eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kęty › Utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Kęty w 2014 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Kęty: Utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Kęty w 2014 r.
Numer ogłoszenia: 84363 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Kęty , Rynek 7, 32-650 Kęty, woj. małopolskie, tel. 033 844-76-70, faks 033 8447660.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.kety.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie zieleni przydrożnej na terenie Gminy Kęty w 2014 r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy wykonanie usługi polegającej na koszeniu poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami znajdujących się w pasach drogowych dróg na terenie Gminy Kęty. Ponadto Wykonawca jest zobowiązany do koszenia działek gminnych (zieleńców) oraz przycinania żywopłotów wskazanych w załącznikach do SIWZ . Zakres prac obejmuje: mechaniczne lub ręczne koszenie traw, chwastów, samosiewów i odrostów drzew; obkaszanie znaków drogowych, pachołków drogowych oraz barier energochłonnych przycinanie i pielęgnacja żywopłotów: cięcie z góry i z boku, usuwanie trawy i chwastów rosnących w podłożu żywopłotu grabienie skoszonej trawy; usunięcie trawy z rowów przydrożnych wyłożonych betonowymi korytkami, uprzątnięcie ściętych samosiewów, odrostów. Bezwzględnie zabrania się palenia samosiewów, odrostów wywóz odpadów zielonych (trawy, odrostów, samosiewów do kompostowni odpadów biodegradowalnych na składowisku odpadów komunalnych w Kętach (wraz z pokryciem wszelkich opłat) oczyszczenie terenu po wykoszeniu ze śmieci uprzątnięcie za pomocą odkurzacza ogrodowego powierzchni ciągów komunikacyjnych na których zalegają resztki skoszonej trawy (jezdnia, chodniki, ścieżki rowerowe, skwery, parkingi, zatoki itp.) wyposażenie pracującego sprzętu (ciągnik) w lampę ostrzegawczą, pulsującą koloru pomarańczowego; zapewnienie pracownikom kamizelek ostrzegawczych Harmonogram wykonywania prac: przycinanie i pielęgnacja żywopłotów (zał. nr 9a do SIWZ) trzykrotnie w sezonie, w terminach: 15 - 30 maja 1 - 15 lipca 1 - 15 września koszenie poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami, działek gminnych (zieleńców) w ciągu głównych ulic przelotowych miasta o wzmożonym ruchu pieszych i samochodów oraz koszenie w pobliżu obiektów o charakterze reprezentacyjnym (zał. nr 9b do SIWZ) pięciokrotnie w sezonie, w terminach: 1 - 15 maja 1 - 15 czerwca 1 - 15 lipca 1 - 15 sierpnia 15 - 30 września koszenie poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami, działek gminnych (zieleńców) w ciągu ulic o mniejszym natężeniu ruchu pieszych i samochodów (zał. nr 9c do SIWZ) trzykrotnie w sezonie, w terminach: 15 - 30 maja 15 - 30 lipca 1 - 15 września koszenie poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami, działek gminnych (zieleńców) w ciągu ulic peryferyjnych ze znacznym udziałem upraw polowych lub lasów w granicy pasa drogowego (zał. nr 9d do SIWZ) trzykrotnie w sezonie, w terminach: 1 - 15 maja 15 - 30 lipca 1 - 15 września koszenie poboczy, rowów przydrożnych wraz z skarpami i przeciwskarpami w ciągu dróg na terenie sołectw Gminy Kęty (zał. nr 9e do SIWZ) trzykrotnie w sezonie, w terminach: 15 - 30 maja 1 - 15 lipca 15 - 30 sierpnia Wszystkie prace związane z koszeniem, przycinaniem żywopłotów należy przeprowadzać przy użyciu specjalistycznego sprzętu wymienionego w załączniku nr 7 do SIWZ. Pomiary zieleni niskiej przeprowadzono wg następujących zasad: w przypadku istnienia otwartego rowu ziemnego bądź rowu umocnionego w postaci korytek betonowych lub płyt betonowych ażurowych, szerokość pasa zieleni do wykoszenie została przyjęta jako szerokość skarpy (od krawędzi jezdni) o przeciwskarpy (do 0,5m poza górną krawędź) - z wyłączeniem niezadarnionego (umocnionego) dna rowu; w przypadku częściowego obsadzenia skarpy lub przeciwskarpy rowu roślinnością ozdobną - do pomiaru przyjęto pozostałą część rowu w przypadku pobocza jezdni przyjęto do pomiarów szerokość 1,0m (na terenie sołectw) i 1,5m (na ternie miasta); w przypadku poboczna jezdni o szerokości pasa zieleni powyżej 1,5m przyjęto szerokości graniczne - jak wyżej pomiar szerokości pasa zieleni dokonany został od krawędzi jezdni lub w przypadku braku bezpośredniego połączenia jezdni z trawiastym poboczem, od wyraźnej trwałej granicy pomiędzy utwardzonym, a zielonym poboczem w kierunku granicy pasa drogowego z sąsiadującymi posesjami pomiar zawiera odcinki rowów o zatartym przebiegu, tzn. mocno zamulonych, wypłaconych, przerośniętych samosiewami drzew i krzewów; określenie czy objęty w tym przypadku odcinek pasa drogowego jest rowem przydrożnym, było dokonywane na podstawie stwierdzenia lokalizacji przepustów podłużnych w stosunku do osi jezdni pod zjazdami do posesji lub odprowadzających wody do lokalnych cieków wodnych pomiarem objęto również odcinki pasa drogowego, pozbawione roślinności trawiastej - wyłączone z zakresu koszenia (utwardzone zjazdy do posesji, skrzyżowania z drogami lokalnymi, utwardzone parkingi, itp.) działki gminne (zieleńce) przylegające do krawędzi jezdni ulic zinwentaryzowano w całości (m.in. Legionów, Kleparz, Kilińskiego, 3-go Maja, Żwirki i Wigury, Sobieskiego, dworzec autobusowy, deptak wzdłuż torów PKP) Szczegółowa dokumentacja inwentaryzacyjna terenów zielonych objętych przetargiem jest do wglądu w Urzędzie Gminy Kęty, pok. 33.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 77.31.20.00 - Usługi usuwania chwastów .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnianiu warunków na formularzu wg wzoru jak w załączniku nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca w ciągu ostatnich trzech lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia. Za realizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia rozumieć się będzie świadczenie usługi w zakresie utrzymania zieleni przydrożnej, a za porównywalną wielkość - usługa o wartości brutto nie mniejszej niż 50.000,00 zł brutto każda. Ocena zostanie dokonana na podstawie złożonego wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że dysponuje specjalistycznym sprzętem umożliwiającym przeprowadzenie prac pielęgnacji zieleni: kosiarka bijakowa na wysięgniku doczepiana do ciągnika posiadająca możliwość ustawiania pod kątem, aby dopasować się do koszonego terenu (koszenie skarp z przeciwskarpami) - 1 szt. kosiarka trawnikowa spalinowa - 1 szt. kosa żyłkowa spalinowa - 4 szt. nożyce spalinowe lub ręczne do cięcia żywopłotu - 1 szt. odkurzacz ogrodowy spalinowy - 1 szt. grabie do trawy - 2 szt. ciągnik rolniczy z przyczepą lub samochód samowyładowczy - 1 szt. Wykaz sprzętu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Ocena warunku dokonana będzie w oparciu o oświadczenie dołączone do ofert - załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Zamawiający wymaga, aby w wykazie Wykonawca wykazał, iż wykonał co najmniej 2 usługi odpowiadające wielkością i rodzajem usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia.;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ wykaz części zamówienia, które Wykonawca zamierza powierzyć Podwykonawcom (jeżeli dotyczy) - druk wykazu ujęto w załączniku nr 5 do SIWZ umowa przedwstępna z administratorem kompostowni odpadów biodegradowalnych na składowisku odpadów komunalnych w Kętach dotycząca przyjmowania odpadów zielonych z terenów objętych zakresem przetargu - Wykonawca będzie zobowiązany do jej okazania Zamawiającemu przed popisaniem umowy zestawienie zakresu prac wraz z kosztem ich wykonania- zał. nr 9f do SIWZ upoważnienie do sporządzenia i podpisania oferty, jeżeli ofertę podpisuje osoba upoważniona przez osobę lub osoby uprawnione do reprezentowania firmy w sposób określony w akcie rejestrowym. Upoważnienie osób podpisujących ofertę do jej podpisania musi bezpośrednio wynikać z dokumentów dołączonych do oferty. Oznacza to, że jeżeli upoważnienie takie nie wynika wprost z dokumentu stwierdzającego status prawny wykonawcy, to do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie. Wobec wykonawcy będącego spółką cywilną dopuszcza się dołączenie umowy spółki cywilnej, z której będzie wynikać stosowne upoważnienie. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski. Wymagania stawiane wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia do oferty musi być dołączone stosowane pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, podpisane przez osoby upoważnione do składania oświadczeń woli każdego ze wspólników. Pełnomocnictwo może zostać przedłożone w formie oryginału lub kserokopii potwierdzonej notarialnie; w przypadku składania oferty wspólnej przez kilku przedsiębiorców (np. konsorcjum) lub spółkę cywilną każdy ze wspólników konsorcjum lub spółki cywilnej zobowiązany jest dołączyć dokumenty wymienione w pkt 2 (lub w pkt 3 - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej). Pozostałe dokumenty będą traktowane jako wspólne. Zgodnie z art. 23 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, jeżeli taka oferta zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku gdy wykonawca polega na zasobach innych podmiotów, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wspólników konsorcjum lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem przez wspólników konsorcjum (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów) lub przez pełnomocnika konsorcjum, jeżeli będzie miał do tej czynności upoważnienie, a w odniesieniu do innych podmiotów przez upoważnionych przedstawicieli tych podmiotów (każdy w odniesieniu do dotyczących go dokumentów). Podmioty zagraniczne: Dokument, o którym mowa w pkt 3, ppkt 1, lit. a), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, aw pkt 3, ppkt 1, lit. b) nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 3, ppkt 1, lit a), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Przepis pkt 2 stosuje się odpowiednio.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość istotnych zmian postanowień zawartej umowy w okolicznościach podanych poniżej: Zmiana terminu wykonania umowy może nastąpić w przypadku: wystąpienia siły wyższej, która zasadniczo i istotnie uniemożliwia wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z Umowy, której nie można było przewidzieć i której Zamawiający i/lub Wykonawca nie mogli zapobiec ani jej przezwyciężyć i jej przeciwdziałać; działania osób trzecich albo innych zdarzeń, które uniemożliwiają wykonanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy w terminie lub mogących negatywnie wpływać na jakość wykonywanych prac, określona w ofercie cena zostanie przeliczona proporcjonalnie w zależności od zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia oraz terminu realizacji. Zmiana zakresu rzeczowego usługi może nastąpić w przypadku: przejęcia w zarząd lub oddania innej jednostce części dróg, ulic, placów itp. podlegających koszeniu - zakres do 5% całości zakresu świadczonych usług nie podlega zmianie ceny; w przypadku zmiany wykraczającej ponad 5% zakresu, określona w ofercie cena zostanie przeliczona proporcjonalnie w zależności od zwiększenia lub zmniejszenia zakresu zamówienia, likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy; Zmiana wynagrodzenia Wykonawcy (ceny podanej w ofercie) może nastąpić w przypadku: zmiany stawek podatku VAT; likwidacji lub rozwiązania firmy Wykonawcy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia do treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnie sporządzonego aneksu podpisanego przez obie strony umowy. Wzór przyszłej umowy z wybranym w wyniku przetargu Wykonawcą stanowi załącznik nr 8 do SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kety.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.04.2014 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Kęty, Rynek 7, 32-650 Kęty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.