol. przygot. do egz. na pr. jazdy kat.C wraz z KWP do 12 os. bezrob. zarej w PUP w Pleszew, cz.II szkol. przygot.do egz. na pr.jazdy kat.CE do 2 os. bezrob. zarejes. w PUP Pleszew
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.