eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Goleniów › Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Goleniowa w rejonie ulicPuszkina, Juliusza Słowackiego, Króla Władysława Jagiełły, Szkolnej

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-17

Goleniów: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Goleniowa w rejonie ulic: Puszkina, Juliusza Słowackiego, Króla Władysława Jagiełły, Szkolnej
Numer ogłoszenia: 84591 - 2014; data zamieszczenia: 17.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Goleniów , Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 4698200, faks 091 4698298.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.goleniow.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Goleniowa w rejonie ulic: Puszkina, Juliusza Słowackiego, Króla Władysława Jagiełły, Szkolnej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sporządzenie w skali 1:1000 - miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego -zwanego dalej mpzp - miasta Goleniowa w rejonie ulic: Puszkina, J. Słowackiego, Króla Wł. Jagiełły, Szkolnej o powierzchni ok 6 ha według załącznika do uchwały Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XL/464/13 z dnia 18 grudnia 2013 r. w sprawie przystąpienia do opracowania planu zgodnie z: a) harmonogramem rzeczowym prac - stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ, b) uchwałą Rady Miejskiej w Goleniowie Nr XL/464/13 z dnia 18 grudnia 2013 r. - stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ, c) obowiązującymi przepisami, z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587), d) ustawą z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.). 2. Analizę wniosków dotyczących obszaru wchodzącego w zakres planu 3. Sporządzenie ekofizjografii. 4. Opracowanie koncepcji planu. Na tym etapie opracowania należy określić (w formie opisowej i graficznej) przeznaczenie, zasady i standardy zagospodarowania terenów przy zachowaniu zgodności tych rozwiązań ze Studium. Opracować wariantowo rozwiązania komunikacyjne na terenie objętym planem w powiązaniu z komunikacją zewnętrzną. Po zaakceptowaniu przyjętych rozwiązań planu przez Zamawiającego należy sporządzić ostateczny projekt planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania i uzgodnień ustawowych. 5. Udział w posiedzeniach gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej. 6. Uzyskanie od gminnej komisji urbanistyczno - architektonicznej pozytywnej opinii o projekcie mpzp. 7. Sporządzenie prognozy skutków finansowych uchwalenia mpzp. 8. Prezentację władzom Gminy projektu mpzp wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz prognozą skutków finansowych. Należy przygotować prezentację multimedialną zawierającą w szczególności: a) usytuowanie opracowania na planie Goleniowa z zaznaczeniem ulic i innych ważnych elementów dla orientacji zainteresowanych, b) wyrys ze studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, c) wytyczne i powiązania zewnętrzne na podstawie Studium uwarunkowań i innych dokumentów (np. sąsiedni plan miejscowy), d) ocenę stanu istniejącego i syntezę uwarunkowań - odpowiednie załączniki graficzne, e) ortofotomapę, f) koncepcję projektu planu miejscowego - część graficzna, g) bilans terenów w stanie istniejącym i projektowanym (przyrost terenów budowlanych), h) materiał graficzny/zdjęciowy i wizualizację ilustrujące w sposób ogólny maksymalne, dopuszczone projektem planu, kubaturowe zagospodarowanie terenu wg problematyki planu, i) inne dodatkowe materiały wg uznania Wykonawcy, wynikające ze specyfiki planu. 9. Uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień do projektu mpzp, zgodnie z art. 17 pkt. 6 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. 10. Wprowadzenie zmian do projektu mpzp, wynikających z uzyskanych opinii i dokonanych uzgodnień. 11. Udział w dyskusjach publicznych nad przyjętymi rozwiązaniami w projekcie mpzp i w prognozie oddziaływania na środowisko. 12. Analizę i opracowanie propozycji rozpatrzenia uwag wniesionych w związku z wyłożeniem do publicznego wglądu projektu mpzp i prognozy oddziaływania na środowisko. 13. Wprowadzenie zmian w projekcie mpzp wynikających z rozpatrzenia ewentualnych uwag. 14. Ewentualne ponowne uzgodnienie projektu mpzp z instytucjami i organami w niezbędnych zakresach. 15. Przygotowanie projektu uchwały w sprawie uchwalenia mpzp oraz prognozy oddziaływania na środowisko z listą nieuwzględnionych uwag z uzasadnieniem formalnym i prawnym ich nieuwzględnienia. 16. Przygotowanie pisemnego uzasadnienia i podsumowania do przyjętego dokumentu zgodnie z art. 42 i art. 55 pkt 3 ustawy z dnia 3 października 2008 r. o udostępnieniu informacji o środowisku i jego ochronie, udziale społeczeństwa w ochronie środowiska oraz o ocenach oddziaływania na środowisko (Dz. U. z 2013 r., poz. 1235 z późniejszymi zmianami). 17. Przekazanie Zamawiającemu kompletnych dokumentacji prac planistycznych dotyczących mpzp wraz z załącznikami, wykazami i prognozą oddziaływania na środowisko z uwzględnieniem wymogów określonych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego gminy (Dz. U. z 2003 r., Nr 164, poz. 1587) w celu przekazania Wojewodzie do oceny i publikacji. 18. Udział w ewentualnych postępowaniach przed Wojewodą lub Sądem Administracyjnym. 19. Wykonawcę zobowiązuje się w szczególności do nieodpłatnej merytorycznej konsultacji (również w formie pisemnej) oraz do nieodpłatnego przygotowania dokumentacji mpzp lub wniesienia ewentualnych poprawek wynikłych na skutek uwag sformułowanych w ramach nadzoru sprawowanego w tym zakresie przez Wojewodę, co umożliwi publikację w Dzienniku Urzędowym Województwa Zachodniopomorskiego, a także zmian lub poprawek w dokumentacji planistycznej, wynikających z ewentualnego orzeczenia sądu administracyjnego, w przypadku zaskarżenia uchwały w sprawie planu miejscowego. 20. Miejscowy Plan Zagospodarowania Przestrzennego musi obejmować ustalenia zawarte w art. 15 w zakresie zmiany z uwzględnieniem art. 16 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym i spełniać wymogi określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 26 sierpnia 2003 r. w sprawie wymaganego zakresu projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego (Dz. U. Nr 164, poz. 1587).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu Wykonawcy usług, stanowiących nie więcej niż 30% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. usługi obejmujące swoim zakresem opracowany, uchwalony i obowiązujący miejscowy plan zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do jego uchwalenia i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa, obejmujące obszar o powierzchni nie mniejszej niż 6 ha dla każdej usługi oraz wykonane należycie. Wykonawca nie może sumować wartości kilku usług wymienionych powyżej o mniejszym zakresie (powierzchni ) dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej.Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Celem spełnienia warunku zawartego art. 22 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca musi wykazać, iż w zakresie dysponowania osobami niezbędnymi do realizacji przedmiotu zamówienia dysponuje co najmniej jedną osobą posiadającą kwalifikacje do kierowania pracami planistycznymi (główny projektant planu) posiadającą aktualny wpis na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego urbanistów (zgodnie z art. 5 ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym oraz z art. 2 ust. 3 i art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów) lub posiadającą równoważne kwalifikacje w rozumieniu przepisów europejskich (dot. Wykonawców z obszaru Unii Europejskiej) oraz posiadającą doświadczenie w wykonaniu co najmniej dwóch uchwalonych i obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego, sporządzonych według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z późn. zm.) - od uchwały o przystąpieniu do ich sporządzenia - do ich uchwalenia i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa, obejmujących obszar o powierzchni nie mniejszej niż 6 ha dla każdego planu Ocena spełniania ww warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach lub oświadczeniach

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający określa, że obowiązek wykazania przez Wykonawcę w wykazie i złożenie poświadczeń, dotyczy zrealizowania co najmniej dwóch głównych usług o charakterze odpowiadającym przedmiotowi zamówienia tzn. usług obejmujących swoim zakresem opracowany, uchwalony i obowiązujący miejscowy plany zagospodarowania przestrzennego, sporządzony według procedur i problematyki określonej w ustawie z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2012 r., poz. 647 z póżn. zm.) - od uchwały o przystąpieniu do jego sporządzenia - do jego uchwalenia i opublikowania w dzienniku urzędowym województwa, obejmujących obszar o powierzchni nie mniejszej niż 6 ha dla każdej usługi oraz wykonane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. formularz ofertowy przygotowany dla zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, 2. oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - przygotowane zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, 3. jeżeli Wykonawca ma zamiar zlecić wykonanie części zamówienia podwykonawcy to musi wypełnić i załączyć do oferty załącznik nr 7 do SIWZ (jeżeli dotyczy), 4. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik 5. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. Zamawiający, w celu oceny, czy Wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym do należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący Wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów, żąda złożenia w ofercie stosownych dowodów w zakresie niezbędnym do udowodnienia, iż Wykonawca dysponuje zasobami niezbędnymi dla należytego wykonania danego zamówienia, w zależności od okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca. Dowodami tymi mogą być dokumenty dotyczące w szczególności: a) zakresu dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia, c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył Wykonawcę z innym podmiotem, d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia. Wykonawca celem udowodnienia faktycznego, czynnego korzystania z zasobów innych podmiotów w szczególności może przedstawić w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, zawierające odpowiednio do okoliczności przypadku z którego korzysta Wykonawca informacje określone w powyższych podpunktach od a) do d)

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: 1.1. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy: 1. Zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności wstrzymanie prac przez Zamawiającego. 2. Zmiany będące następstwem nie uzyskania przez Wykonawcę niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia opinii i uzgodnień od instytucji, organów i osób nie będących stronami umowy w terminach umożliwiających prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia. 3. Zmiany warunków projektowania przez jednostki opiniujące lub uzgadniające. 4. Zmiany będące następstwem konieczności przeprowadzenia ponownego uzgadniania, opiniowania, wyłożenia do publicznego wglądu projektu planu, zmian prawa lub obowiązujących norm wywołujących konieczność zmiany zakresu lub harmonogramu prac. 5. Zmiany będące następstwem konieczności zmiany zakresu usługi spowodowane np. zmianą uchwały o przystąpieniu do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego. 6. Inne przyczyny niezależne od Zamawiającego oraz Wykonawcy skutkujące niemożliwością prowadzenia prac, których nie można było przewidzieć w dniu podpisania umowy. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt. 1 - 6 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania tych okoliczności. 1.2. Zmiana sposobu spełnienia świadczenia: 1. Zmiany osobowe: - zmiana osób, przy pomocy, których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i kwalifikacjami. 1.3. Pozostałe zmiany: a) zmiana obowiązującej stawki VAT: - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zwiększenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia wynagrodzenia o kwotę równą różnicy w kwocie podatku VAT zapłaconego przez Wykonawcę, - jeśli zmiana stawki VAT będzie powodować zmniejszenie kosztów wykonania umowy po stronie Wykonawcy, Zamawiający dopuszcza możliwość zmniejszenia wynagrodzenia o kwotę stanowiącą różnicę kwoty podatku VAT do zapłacenia przez Wykonawcę, b) rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku wynagrodzenie przysługujące Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiający zapłaci za wszystkie spełnione świadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniósł w związku z wynikającymi z umowy planowanymi świadczeniami. 1.4. Wszystkie powyższe postanowienia stanowią katalog zmian na które Zamawiający może wyrazić zgodę. Nie stanowią jednocześnie zobowiązania do wyrażenia takiej zgody. Wymienione powyższe możliwości wprowadzenia zmian są uprawnieniem a nie obowiązkiem Zamawiającego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.goleniow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok.212.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.04.2014 godzina 08:45, miejsce: Urząd Gminy i Miasta Plac Lotników 1, 72-100 Goleniów pok.212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.