eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdańsk › Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego UCK

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-01-13

Gdańsk: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego UCK
Numer ogłoszenia: 8492 - 2016; data zamieszczenia: 13.01.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 297724 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 58 3491248, faks 58 3492074, 3461178.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego UCK.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego i laboratoryjnego o parametrach technicznych określonych w załączniku nr 4a, 4b, 4c i 4d do SIWZ, zwanego dalej sprzętem, wraz z instalacją, uruchomieniem oraz przeszkoleniem pracowników Zamawiającego. 2. Przedmiot niniejszego zamówienia obejmuje następujące części: Część 1 - Wirówka laboratoryjna z chłodzeniem (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4a do SIWZ, Część 2 - Aparat do znieczulania ogólnego (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4b do SIWZ, Część 3 - Łóżka szpitalne (10 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4c do SIWZ, Część 4 - Aparat do nieinwazyjnego wspomagania oddechu noworodków (1 szt.) - o parametrach technicznych określonych w załączniku 4d do SIWZ, 3. Wymienione wyżej sprzęt musi spełniać parametry graniczne określone w załączniku nr 4 do SIWZ. Niespełnienie chociażby jednego z parametrów granicznych określonych w załączniku nr 4 do SIWZ spowoduje odrzucenie oferty. 4. Sprzęt wymieniony w pkt. 1 i 2 zostanie dostarczony wraz z osprzętem niezbędnym do jego prawidłowego funkcjonowania. 5. Dostawa sprzętu o którym mowa w pkt. 1 i 2 nastąpi w miejsce wskazane przez Zamawiającego w Gdańsku, przy ul. Dębinki 7, ul. Smoluchowskiego 17 oraz ul. Klinicznej 1 na koszt Wykonawcy. 6. Wykonawca dostarczy i zainstaluje sprzęt w przeciągu 30 dni od daty podpisania umowy (w zakresie części 1 i 4) oraz w przeciągu 42 dni od daty podpisania umowy (w zakresie części 2 i 3). 7. Wykonawca przeszkoli pracowników Zamawiającego z zakresu podstaw eksploatacji sprzętu (max 10 osób). Szkolenie odbędzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. 8. O dokładnym terminie szkoleń Wykonawca zobowiązany będzie zawiadomić pisemnie Zamawiającego z wyprzedzeniem 5 dni roboczych. 9. Wykonawca zobowiązany będzie zagwarantować, że dostarczony sprzęt jest fabrycznie nowy, kompletny, o wysokim standardzie zarówno pod względem jakości jak i funkcjonalności, a także wolny od wad materiałowych, konstrukcyjnych i prawnych, dopuszczony do stosowania w publicznych zakładach opieki zdrowotnej. 10. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w terminie dostawy sprzętu kopii dokumentów potwierdzonych za zgodność z oryginałem, z których wynika, że oferowany asortyment został dopuszczony do obrotu i używania na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 11. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy wyprodukowany po 01.01.2015 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 42.93.11.00 - Wirówki laboratoryjne i akcesoria 33.16.21.00 - Urządzenia używane na salach operacyjnych 33.19.21.20 - Łóżka szpitalne 33.15.74.00 - Medyczna aparatura oddechowa .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Część 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • POLYGEN Sp. z o.o., ul. Krzemieniecka 53, Wrocław, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 31000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 37212,42

  • Oferta z najniższą ceną: 37212,42 / Oferta z najwyższą ceną: 37212,42

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Część 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PROMED S.A., ul. Krajewskiego 1b, Warszawa, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 150000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 162000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 162000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 162000,00

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Część 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ERES MEDICAL Sp. z o.o., Płouszowice Kolonia 64B, Tomaszowice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 30000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 30229,20

  • Oferta z najniższą ceną: 30229,20 / Oferta z najwyższą ceną: 30229,20

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Część 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21.12.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Dutchmed PL Sp. z o.o., Szajnochy 14, Bydgoszcz, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 58000,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 61560,00

  • Oferta z najniższą ceną: 61560,00 / Oferta z najwyższą ceną: 61560,00

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.