eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Warszawa: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie
Numer ogłoszenia: 84094 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy , ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 22 5694230, 5694416, 5694263, faks 22 5694415.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.imgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Państwowy Instytut Badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Sukcesywna dostawa materiałów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek dla Oddziału Instytutu Meteorologii i gospodarki Wodnej - Państwowego Instytutu Badawczego w Krakowie, zamówienie zostało podzielone na dwie części: Część 1 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych: a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość artykułów biurowych określa Załącznik nr 7a do SIWZ. b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ; c) Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych podane w Załączniku nr 7a do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. d) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. e) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. f) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. g) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji: - ul. Borowego 14, 30-215 Kraków, - ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, - ul. Bratków 10, 40-045 Katowice, - ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok, lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. h) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila. i) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach. j) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. k) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów. Część 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek: a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 7b do SIWZ. b) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ. c) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 7b do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego oraz gwarantują należyte bezpieczeństwo pracy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. e) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane (również fabrycznie), w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności: - numerem katalogowym produktu, - nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone, - symbolem (logo) / nazwą producenta, - terminem przydatności do użytku. f) Materiały eksploatacyjne winny zostać wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas. g) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca. h) Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 24 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. j) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. k) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. l) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji: - ul. Borowego 14, 30-215 Kraków, - ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, - ul. Bratków 10, 40-045 Katowice, - ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok, lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. m) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila. n) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach. o) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. p) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8, 30.12.43.00-7, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał doświadczenie w wykonaniu, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywaniu dostaw w okresie ostatnich 3 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie - co najmniej: a) dla części 1 - dwóch dostaw, każda na kwotę min. 50 000,00 złotych brutto, polegające na dostawie materiałów biurowych, b) dla części 2 - dwóch dostaw, każda na kwotę min. 70 000 złotych brutto, polegające na dostawie materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonych do oferty wykazu i dowodów, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonego do oferty wykazu osób oraz oświadczenia, metodą spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca posiadał środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie nie mniejszej niż: a) dla części 1 -50 000,00 złotych, b) dla części 2 -70 000,00 złotych. Ocenę spełniania warunku udziału w postępowaniu zamawiający przeprowadzi na podstawie załączonej do oferty informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, metodą spełnia/nie spełnia. UWAGA: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż jedną część zamówienia, winni wykazać spełnianie warunku odpowiednio dla sumy części, na które składają ofertę.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wypełniony i podpisany Formularz Ofertowy (Załącznik nr 1 do SIWZ), Wypełniony i podpisany Formularz Cenowy (Załącznik nr 7 a i 7 b do SIWZ), Dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt. 6 SIWZ. W przypadku polegania na zasobach innych podmiotów zobowiązanie, w szczególności pisemne, innych podmiotów do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, wymagane w przypadku gdy Wykonawca polega na ich zasobach na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy (sporządzone wg wzoru określonego w Załączniku nr 5 do SIWZ).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 93
  • 2 - Termin dostawy - 2
  • 3 - Długość okresu gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany Umowy mogą być dokonywane jedynie w formie pisemnej pod rygorem nieważności, z uwzględnieniem art. 144 Prawa zamówień publicznych. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy w stosunku do treści Umowy w sytuacji, gdy konieczność wprowadzenia takich zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, a w szczególności gdy pojawią się: 1. zmiany lub wejście w życie przepisów prawa polskiego w zakresie realizowanych dostaw; 2. jakości lub innych parametrów materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek, pod warunkiem, że zmiany wskazane powyżej nie spowodują zwiększenia ceny ofertowej, przy czym zmiana taka może być spowodowaną: a) niedostępnością na rynku materiałów spowodowaną zaprzestaniem produkcji albo wycofaniem z rynku tych materiałów, b) dostępnością na rynku materiałów biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek pozwalających na zaoszczędzenie kosztów lub czasu realizacji przedmiotu Umowy, c) koniecznością zrealizowania przedmiotu Umowy przy zastosowaniu innych materiałowych biurowych lub materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek ze względu na zmiany obowiązującego prawa, 3. zmiany wynagrodzenia - zmiany stawki podatku od towarów i usług, 4. zmiany w innych, powiązanych z przedmiotem zamówienia przedsięwzięciach realizowanych lub przewidzianych do realizacji przez Zamawiającego, których to zmian nie można było przewidzieć w chwili zawarcia Umowy, wpływających na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 5. zmiany w organizacji Zamawiającego, wpływające na zakres, sposób lub terminy realizacji przedmiotu zamówienia; 6. zmiany podejścia do realizacji wymagań opisanych w Załącznikach do Umowy, jeżeli taka zmiana wynika z nieprzewidzianych i niezależnych od Zamawiającego i Wykonawcy okoliczności, które wystąpiły w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia oraz zmiana ta nie powoduje ograniczenia korzyści Zamawiającego; 7.gdy zaistnieje inna okoliczność prawna, ekonomiczna lub techniczna, skutkująca niemożliwością wykonania lub należytego wykonania umowy zgodnie z SIWZ. Strona, która występuje z propozycją zmiany umowy, w oparciu o przedstawiony katalog zmian umowy zobowiązana jest do sporządzenia i uzasadnienia wniosku o taką zmianę. 19.4. Nie stanowi zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych: 1) zmiana danych teleadresowych, 2) zmiana danych związanych z obsługą administracyjno- organizacyjną umowy (np. danych teleadresowych).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.imgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Krakowie, ul. P. Borowego 14, 30-215 Kraków.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej - Państwowy Instytut Badawczy, Oddział w Krakowie, ul. P. Borowego 14, 30-215 Kraków, sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów biurowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - Sukcesywna dostawa materiałów biurowych: a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający rodzaj i orientacyjną ilość artykułów biurowych określa Załącznik nr 7a do SIWZ. b) Wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8a do SIWZ; c) Zamawiający zastrzega, iż ilości artykułów biurowych podane w Załączniku nr 7a do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7a do SIWZ. d) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone artykuły biurowe - 12 miesięcy od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. e) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. f) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. g) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji: - ul. Borowego 14, 30-215 Kraków, - ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, - ul. Bratków 10, 40-045 Katowice, - ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok, lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. h) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila. i) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach. j) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. k) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.21.13-6, 30.23.43.00-1, 30.19.76.44-2, 30.19.92.30-1, 30.19.95.00-5, 30.19.00.00-7, 22.80.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin dostawy - 2
    • 3. Długość okresu gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część 2 - Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek: a) Szczegółowy opis potrzeb Zamawiającego, zawierający typ sprzętu, jakim dysponuje Zamawiający oraz rodzaj i orientacyjną ilość materiałów eksploatacyjnych określa Załącznik nr 7b do SIWZ. b) Pozostałe wymagania dotyczące sposobu realizacji zamówienia określa projekt umowy stanowiący załącznik nr 8b do SIWZ. c) Zamawiający zastrzega, iż ilości materiałów eksploatacyjnych wskazane w Załączniku nr 7b do SIWZ są ilościami orientacyjnymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, któremu zostanie udzielone zamówienie, nie przysługuje roszczenie o realizację dostawy w ilościach podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. Zakupy dokonywane w toku realizacji umowy mogą się różnić ilościowo dla poszczególnych pozycji od wartości podanych w Załączniku nr 7b do SIWZ. d) Wykonawca gwarantuje, że dostarczone materiały eksploatacyjne są kompatybilne ze sprzętem Zamawiającego oraz gwarantują należyte bezpieczeństwo pracy. Wykonawca gwarantuje, że zamontowanie i używanie materiałów nie spowoduje utraty gwarancji producenta sprzętu, do którego są przeznaczone. Materiały eksploatacyjne muszą charakteryzować się pełną zgodnością z urządzeniami, do których są przeznaczone, w tym z zaimplementowanymi technologiami poprawiającymi parametry jakościowe druku i ich niezawodność. e) Materiały eksploatacyjne dostarczone przez Wykonawcę muszą być fabrycznie nowe, co oznacza, zostały wyprodukowane nie wcześniej niż 6 miesięcy przed dostawą do Zamawiającego, z nowych elementów, wolne od wad, nieużywane, nienaprawiane, nieregenerowane (również fabrycznie), w oryginalnych opakowaniach producenta nienoszących znamion otwierania z widocznym opisem zawartości, a w szczególności: - numerem katalogowym produktu, - nazwą i typem urządzenia, do którego są przeznaczone, - symbolem (logo) / nazwą producenta, - terminem przydatności do użytku. f) Materiały eksploatacyjne winny zostać wyprodukowane bez naruszenia praw własnościowych i patentowych ich właścicieli lub za ich zgodą. Stosowanie materiałów eksploatacyjnych nie może w żadnym wypadku naruszać warunków gwarancji producenta urządzenia. W przypadku, jeżeli na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę nastąpi utrata gwarancji na urządzenie, Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas. g) Wykonawca zobowiązuje się do pokrycia kosztów naprawy urządzenia, gdy jego uszkodzenie lub pogorszenie powstało w wyniku stosowania materiału eksploatacyjnego dostarczonego przez Wykonawcę. Naprawa urządzenia wykonana zostanie w autoryzowanym serwisie producenta urządzenia. Koszty i ryzyko związane z naprawą ponosi Wykonawca. h) Wykonawca zobowiązuje się pokryć roszczenie odszkodowawcze Zamawiającego wynikające z konieczności naprawy lub wymiany urządzenia na nowe nie gorsze od użytkowanego dotychczas, w przypadku gdy naprawa urządzenia nie jest możliwa na skutek zamontowania lub używania materiałów eksploatacyjnych dostarczonych przez Wykonawcę. i) Wymagany okres gwarancji jakości na dostarczone materiały eksploatacyjne wynosi 24 miesięcy licząc od dnia dostarczenia do siedziby Zamawiającego. j) Dostawy przedmiotu zamówienia będą się odbywać sukcesywnie na podstawie zamówień składanych Wykonawcy przez Zamawiającego. k) Termin realizacji poszczególnych dostaw będzie wynosił maksymalnie 48 godzin od otrzymania zamówienia przez Wykonawcę. l) Przedmiot zamówienia będzie dostarczany do następujących lokalizacji: - ul. Borowego 14, 30-215 Kraków, - ul. Podleśna 61, 01-673 Warszawa, - ul. Bratków 10, 40-045 Katowice, - ul. Ciołkowskiego 2/3, 15-245 Białystok, lokalizacja będzie każdorazowo wskazana w zamówieniu składanym Wykonawcy przez Zamawiającego. m) Zamówienia na poszczególne dostawy będą składane pisemnie, za pośrednictwem faxu względnie emaila. n) W zakresie poszczególnych pozycji przedmiotu zamówienia, dostępnych w różnych wariantach kolorystycznych, Zamawiający określi dokładnie ilości oraz kolory w poszczególnych zamówieniach. o) Rozliczenie dostaw odbywać się będzie sukcesywnie. p) Wykonawca wystawi Zamawiającemu fakturę po dostawie zamówionych materiałów.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.43.00-7, 30.12.51.00-2, 30.12.51.10-5, 30.12.51.20-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 36.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 93
    • 2. Termin dostawy - 2
    • 3. Długość okresu gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.