eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Budowa parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Pile w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa części budynku przy al. Niepodległości 33 pod potrzeby Wydziału Komunikacji, budowa nowego wejścia do budynku od strony al. Niepodległości

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2009-06-02

Piła: Budowa parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Pile w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa części budynku przy al. Niepodległości 33 pod potrzeby Wydziału Komunikacji, budowa nowego wejścia do budynku od strony al. Niepodległości
Numer ogłoszenia: 85029 - 2009; data zamieszczenia: 02.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Pilski reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Pile , al. Niepodległości 33/35, 64-920 Piła, woj. wielkopolskie, tel. 067 2109330, 2109337, faks 067 2109332.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.pila.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Pile w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa części budynku przy al. Niepodległości 33 pod potrzeby Wydziału Komunikacji, budowa nowego wejścia do budynku od strony al. Niepodległości.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia stanowią roboty budowlane oznaczone tytułem: Budowa parkingu przed budynkiem Starostwa Powiatowego w Pile w ramach zadania inwestycyjnego pn. Przebudowa części budynku przy al. Niepodległości 33 pod potrzeby Wydziału Komunikacji, budowa nowego wejścia do budynku od strony al. Niepodległości. 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia 1.1. Obiekt zlokalizowany jest przed budynkiem Starostwa Powiatowego przy nowo budowanym wejściu od strony Al. Niepodległości. Przewiduje się powstanie 22 stanowisk postojowych dla interesantów Starostwa, w tym 4 stanowiska dla osób niepełnosprawnych, drogi manewrowej oraz chodników. Powierzchnia stanowisk postojowych wynosi 297,27 m2. Powierzchnia drogi manewrowej wynosi 173,97 m2. Linie oddzielające stanowiska postojowe z kostki brukowej betonowej w kolorze czerwonym. 1.2. Nawierzchnia parkingu oraz drogi manewrowej z kostki brukowej betonowej szarej o grubości 8 cm na podsypce cementowo-piaskowej z zagęszczeniem ręcznym - grubość warstwy po zagęszczeniu 3 cm. Długość krawężnika otaczającego parking 98,75 m2. Krawężniki betonowe wystające o wymiarach 15x30 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 1.3. Nawierzchnia chodników z kostki brukowej betonowej kolorowej o grubości 6 cm na podsypce piaskowej. 1.4. Zakończenie chodnika obrzeżem betonowym 30x8 cm na podsypce cementowo-piaskowej. 1.5. W ramach zadania przewiduje się wykonanie prac związanych z zagospodarowaniem terenu zieleni (usunięcie krzewu i 5 drzew, ręczny siew trawy, sadzenie drzew i krzewów liściastych) oraz prac elektrycznych, związanych z demontażem lampy oświetleniowej terenu. 1.6. Szczegółowy zakres robót objętych zamówieniem zawarty jest w dokumentacji i przedmiarach robót - załącznik nr 7 do SIWZ. 1.7. Wykonawca zobowiązany jest wykonać inwentaryzację geodezyjną powykonawczą. 2. Gwarancja na wykonane roboty Wykonawca nie może zaoferować terminu gwarancji krótszego niż 12 miesięcy. 3. Warunki zapłaty 3.1. Wykonawca wystawi jedną fakturę VAT. 3.2. Termin zapłaty faktury - 21 dni od doręczenia faktury Zamawiającemu. 3.3. Zapłata za fakturę będzie uwarunkowana bezusterkowym odbiorem końcowym robót..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.22.33.00 - Roboty budowlane w zakresie parkingów .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Pzp. 2. Wymagane doświadczenie Wykonawcy Wykonawca powinien posiadać doświadczenie w wykonywaniu robót drogowych. Wykonawca winien udokumentować, że w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał przynajmniej dwa zamówienia, gdzie przedmiotem zamówienia było wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 200 m2. 3. Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby w celu obsadzenia stanowisk: kierownika budowy i kierownika robót, z uprawnieniami budowlanym. Przez uprawnienia budowlane rozumie się uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, o których mowa w ustawie Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2006 r. Nr 156 poz. 1118 z późniejszymi zmianami) i dokument potwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego. Wymaga się, aby prace elektryczne zostały wykonane przez elektryka z uprawnieniami. 4. Potencjał techniczny Wymaga się, aby Wykonawca udokumentował dysponowanie sprzętem budowlanym, niezbędnym do realizacji zamówienia (ładowarka, spycharka, piła do cięcia betonu, zagęszczarka, środki transportowe). 5. Potencjał ekonomiczno-finansowy Wykonawcy Wykonawca jest zobowiązany udokumentować: a) Posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w kwocie nie mniejszej niż wartość złożonej oferty. b) Ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej Wykonawca winien być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6 Wykonawca winien wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom. Jeśli Wykonawca zamierza podzlecić roboty podwykonawcy/om to jest zobowiązany podać w ofercie nazwy podzleconych robót i ich wartość. 7. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia. Materiały budowlane użyte do wykonania zamówienia muszą odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie oraz posiadać aktualne atesty lub deklaracje zgodności z aprobatą techniczną. Wymienione wyżej warunki zostaną uznane przez Zamawiającego za spełnione, jeżeli Wykonawca złoży wszystkie wymagane dokumenty, o których mowa w punkcie 6 SIWZ, a w wypełnionych lub przedłożonych dokumentach wykaże, że spełnił wszystkie wymagane warunki. Ocena spełniania poszczególnych warunków odbędzie się na zasadzie spełnia, nie spełnia. Nie spełnienie choćby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty składające się na ofertę: 1. Wypełniony formularz Oferta- załącznik nr 1 do SIWZ. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu: 2. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp, na formularzu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Informacja o doświadczeniu Wykonawcy - wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej dwóch robót, gdzie przedmiot zamówienia stanowiło wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej o powierzchni co najmniej 200 m2, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 3 - Doświadczenie Wykonawcy, z podaniem ich wartości oraz dat wykonania i odbiorców, na potwierdzenie warunku w pkt. 5.2 SIWZ. Do informacji Wykonawca winien załączyć dokumenty potwierdzające, że wymienione roboty zostały wykonane należycie. Dokumenty te powinny być wystawione przez inwestora (Zamawiającego) lub Generalnego Wykonawcę (jeżeli Wykonawca był podwykonawcą). 5. Informacja na temat potencjału kadrowego, jakim dysponuje Wykonawca: Informacja o kwalifikacjach i doświadczeniach osób, które pełnić będą funkcje: kierownika budowy i kierownika robót, na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 4 - Personel kierowniczy. Do informacji należy załączyć kserokopie uprawnień budowlanych wykonawczych i aktualnych zaświadczeń potwierdzających ich przynależność do Krajowej Izby Inżynierów budownictwa lub właściwej izby samorządu zawodowego architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów. 6. Informacja o posiadanym sprzęcie wymaganym do wykonania zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 5 do SIWZ- Wykaz sprzętu. 7. Informacja o zleceniu robót podwykonawcom w przypadku powierzenia podwykonawcom wykonania części zamówienia - na formularzu zgodnym z treścią załącznika nr 6 do SIWZ. 8. Informacja banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Informacja winna potwierdzać spełnienie warunku, o którym mowa w pkt. 5.5. a) SIWZ. 9. Kopia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiat.pila.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 37 64-920 Piła pokój 304.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.06.2009 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Pile al. Niepodległości 33/35 64-920 Piła pokój 111.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.