Nowa Sól: Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013.
Numer ogłoszenia: 84724 - 2015; data zamieszczenia: 15.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Nowa Sól , ul. Moniuszki 3a, 67-100 Nowa Sól, woj. lubuskie, tel. 068 3872016 w. 28, faks 068 3873277.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminanowasol.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa placów zabaw i wyposażenie dla oddziałów przedszkolnych w szkołach podstawowych Gminy Nowa Sól w ramach projektu systemowego POKL 9.1.1 pt. Oddziały przedszkolne w szkołach na terenie Gminy Nowa Sól. Zakres przedmiotu zamówienia obejmować będzie 3 pakiety. - Pakiet nr 1 - organizacja placu zabaw dla Zespołu Szkół w Lubięcinie Szkoła Podstawowa - Pakiet nr 2 - organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Przyborowie - Pakiet nr 3 - organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Lubieszowie. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż. szczegółowy opis poszczególnych pakietów wraz z wymaganymi parametrami znajduje się w tabelarycznym zestawieniu stanowiacym załacznik nr 1,2,3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia...
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 45.11.27.23-9.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań z zakresu tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożone oświadczenie. Wzór oświadczenia dołączony do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę.Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień / pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminanowasol.biuletyn.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Nowa Sól ul. Moniuszki 3 A, 67-100 Nowa Sól..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.04.2015 godzina 14:00, miejsce: 23.04.2015 godzina 14:00, miejsce: Urząd Gminy Nowa Sól ul. Moniuszki 3 A, 67-100 Nowa Sól , sekretariat..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki na lata 2007-2013..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Organizacja placu zabaw dla Zespołu Szkół w Lubięcinie Szkoła Podstawowa..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw dla Zespołu Szkół w Lubięcinie Szkoła Podstawowa- wykonanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż. Rodzaj, ilości wraz z wymaganymi parametrami zawarte sa w załaczniku nr 1 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania - 30
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Przyborowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Przyborowiewykonanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż.Rodzaj , ilość wraz z wymaganymi parametrami znajduje się w załączniku nr: 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Lubieszowie..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Organizacja placu zabaw dla Szkoły Podstawowej w Lubieszowie - wykonanie, dostarczenie, załadunek, rozładunek oraz montaż.Rodzaj, ilość wraz z wymaganymi parametrami zawarte sa w załaczniku nr 3 do SIWZ..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.16.21.00-6, 39.16.21.10-9, 45.11.27.23-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 70
- 2. Termin wykonania - 30
INNE PRZETARGI Z NOWEJ SOLI
- Utworzenie BCU w CKZiU "Elektryk" w Nowej Soli- wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn: Przebudowa z nadbudową segmentu D budynku szkoły przy ul. Piłsudskiego 65 w Nowej Soli
- Dostawa myjni - dezynfektora o pojemności 10 tac DIN i suszarki do narzędzi na potrzeby Centralnej Sterylizatorni WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Sukcesywna dostawa środków piorąco- dezynfekcyjnych do prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej i operacyjnej wraz z autom. systemem dozowania do pralnico- wirówek na potrzeby WS SP ZOZ w Nowej Soli.
- Dostawa wraz z uruchomieniem aparatu RTC z ramieniem C na potrzeby Bloku Operacyjnego WS SP ZOZ w Nowej Soli
- Sukcesywna dostawa sprzętu medycznego (kaniula 26G, maski krtaniowe, zestaw do inwazyjnego pomiaru, podgrzewany układ oddechowy) na potrzeby Wielospecjalistycznego Szpitala SP ZOZ w Nowej Soli.
- Zagospodarowanie terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.
więcej: przetargi w Nowej Soli »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trenażerów i fantomów
- Modernizacja placu zabaw w Szkole Podstawowej nr 322 przy ul. Dembowskiego 9
- Przebudowa placów zabaw w miejscowościach Jastrzębiec i Pęperzyn oraz budowa siłowni zewnętrznej w miejscowości Zgniłka
- Park Klecina - zagospodarowanie terenu przy ul. Wałbrzyskiej i Zabrodzkiej we Wrocławiu
- Przebudowa placu zabaw przy Przedszkolu Samorządowym nr 25, ul. Wojewódzka 12b oraz przebudowa placu zabaw przy ul. Zamenhofa w Kielcach
- Dostawa pomocy dydaktycznych i zabawek na wyposażenie żłobka i przedszkola w miejscowości Wrząca w Gminie Lutomiersk
więcej: Pomoce dydaktyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.