eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Cedynia › Nasze zieleńce stają się piękniejsze - wykonanie nasadzeń na terenie gminy Cedynia

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Cedynia: Nasze zieleńce stają się piękniejsze - wykonanie nasadzeń na terenie gminy Cedynia
Numer ogłoszenia: 84091 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Cedynia , Pl. Wolności 1, 74-520 Cedynia, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 41 44 006, faks 91 41 44 162.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedynia.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Nasze zieleńce stają się piękniejsze - wykonanie nasadzeń na terenie gminy Cedynia.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest Nasze zieleńce stają się piękniejsze - wykonanie nasadzeń na terenie gminy Cedynia. I. Standardy techniczne stosowanego materiału roślinnego: 1. Zastosowany materiał roślinny musi pochodzić z renomowanych szkółek, posiadających wpis do Związku Szkółkarzy Polskich. 2. Sadzonki roślin muszą mieć prawidłowy dla danego gatunku pokrój oraz dobrze wykształcony, rozbudowany system korzeniowy. 3. Sadzonki roślin muszą pochodzić z uprawy w pojemnikach, muszą być szkółkowane. 4. Materiał roślinny musi być oznakowany plakietkami z nazwą gatunku. 5. Wymagane parametry materiału roślinnego tj. Wielkość, (wysokość i szerokość) zostały określone w szczegółowej kalkulacji kosztów- zał. nr 8 do SIWZ. II. Standardy techniczne wykonania nasadzeń: 1. Nasadzenia należy wykonać w uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego oraz zgodnie z przekazanymi przez Zamawiającego mapami terenów, na których określono miejsca nasadzeń roślin, 2. Krzewy z uprawy pojemnikowej należy sadzić, stosując materiały w podanych ilościach w szczegółowej kalkulacji kosztów- zał. nr 8 do SIWZ, 3. Po posadzeniu rośliny należy podlać, a teren wokół sadzonki należy ściółkować korą o grubości min. 2 cm, 4. Podlewanie i pielęgnacja sadzonek przez jeden miesiąc od daty odbioru końcowego, 5. Prace należy wykonywać zgodnie z zasadami sztuki ogrodniczej. 6. Wykonawca udzieli 24 - miesięcznej gwarancji na wykonane nasadzenia wszystkich roślin, licząc od daty odbioru nasadzeń. 7. Po zakończeniu prac związanych z ww. nasadzeniami Wykonawca będzie zobowiązany do jednorazowego uprzątnięcia terenu (tj. pozamiatania i wywozu odpadów zalegających na trawnikach, chodnikach oraz wzdłuż krawężników). 8. Nie dopuszcza się pozostawiania przez niedzielę nie zakończonych prac ogrodniczo -porządkowych na danym terenie. 9. Podczas wykonywania prac należy właściwie oznakować miejsca prowadzenia robót oraz wykonać wszelkie prace konieczne do pozostawienia tego miejsca w należytym stanie porządkowym (tj. zebranie odpadów, wygrabienie terenu z drobnych gałęzi i innych zanieczyszczeń oraz ewentualnej naprawy uszkodzeń nawierzchni terenu, które powstały w czasie robót). III. Wymiana uschniętych i uszkodzonych roślin w okresie gwarancyjnym Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość wykonanych prac, w tym jakość posadzonego materiału roślinnego i zobowiązuje się do nieodpłatnych uzupełnień - wymiany roślin obumarłych, uszkodzonych, porażonych przez szkodniki i lub choroby itp. w ramach gwarancji, poza przypadkami spowodowanymi nieprzewidywalnymi okolicznościami (kradzież, klęska żywiołowa, itp.). Zakres czynności obejmuje: usunięcie uschniętych lub zniszczonych drzew i krzewów, zakup nowych roślin na koszt wykonawcy oraz ich nasadzenie w dotychczasowym miejscu lub w jego najbliższym sąsiedztwie wg ustalonych standardów. Prace należy wykonać po uzgodnieniu z przedstawicielem Zamawiającego. Nowe nasadzenia muszą odpowiadać cechom usuniętych tj. gatunek, zbliżony wiek, obwód pnia i wielkość Usługa obejmuje zakup, transport środkami własnymi do miejsca sadzenia, nasadzenie sadzonek roślin, rozścielenie kory, dowóz wody i podlewanie roślin przez oraz ustawienie kwietników wyszczególnionych w tabeli poniżej: lp. nazwa parametry [wys., szer.] ilość [szt.] I. CEDYNIA I.1. Żywotnik Zachodni Smaragd wysokość 1.00 m. 204 I.2. Trzmielina Japońska lub Fortunea wysokość 0.10-0.20 m. 302 I.3. Żywotnik Zachodni Rheingold lub Sunkist wysokość 0.50-0.60 m. 9 I.4. Cyprysik Lawsona Darts Blue lub Alumii wysokość 0.50-0.60 m. 7 I.5. Berberys Thunberga Artropurpurea wysokość 0.30-0.40 m. 28 I.6. Jałowiec Gold Star wysokość 0.10-0.20 m., szerokość 0.40-0.60 m 2 I.7. Jałowiec Blue Carpet wysokość 0.10-0.20 m., szerokość 0.20-0.40 m 2 I.8. Jałowiec Sabiński Tamariscifolia wysokość 0.05-0.10 m., szerokość 0.20-0.30 m 2 II. Osinów Dolny II.1. Żywotnik Zachodni Smaragd wysokość 1.00 m. 149 II.2. Trzmielina Japońska lub Fortunea wysokość 0.10-0.20 m. 150 III. Stary Kostrzynek III.1. Żywotnik Zachodni Smaragd wysokość 1.00 m. 100 III.2. Trzmielina Japońska lub Fortunea wysokość 0.10-0.20 m. 100 IV. Bielinek IV.1. Berberys Thunberga Artropurpurea wysokość 0.30-0.40 m. 12 IV.2. Trzmielina Japońska lub Fortunea wysokość 0.10-0.20 m. 130 V. Lubiechów Dolny V.1. Berberys Thunberga Artropurpurea wysokość 0.30-0.40 m. 60 V.2. Jałowiec Gold Star wysokość 0.10-0.20 m., szerokość 0.40-0.60 m 3 V.3. Jałowiec Blue Carpet wysokość 0.10-0.20 m., szerokość 0.20-0.40 m 3 V.4. Jałowiec Sabiński Tamariscifolia wysokość 0.05-0.10 m., szerokość 0.20-0.30 m 3 VI. elementy uzupełniające Cedynia, Osinów Dolny, Stary Kostrzynek, Bielinek, Lubiechów Dolny VI.1. kora worek 80 l 755 VI.2. kwietniki wysokość całkowita 720 mm; średnica podstawy 750 mm Konstrukcja złożona z misy oraz 2 pierścieni nie posiadających dna. Wszystkie pierścienie kwietnika: wykonane z blachy grubości 1,5mm szerokości 250mm nachylone pod kątem 60stopni do podstawy mają cztery punkty oparcia o trapezowy maszt zapewniający ich stabilność. cięte laserowo i spawane w technologii MAG/TIG waga przed obsadzeniem 35 kg kubatura 167 litrów szacunkowa liczba sadzonek 32 - 37 Wszystkie elementy kwietnika cynkowane ogniowo zapewniające trwałość produktu; możliwość malowania proszkowego w systemie Duplex. Wszystkie górne krawędzie pierścieni zabezpieczone gumową uszczelką Ostatni pierścień zabezpieczony płaskownikami przed kradzieżą. Stabilny system masztowy przykręcany do dna misy; konstrukcja metalowa, cynkowana ogniowo. Dno misy metalowe, wycięte laserowo, z blachy grubości minimum 3,0 mm, cynkowane ogniowo. Kwietniki muszą posiadać minimum 36 miesięczny okres gwarancji. 2 VI.2. kwietniki kaskadowa konstrukcja kwietnikowa o wysokości całkowitej 1355mm i średnicy podstawy 1200mm, składająca się z 6 poziomów. Złożona z misy oraz 5 pierścieni nie posiadających dna. Wszystkie pierścienie kwietnika: -wykonane z blachy grubości 1,5mm -szerokości pierścieni 250mm - nachylone pod kątem 60stopni do podstawy - mają cztery punkty oparcia o trapezowy maszt zapewniający ich stabilność. -cięte laserowo i spawane w technologii MAG/TIG Wszystkie elementy kwietnika cynkowane ogniowo zapewniając trwałość produktu. Wszystkie górne krawędzie pierścieni zabezpieczone gumową uszczelką. Stabilny system masztowy przykręcany do dna misy; konstrukcji metalowej, cynkowany ogniowo. Dno misy metalowe, wycięte laserowo, z blachy grubości minimum 3,0 mm; cynkowane ogniowo. Ostatni pierścień zabezpieczony płaskownikami przed kradzieżą. Wszystkie elementy kwietnika poddane cynkowaniu ogniowemu zapewniającemu trwałość produktu. Gwarancja 3 lata. Wieża malowana proszkowo systemem DUPLEX. 2 Dodatkowo wykonawca najpóźniej w dniu odbioru końcowego przygotuję w formie pisemnej i przekaże zamawiającemu szczegółową specyfikacje pielęgnacji roślin...

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych 77.30.00.00 - Usługi ogrodnicze .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 4.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie jest przewidziane składanie wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia. Wykonawca musi wykazać, że wykonał minimum jedną usługę będącą przedmiotem zamówienia, o wartości minimum 15.000 zł brutto. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia na podstawie wykazu usług.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oświadczenie o spełnianiu warunków, Wzór oferty na usługi wraz ze szczegółową kalkulacja kosztów, Wykaz części zamówienia, której wykonanie wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość zmian umowy w następującym zakresie i na określonych poniżej warunkach: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy w przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych poniżej. Termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty, nie dłużej jednak niż o okres trwania opisanych okoliczności: - zmiany spowodowane warunkami atmosferycznymi, w szczególności: a) klęski żywiołowe; b) warunki atmosferyczne uniemożliwiające prowadzenie robót, przeprowadzanie prób i sprawdzeń, dokonywanie odbiorów (długotrwałe mrozy poniżej technologicznie wymaganej temperatury dla prowadzonych robót, długotrwałe upały powyżej technologicznie wymaganej temperatury dla prowadzonych robót, długotrwałe minimum 7 dniowe intensywne opady deszczu lub śniegu); 2) zmiany spowodowane warunkami archeologicznymi lub terenowymi, w szczególności: a) niewypały i niewybuchy; b) wykopaliska archeologiczne nie przewidywane w SIWZ ; c) odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególności istnienie podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych nie oznaczonych w dokumentacji projektowej. 3) zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: a) wstrzymanie robót przez Zamawiającego; 4) Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w formie aneksu, w sytuacji, kiedy nastąpi ustawowa zmiana stawki VAT. Inicjatorem tej zmiany może być zamawiający lub wykonawca. Zmiana wymaga zgłoszenia w formie pisemnej w ciągu 14 dni od powzięcia informacji stanowiącej podstawę do wprowadzenia zmian. Zmiana ta nie wpłynie na termin wykonania prac i nie spowoduje zmiany wynagrodzenia wykonawcy. 5) zmiany będące następstwem działania organów administracji, w szczególności: a) przekroczenie zakreślonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, itp.; b) odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń, uzgodnień na skutek błędów niezawinionych i niezależnych od Wykonawcy; 6) zmiany sposobu spełnienia świadczenia w przypadku: a) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnym doświadczeniem i uprawnieniami zgodnymi z przedstawionymi w ofercie (co zostanie potwierdzone stosowną dokumentacją); 7) inne dopuszczalne zmiany umowy : a) siła wyższa uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z SIWZ; b) nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia pociągającą za sobą konieczność zmiany terminu bądź wynagrodzenia;

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.cedynia.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 8.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.05.2014 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Cedyni Plac Wolności 1 74 - 520 Cedynia pokój nr 8.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską z Europejskiego Funduszu Rolnego na rzecz Rozwoju Obszarów Wiejskich (EFRROW)..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.