eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biłgoraj › DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Biłgoraj: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r.
Numer ogłoszenia: 84917 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe - Nadleśnictwo Biłgoraj , ul. Zamojska 96, 23-400 Biłgoraj, woj. lubelskie, tel. 84 6860028, 6868099, faks 84 6864259.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bilgoraj.lublin.lasy.gov.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA SORTÓW MUNDUROWYCH LEŚNIKA I OZNAK, ŚRODKÓW OCHRONY INDYWIDUALNEJ ORAZ ODZIEŻY I OBUWIA ROBOCZEGO BHP DLA PRACOWNIKÓW NADLEŚNICTWA BIŁGORAJ W 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa, do siedziby Nadleśnictwa Biłgoraj: 1)sortów mundurowych leśnika. wykonanych według wzorów określonych: -Rozporządzeniem MŚ z dnia 12 marca 2007 r. w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób uprawnionych do ich noszenia, -Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013 r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych -Zarządzeniem nr 16 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, -Zarządzeniem Nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika -Zarządzeniem Nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 06 lipca 2012 r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów państwowych z dnia 14 maja 2012 r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika. -Specyfikacją opracowaną na podstawie Ponadzakładowego Układu Zbiorowego Pracy dla Pracowników PGL LP z dnia 29 stycznia 1998r., oraz wytycznych DGLP dotyczących odzieży i ochronników BHP dla leśnych służb terenowych, pracowników inżynieryjno - technicznych i administracyjnych. 2)środków ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp), które powinny odpowiadać wzorcom określonym w Polskich Normach: -odzież robocza i obuwie (oznaczenie R) spełnia wymogi Polskich Norm, -odzież i obuwie ochronne (oznaczenie O) spełnia wymagania uregulowane w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z 25.12.2005 r. (Dz.U. z 2005 r., nr 259, poz. Łączną ilość zamówienia na: 1.poszczególne elementy sortów mundurowych leśnika opisane są poniżej w układzie: L.p.,Nazwa sortymentu umundurowania, ilość sztuk, łączna ilość punktów: Mundur wyjściowy leśnika x x 1.Marynarka męska - gabardyna lub tropik - 4, 100, 2.Marynarka męska gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 2, 52, 3.Spodnie męskie - gabardyna lub tropik - 5 - 75, 4.Spodnie męskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 4, 60, 5.Marynarka damska - gabardyna lub tropik - 0, 0, 6.Marynarka damska gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 7.Spodnie damskie - gabardyna lub tropik - 0, 0, 8.Spodnie damskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 9.Spódnica - gabardyna lub tropik - 0, 0, 10.Spódnica - gabardyna z wykończeniem oleofobowym - 0, 0, 11.Koszula męska - 6, 36, 12.Bluzka damska - 0, 0, 13.koszula męska - 100% bawełny - 18, 126, 14.Bluzka damska - 100% bawełny - 4, 28, 15.Krawat -4, 12, 16.Czapka -3, 21, 17.Płaszcz męski - 0, 0, 18.Płaszcz damski - 0, 0, 19.Kapelusz damski - 0, 0, 20.Kapelusz męski - 1, 9, 21.Kurtka męska - 4, 160, 22.Kurtka damska - 0, 0, 23.Szalik - 1, 2, 24.Rękawice męskie - 2, 12, 25.Rękawice damskie -0, 0, 26.Skarpety letnie termoaktywne - 6, 12, 27.Skarpety przejściowe termoaktywne -16, 32, 28.Skarpety zimowe termoaktywne - 31, 62, 29.Półbuty męskie - 10, 120, 30.Półbuty damskie - 0, 0, Mundur codzienny leśnika x x 1.Koszula męska z długim rękawem - 5, 30, 2.Koszula męska z krótkim rękawem - 4, 24, 3.Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% - 22, 154, 4.Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% - 14, 98, 5.Bluzka damska z długim rękawem - 0, 0, 6.Bluzka damska z krótkim rękawem - 0, 0, 7.Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% - 1, 7, 8.Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% 1, 7, 9.Sweter - 21, 252, 10.Kamizelka - 1, 12, 11.Bluza z polaru typu windstoper - 26, 572, 12.Kurtka wierzchnia - 4 - 140, 13.Czapka zimowa - 2, 10, 14.Peleryna - 7, 126, 15.Półbuty typu (Sympatex) lub równoważne - 28, 420, 16. Półbuty typu (Gore-tex) lub równoważne - 7, 210, Mundur terenowy leśnika x x 1.Bluza z kamizelką letnią - 6, 132, 2.Spodnie letnie - 13, 195 3.Czapka letnia -1, 2, 4.Kurtka zimowa - 2, 60, 5.Spodnie zimowe -2, 30, 6.Czapka zimowa -1, 5, 7.Trzewiki typu (Sympatex) lub równoważne - 11, 275, 8.Trzewiki typu (Gore-tex)lub równoważne niskie - 21, 840, 9.Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne wysokie - 5, 225, 10.Trzewiki typu (Sympatex) lub równoważne z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 4, 112, 11.Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne niskie z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 3 ,126, 12. Trzewiki typu (Gore-tex) lub równoważne wysokie z ociepleniem typu (Thinsulate) lub równoważnym - 5, 230. Oznaki uzupełniające x x 1.Oznaki służbowe wyhaftowane bajorkiem -0, 0, Razem: 5213 2.Łączna ilość zamówienia na środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego (bhp) w rozbiciu na poszczególne elementy w układzie nazwa , ilość poniżej: L.p. Nazwa sortów BHP ilość 1.Buty gumowe ze skarpetą 39 par 2.Ubranie robocze letnie 3 kpl 3.Czapka robocza letnia 2 szt 4.Czapka robocza ocieplana 0 szt 5.Kurtka wodochronna 11 szt 6.Buty gumowo-filcowe 41par 7.Trzewiki ochronne 3 par 8.Kamizelka ciepłochronna 2 szt 9.Koszula flanelowa 1 szt 10.Kalesony bawełniane 1 szt 11.Ubranie robocze ocieplane 1 kpl 12.Fartuch roboczy 1 szt 13.Czepek-chustka 2 szt 14.Ubranie całoroczne 2 kpl 15.Kurtka ciepłochronna 0 szt 16.Płaszcz roboczy 2 szt 17.Torba leśna 4 szt 18.Trzewiki przemysłowe 0 par 3.Niniejsze postępowanie jest pierwszą częścią zamówienia na dostawę odzieży i obuwia. Drugą częścią będzie dostawa odzieży bhp oraz obuwia dla uczniów ZSL w Biłgoraju. 4.Zamawiający ustala, że maksymalna wartość nominalna zamówienia wynosi 135% ceny ofertowej. 5.Zamawiający zastrzega sobie prawo redukcji wielkości przedmiotu zamówienia maksymalnie o 20 %. 6.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SWIZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.11.00.00 - Odzież branżowa 18.20.00.00 - Odzież wierzchnia 18.22.13.00 - Płaszcze przeciwdeszczowe 18.23.00.00 - Odzież różna 18.33.00.00 - Koszulki i koszule 18.40.00.00 - Odzież specjalna i dodatki 18.42.30.00 - Krawaty 18.42.40.00 - Rękawice 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 18.51.00.00 - Biżuteria i podobne wyroby 18.80.00.00 - Obuwie 18.81.15.00 - 18.81.15.00 .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wnoszenia wadium, ani zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • miarą spełnienia warunku będzie wykazanie przez Wykonawcę, że w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie, wykonał, co najmniej dwie dostawy odpowiadające swoim rodzajem (dostawa umundurowania dla jednostek Lasów Państwowych, wojska, policji, Straży Pożarnych lub innych służb mundurowych) o wartości nie mniejszej niż 60.000,00 zł brutto każda odpowiednio potwierdzone, że zostały wykonane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje do opisu tego warunku udziału w postępowaniu żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

2. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany ilościowej poszczególnych elementów sortów mundurowych leśnika przy zachowaniu ilości punktów oraz do wprowadzania zmian korzystnych dla zamawiającego, których na dzień ogłoszenia przetargu zamawiający nie przewidział, a dotyczących każdego jej postanowienia, tj. takich zmian, które nie wpłynęłyby na krąg podmiotów ubiegających się o zamówienie publiczne bądź na wynik samego postępowania o to zamówienie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_lublin/nadl_bilgoraj/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96, pok. 06..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 09:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego, 23-400 Biłgoraj, ul. Zamojska 96, pok. nr 15 (sekretariat)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.