Szczecin: Wykonanie usług agrotechnicznych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.10.2015
Numer ogłoszenia: 84693 - 2015; data zamieszczenia: 10.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie , ul. Matejki 6B, 71-615 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 8144206, faks 91 81-44-222.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.anr.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usług agrotechnicznych na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolnej Skarbu Państwa na terenie województwa zachodniopomorskiego w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. Postępowanie umieszczone w rejestrze pod nr Sz.SOP.0160.10.2015.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług rolniczych w postaci talerzowania na nieruchomościach będących w Zasobie Własności Rolniczej Skarbu Państwa w części objętej zasięgiem działania zamawiającego. Zamawiający nie przewiduje możliwości wypalania gruntów. 3.2. Zamówienie zostało podzielone na 6 zadania częściowe: 1. zadanie częściowe A - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu myśliborskiego, gminy Myślibórz, obręb Sitno i Derczewo o łącznej powierzchni do wykonania 257,45 ha - szczegółowo opisane w SIWZ. 2. Zadanie częściowe B - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu pyrzyckiego, gminy Lipiany, obręb Osetna o łącznej powierzchni do wykonania 9,5000 ha - szczegółowo opisane w SIWZ. 3. Zadanie częściowe C - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu gryfińskiego, gminy Gryfino, obręb Drzenin o łącznej powierzchni do wykonania 70,31 ha - szczegółowo opisane w SIWZ. 4. Zadanie częściowe D - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Maszewo, obręb Darż o łącznej powierzchni do wykonania 38,5000 ha - szczegółowo opisane w SIWZ. 5. Zadanie częściowe E - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu łobeskiego, gminy Łobez i Radowo Małe, obręb Tucze, Radowo Wielkie o łącznej powierzchni do wykonania 33,23 ha - szczegółowo opisane w SIWZ. 6. Zadanie częściowe F - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu choszczeńskiego, gminy Pełczyce, obręb Przekolno, Będargowo o łącznej powierzchni do wykonania 192,33 ha - szczegółowo opisane w SIWZ..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiajacy nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego na podstawie art. 22 ust 1 ustawy pzp (załacznik nr 2 do SIWZ)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego na podstawie art. 22 ust 1 ustawy pzp (załacznik nr 2 do SIWZ)
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego na podstawie art. 22 ust 1 ustawy pzp (załacznik nr 2 do SIWZ)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiajacy dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie oświadczenia wykonawcy złożonego na podstawie art. 22 ust 1 ustawy pzp (załacznik nr 2 do SIWZ)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, w szczególności dotyczące: d) sytuacji ekonomicznej i finansowej: W celu potwierdzenia sytuacji ekonomicznej i finansowej wykonawca winien posiadać ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejsza niż 70.000,00 zł. 8.3.2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia do oferty należy dołączyć następujące dokumenty: a) opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, tj.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 70.000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Termin wykonania - 10
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
19.1. Istotne dla zamawiającego postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy, wysokość kar umownych z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy zawiera projekt umowy stanowiący załącznik nr 5 do niniejszej specyfikacji. Wykonawca akceptuje treść projektu umowy na wykonanie przedmiotu zamówienia, oświadczeniem zawartym w treści formularza ofertowego. Postanowienia umowy ustalone w projekcie nie podlegają negocjacjom. Przyjęcie przez wykonawcę postanowień projektu umowy stanowi jeden z wymogów ważności oferty. 19.2. Zawarcie umowy z wykonawcami składającymi ofertę wspólną poprzedzone będzie wpisem do umowy klauzuli dotyczącej odpowiedzialności solidarnej za wykonanie umowy. 19.3. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, w przypadku wystąpienia w szczególności okoliczności wymienionych poniżej z uwzględnieniem podanych warunków ich wprowadzenia. 19.3.1. zmiany w zakresie terminu wykonania przedmiotu umowy spowodowane następującymi przyczynami : a) warunki atmosferyczne uniemożliwiające realizacje przedmiotu umowy, b) działanie osób trzecich, za które Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy z zastrzeżeniem przypadku gdy Zamawiający zapewni nadzór nad wykonywaniem przedmiotu umowy (§ 2 umowy ) c) zdarzenia losowe, o których niezwłocznie poinformowano Zamawiającego uniemożliwiają realizację przedmiotu umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.anr.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, pokój 216 II piętro..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2015 godzina 10:00, miejsce: Agencja Nieruchomości Rolnych Oddział Terenowy w Szczecinie ul. Matejki 6 B, 71-615 Szczecin, kancelaria pkój nr 5 parter..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: 1. zadanie częściowe A - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu myśliborskiego, gminy Myślibórz, obręb Sitno i Derczewo o łącznej powierzchni do wykonania 257,45 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: 2. Zadanie częściowe B - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu pyrzyckiego, gminy Lipiany, obręb Osetna o łącznej powierzchni do wykonania 9,5000 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: 3. Zadanie częściowe C - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu gryfińskiego, gminy Gryfino, obręb Drzenin o łącznej powierzchni do wykonania 70,31 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: 4. Zadanie częściowe D - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu goleniowskiego, gminy Maszewo, obręb Darż o łącznej powierzchni do wykonania 38,5000 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: 5. Zadanie częściowe E - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu łobeskiego, gminy Łobez i Radowo Małe, obręb Tucze, Radowo Wielkie o łącznej powierzchni do wykonania 33,23 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: 6. Zadanie częściowe F - obejmuje wykonanie usługi talerzowania na nieruchomościach znajdujących się na terenie powiatu choszczeńskiego, gminy Pełczyce, obręb Przekolno, Będargowo o łącznej powierzchni do wykonania 192,33 ha.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia szczegółowo opisane w w pkt 3.2 SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.10.00.00-1, 77.11.20.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 90
- 2. Termin wykonania - 10
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Dostawa, montaż i uruchomienie lasera okulistycznego YAG/SLT z lampą szczelinową.
- Zakup, dostawa, montaż, uruchomienie systemów antenowych i montaż urządzeń radiowych i zasilających w lokalizacji GSM Przelewice na potrzeby stanowiska kierowania nowo wybudowanej KPP w Pyrzycach
- Usługa przeniesienia Przychodni Stomatologicznej 109 Szpitala Wojskowego z Przychodnią SP ZOZ w Szczecinie.
- Budowa zatoki do kontroli pojazdów w ciągu ul. Szczawiowej w Szczecinie.
- Wykonanie wniosku o dofinansowanie wraz z załącznikami w tym studium wykonalności oraz dokumentacji przygotowawczej dla projektu "Kompleksowe wdrożenie RIS Odrzańskiej Drogi Wodnej"
- Usługi edukacyjno-psychologiczne dla studentów
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wykonywanie usług z zakresu gospodarki łowieckiej na terenie Ośrodka Hodowli Zwierzyny Nadleśnictwa Bierzwnik w sezonie łowieckim 2024/2025"
- Koszenie traw z podziałem na pobocza i rowy na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich w Kole (drogi wojewódzkie nr 470, 471, 478)
- Zadania ochronne w Wolińskim Parku Narodowym w 2024 r. - nieleśne ekosystemy lądowe i ochrona roślin - Ochrona wydm i klifów
- Koszenie łąk wraz ze zbieraniem i uprzątnięciem oraz mulczowaniem traw będących własnością Gminy Lubaczów, użytkowanych przez Zakład Gospodarki Nieruchomościami w Dąbrowie
- Usługi rolnicze - siew kukurydzy w Zakładzie Doświadczalnym ITP-PIB w Biebrzy oddział w Falentach i w Poznaniu
- Wykaszanie traw, chwastów i porostów na nieruchomościach będących w Zasobie Krajowego Ośrodka Wsparcia Rolnictwa Oddział Terenowy w Szczecinie w 2024 r.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.