Twoje ustawienia

Twoje przetargi

Jeśli chcesz dodać przetarg do serwisu, zapoznaj się z ofertą:

 

Przetargi

Druki podatkowe

Forum biznesowe

Twoje narzędzia

Zakupy i usługi

Książki

POLECAMY

 
 
Znajdź przetarg:
 
 


Przetarg został już zakończony.
Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-04-19

Zielona Góra: KOSZENIE TRAWNIKÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW

Numer ogłoszenia: 84162 - 2011; data zamieszczenia: 19.04.2011

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi



Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.


Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.



SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY



I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej , Aleja Zjednoczenia 110, 65-005 Zielona Góra, woj. lubuskie, tel. (068) 322-91-86, faks (068) 322-91-84.



  • Adres strony internetowej zamawiającego:

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.



SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA



II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA


II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOSZENIE TRAWNIKÓW, PRZYCINANIE ŻYWOPŁOTÓW.


II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.


II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Koszenie trawy oraz przycięcie żywopłotów na terenach komunalnych administrowanych przez ABM-1 oraz ABM-2 w Zielonej Górze.
Ze względu na rozdrobnienie terenu objętego zamówieniem oraz konieczność prowadzenia koszenia lub przycinania żywopłotu jednocześnie na znacznym obszarze Zamawiający podzielił je na 2 Zadania.
Zadanie 1 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 1
obejmuje dwukrotne koszenie trawników o powierzchni 164638 m2 oraz jednokrotnym przycięciu żywopłotów o łącznej powierzchni 15919 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-1 w Zielonej Górze.
Zadanie 2 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 1
obejmuje dwukrotne koszenie trawników o powierzchni 185000 m2 oraz dwukrotnym przycięciu żywopłotów o łącznej powierzchni 19062 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-2 w Zielonej Górze.

Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.
Przycinanie żywopłotów : polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko.
1. Do obowiązków WYKONAWCY należy:
-Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa:
-Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r( Dz. U. z 2001r Nr 62 poz. 628) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby - art.33 ustawy o odpadach.
Rozporządzenie z dnia 21 kwietnia 2006r. ( Dz. U. Nr 75 poz. 527) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji..
W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania.
-Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca
-Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego.
-Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów.
-Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego
-Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego
-Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia.
-Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa..


II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.


  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający dopuszcza możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na podst. Art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp - stanowiących do 50 % wartości zamówienia podstawowego w przypadku, wystąpienia warunków pogodowych, powodujących gwałtowny wzrost trawy i przyrost krzewów.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.


II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.


II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.



II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2011.



SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM




III.2) ZALICZKI


  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW



  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
      Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia.


  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • -w przypadku składania oferty na zadanie 1 Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania 2 usług, w zakresie koszenia o wartości jednego kontraktu min. 35 tyś. złotych;
      -w przypadku składania oferty na zadanie 2 Wykonawca musi wykazać się realizacją wykonania 2 usług, w zakresie koszenia o wartości jednego kontraktu min. 35 tyś. złotych;

      (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez Wykonawców, oceniany będzie ich łączny potencjał kadrowy, oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie)
      Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia


  • III.3.3) Potencjał techniczny


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
      Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia


  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
      Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia


  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa


    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku


    • W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, Zamawiający żąda oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, zgodnie ze wzorem oświadczenia stanowiącym Załącznik do niniejszej SIWZ (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich),
      Ocena spełnienia przedstawionych powyżej warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia. Z treści złożonych dokumentów lub oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż postawione warunki Wykonawca spełnia



III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY



  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:



    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie




  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:



    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia


    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy


    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert




  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych


    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:


    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:



    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert


    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert





III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie




SEKCJA IV: PROCEDURA


IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA


IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.



IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) ZMIANA UMOWY


Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak


Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian


Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia zakresu prac lub rezygnacji z części zamówienia. W takiej sytuacji kwota brutto zostanie skorygowana proporcjonalnie do wielkości zmian i i Wykonawcy nie będzie przysługiwało dodatkowe roszczenie;
Okolicznościami powodującymi zmniejszenie zakresu prac lub rezygnację z części zamówienia są:
1) klęski żywiołowe,
2) akty wandalizmu i dewastacji o dużych rozmiarach.


IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE


IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgkim.zgora.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Al. Zjednoczenia 110A, pokój 101.


IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.04.2011 godzina 08:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Zamawiającego pokój 101, lub w kancelarii.


IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).







IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie


ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH


CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 1.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 1
    obejmuje dwukrotne koszenie trawników o powierzchni 164638 m2 oraz jednokrotnym przycięciu żywopłotów o łącznej powierzchni 15919 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-1 w Zielonej Górze.
    Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.
    Przycinanie żywopłotów : polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko.
    1. Do obowiązków WYKONAWCY należy:
    -Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa:
    -Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r( Dz. U. z 2001r Nr 62 poz. 628) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby - art.33 ustawy o odpadach.
    Rozporządzenie z dnia 21 kwietnia 2006r. ( Dz. U. Nr 75 poz. 527) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji..
    W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania.
    -Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca
    -Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego.
    -Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów.
    -Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego
    -Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego
    -Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia.
    -Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.



CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 2.


  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 2 - Koszenie trawy, przycinanie żywopłotów na obszarze ABM 2
    obejmuje dwukrotne koszenie trawników o powierzchni 185000 m2 oraz dwukrotnym przycięciu żywopłotów o łącznej powierzchni 19062 m2 na obszarze administrowanym przez ABM-2 w Zielonej Górze.
    Koszenie trawników : polega na skoszeniu trawy, zgrabieniu w pryzmy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko. Skoszona i spryzmowana trawa nie może leżeć dłużej niż dwa dni, a w szczególności pryzmy skoszonej trawy muszą zostać sprzątnięte przed dniami ustawowo wolnymi od pracy, tj. niedziele i święta.
    Przycinanie żywopłotów : polega na przycinaniu żywopłotu wraz z jego kształtowaniem, sprzątnięcie terenu przez zebranie, bądź zgrabienie przyciętych gałązek, ułożenie w stosy, załadunek na środek transportu oraz wywiezienie na składowisko.
    1. Do obowiązków WYKONAWCY należy:
    -Wykonywanie prac objętych usługą z zachowaniem niezbędnych warunków bezpieczeństwa:
    -Wszelkie odpady pochodzące z koszenia trawników, cięcia żywopłotów, będą wywożone do Działu Zagospodarowania Odpadów ZGKiM w Zielonej Górze ul. Wrocławska 73 lub Wykonawca tj. posiadacz odpadów - zgodnie z ustawą o odpadach z dnia 27 kwietnia 2001r( Dz. U. z 2001r Nr 62 poz. 628) - może przekazać określone rodzaje odpadów w celu wykorzystania osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej, nie będącej przedsiębiorcami, na ich własne potrzeby - art.33 ustawy o odpadach.
    Rozporządzenie z dnia 21 kwietnia 2006r. ( Dz. U. Nr 75 poz. 527) określa listę odpadów, które posiadacz odpadów może przekazać osobom fizycznym lub jednostkom organizacyjnym nie będącym przedsiębiorcami oraz dopuszczalnych metod ich odzysku, np. odpady ulegające biodegradacji..
    W przypadku przekazania odpadów ulegających biodegradacji osobie fizycznej lub jednostce organizacyjnej nie będącej przedsiębiorcą Wykonawca winien przedstawić Zamawiającemu stosowne oświadczenie przyjmującego odpady - ze wskazaniem, że odpady te będą wykorzystywane na własne potrzeby, np. w ramach gospodarstwa domowego, w tym na terenie swojej nieruchomości lub w zakresie swojego działania.
    -Koszt transportu i przyjęcia odpadów do Działu Zagospodarowania Odpadów ponosi Wykonawca
    -Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania przez 1 rok dokumentów stwierdzających przyjęcie na wysypisko odpadów, o których mowa w pkt. 1 lub stosownych oświadczeń i okazywanie ich na żądanie Zamawiającego.
    -Wykonawca zobowiązany jest do uprzątnięcia zanieczyszczeń powstałych w trakcie realizacji koszenia lub cięcia żywopłotów z przylegających chodników, dróg, placów.
    -Wykonywanie zadań w terminach narzuconych przez Zamawiającego
    -Ścisła współpraca z inspektorem Zamawiającego
    -Posiadanie polisy wyłączającej odpowiedzialność Zamawiającego za szkody powstałe w wyniku realizacji zamówienia.
    -Współpraca z przedstawicielem ABM, na którego obszarze wykonywana jest usługa..


  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.41.00-5, 77.34.20.00-9.


  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.11.2011.


  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


 

Masz pytanie? Chcesz wyrazić swoją opinię? Wypowiedz się na Forum!

Wybierz dział tematyczny, aby podyskutować:

INNE PRZETARGI Z ZIELONEJ GÓRY PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej : przetargi w Zielonej Górze » więcej : Usługi w zakresie trawników »
Bezplatna prenumerata naszego Newsletter'a!
Kalkulatory Oferty pracy Baza firm
Przydatne kalkulatory biznesowe: Wpisz słowo kluczowe lub wybierz branżę: Wyszukiwarka firm i instytucji w bazie Panorama Firm:
wszystkie »
słowo kluczowe:
 
branża:
 
słowa kluczowe:
 
lokalizacja:
 
O serwisie . Dla prasy . Regulamin . Polityka prywatności . Reklama . Kontakt . Uwagi i błędy

Copyright © Kasat Sp. z o.o.