eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 częściczęść I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-17

Ogłoszenie nr 84559 - 2017 z dnia 2017-05-17 r.

Warszawa: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 60896-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Polska Agencja Informacji i Handlu S.A., krajowy numer identyfikacyjny 1207066900000, ul. Bagatela 12, 00-585 Warszawa, państwo Polska, woj. mazowieckie, tel. 22 3349800, 3349966, faks 223 349 999, e-mail dorota.laskowska@paiz.gov.pl
Adres strony internetowej (URL): www.paiz.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

BOK/AZ-25-6/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oraz do Zagranicznych Biur Handlowych Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku i Singapurze - 3 części: część I - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S. A. , część II - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku, część III - Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze.Przedmiot zamówienia podzielony jest na trzy części. Wykonawcy mogą składać ofertę na wszystkie części zamówienia. CZĘŚĆ I "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A."Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli, w tym mebli biurowych na potrzeby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. wraz z ich montażem w postaci: biurek - 12 sztuk, kontenerów mobilnych- 12 sztuk, szaf aktowych - 12 sztuk, szafo regałów- 12 sztuk i foteli obrotowych- 12 sztuk. Dostawa do siedziby zamawiającego - Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. oznacza dostawę i montaż przedmiotu zamówienia we wskazanych pomieszczeniach zlokalizowanych na 4 kondygnacjach budynku położonego w Warszawie 00-585 przy ul. Bagatela 12. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części I zamówienia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. CZĘŚĆ II "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku" Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku wraz z ich montażem w postaci: biurek - 3 sztuki, komody- 1 sztuka, foteli obrotowych- 13 sztuk, stołu konferencyjnego - 1 sztuka, foteli- 2 sztuki, kanapy - 1 sztuka i stolika - 1 sztuka. Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku, to jest w lokalu mieszczącym się na 32 piętrze budynku położonego pod adresem Torre Mayor Av. Paseo de la Reforma #505 Col. Cuauhtémoc México, D.F. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części II zamówienia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ. CZĘŚĆ III "Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze" Przedmiotem zamówienia jest dostawa mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze wraz z ich montażem w postaci: biurek (3 rodzaje) - 4 sztuki, dostawek do biurek 3 sztuki, kontenerów mobilnych - 4 sztuki, szafki bocznej - 1 sztuka, stołu konferencyjnego- 1 sztuka, foteli obrotowych- 16 sztuk, kanapy - 1 sztuka i foteli - 3 sztuki. Zamawiający wymaga dostarczenia i montażu przedmiotu zamówienia w siedzibie Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, to jest w lokalu mieszczącym w budynku położonym pod adresem 12 Marina View #23-10 Asia Square Tower 2 Singapore 018961 Singapore. Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia - części III zamówienia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Tak


II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39110000-6, 39120000-9, 39130000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Meksyku
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił w części II postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A w Meksyku. Wykonawca Biuro Inżynieryjne DOT Tomasz Dubiecki ul. Lubomira 29, 62-090 Mrowino, którego oferta wybrana została jako najkorzystniejsza w części II zamówienia poinformował Zamawiającego, iż rezygnuje z podpisania umowy i realizacji powyższego zamówienia. Wobec faktu, iż cena najkorzystniejszej spośród pozostałych ofert złożonych na realizację części II zamówienia, tj. oferta Wykonawcy JARD Sp. z o.o. Al. Na Skarpie 21/11 00-488 Warszawa, przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części II zamówienia, Zamawiający unieważnił postępowanie w ww. części.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT30000.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze
Postępowanie/część zostało unieważnione tak
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 w związku z ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający unieważnił w części III postępowanie o udzielenie zamówienia pn. Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Zagranicznego Biura Handlowego Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A. w Singapurze, bowiem cena najkorzystniejszej oferty przewyższyła kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie części III zamówienia.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT65040.65
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert3
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
, , , , , kraj/woj.
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy
Oferta z najniższą ceną/kosztem
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem
Waluta:


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zakup, dostawa i montaż mebli biurowych do siedziby Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu S.A.
Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT26220.00
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert5
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej:
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej:
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną:


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Everspace Sp. z o.o. , biuro@everspace.pl, ul. Terespolska 4 lok 503, 03-813, Warszawa, kraj/woj. mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 29725.41
Oferta z najniższą ceną/kosztem 29725.41
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 60678.36
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.