eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży ochronnej BHP dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław na rok 2014

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Jarosław: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży ochronnej BHP dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław na rok 2014
Numer ogłoszenia: 84665 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 68345 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Nadleśnictwo Jarosław, Koniaczów 1L, 37-500 Jarosław, woj. podkarpackie, tel. 16 6236240, faks 16 6236241.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sortów mundurowych leśnika oraz odzieży ochronnej BHP dla pracowników Nadleśnictwa Jarosław na rok 2014.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: I. Dostawa sortów mundurowych leśnika wykonanych według wzorów określonych: 1. Zarządzeniem nr 62 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 15 lipca 2013r. w sprawie wzorca oraz zasad i norm użytkowania mundurów leśnika przez pracowników Lasów Państwowych 2. Zarządzeniem nr 54 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 6 lipca 2012r. w sprawie zmiany Zarządzenia nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika, 3. Zarządzeniem nr 44 Dyrektora Generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 maja 2012r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów munduru leśnika 4. Rozporządzeniem Ministra Środowiska, 12 marca 2007 r. roku w sprawie wzoru mundurów leśnika i oznak dla osób upewnionych do ich noszenia (Dz.U. z 2007 r. nr 51 poz. 342); 5. Zarządzeniem Nr 16 Dyrektora generalnego Lasów Państwowych z dnia 14 marca 2005r. w sprawie zmian w dokumentacji techniczno-technologicznej dla niektórych przedmiotów mundurów leśnika; Powyższe akty prawne oraz dokumentacja techniczno-technologiczna mundurów leśnika oraz fotograficzna dokumentacja sortów są dostępne na stronie internetowej Ośrodka Rozwojowo-Wdrożeniowego Lasów Państwowych w Bedoniu http://www.bedon.lasy.gov.pl/dokumentacja-techniczno-technologiczna oraz http://www.bedon.lasy.gov.pl/fotograficzna-dokumentacja-sortow-mundurowych II. Odzieży ochronnej BHP odpowiadającej wymaganiom określonym w Polskich Normach oraz posiadającej certyfikaty albo deklaracje zgodności z tymi normami. Łączna ilość przedmiotu zamówienia w rozbiciu na poszczególne elementy umundurowania oraz odzieży ochronnej BHP (załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia): I. Mundur wyjściowy leśnika: 1. Marynarka męska - gabardyna lub tropik 3 szt., 2. Spodnie męskie - gabardyna lub tropik 10 szt., 3. Marynarka męska - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt., 4. Spodnie męskie - gabardyna z wykończeniem oleofobowym 1 szt., 5. Koszula męska 13 szt., 6. Koszula męska - bawełna 100% 17 szt., 7. Krawat 6 szt., 8. Czapka 1 szt., 9. Płaszcz męski 1 szt., 10. Kapelusz męski 4 szt., 11. Kapelusz damski 1 szt., 12. Kurtka męska 3 szt., 13. Szalik 5 szt., 14. Rękawice męskie 3 szt., 15. Skarpety letnie termoaktywne 17 szt., 16. Skarpety przejściowe termoaktywne 7 szt., 17. Skarpety zimowe termoaktywne 15 szt., 18. Półbuty męskie 16 szt.; II. Mundur codzienny leśnika: 1. Koszula męska z długim rękawem 8 szt., 2. Koszula męska z krótkim rękawem 5 szt., 3. Koszula męska z długim rękawem - bawełna 100% 16 szt., 4. Koszula męska z krótkim rękawem - bawełna 100% 11 szt., 5. Bluzka damska z długim rękawem - bawełna 100% 2 szt., 6. Bluzka damska z krótkim rękawem - bawełna 100% 2 szt, 7. Sweter 16 szt., 8. Kamizelka 6 szt., 9. Bluza z polaru typu windstoper 24 szt., 10. Kurtka wierzchnia 12 szt., 11. Czapka zimowa 4 szt., 12. Peleryna 2 szt., 13. Półbuty typu Sympatex 11 szt., 14. Półbuty typu Gore-tex 7 szt.; III. Mundur terenowy leśnika: 1. Bluza z kamizelką letnią 4 szt., 2. Spodnie letnie 29 szt., 3. Czapka letnia 6 szt., 4. Kurtka zimowa 5 szt., 5. Spodnie zimowe 14 szt., 6. Czapka zimowa 2 szt., 7. Trzewiki typu Sympatex 7 szt., 8. Trzewiki typu Gore-tex niskie 4 szt., 9. Trzewiki typu Gore-tex wysokie 8 szt., 10. Trzewiki typu Sympatex z ociepleniem typu Thinsulate 3 szt., 11. Trzewiki typu Gore-tex niskie z ociepleniem typu Thinsulate 8 szt., 12. Trzewiki typu Gore-tex wysokie z ociepleniem typu Thinsulate 5 szt.; IV. Oznaki uzupełniające: 1. Stylizowany wizerunek orła 1 szt., 2. Oznaki służbowe 1 szt., V. BHP : 1. buty gumowe 38 szt., 2. kurtka p. deszczowa 18 szt., 3. buty gum-filcowe 38 szt., 4. ubranie ocieplane 5 szt., 5. beret lub czapka 12 szt., 6. czapka ocieplana 5 szt., 7. trzewiki przemysłowe 4 szt., 8. ubranie letnie 8 szt., 9. koszula flanelowa 7 szt., 10. kalesony 7 szt., 11. ubranie całoroczne 2 szt., 12. kamizelka ocieplana 4 szt., 13. czepek lub chustka 4 szt., 14. płaszcz roboczy 2 szt., 15. trzewiki ochronne 4 szt., 16. trzewiki terenowe 2 szt. Każdy rodzaj asortymentu musi posiadać etykietę informującą, co najmniej o: nazwie i rodzaju produktu, składnikach użytych do produkcji, kategorii, rozmiarze, przepisach dot. konserwacji, prania i czyszczenia, warunkach przechowywania oraz nazwę i adres producenta..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 18.10.00.00 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki 18.00.00.00 - Odzież, obuwie, artykuły bagażowe i dodatki .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.04.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Obsługi Leśnictwa H.Skrodzka-Bałata, P. Bałata Spółka Jawna, Mieszka I 4, 39-400 Tarnobrzeg, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 68695,74 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 83966,57

  • Oferta z najniższą ceną: 83966,57 / Oferta z najwyższą ceną: 83966,57

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.