eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Chełm › Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-01-21

Chełm: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim
Numer ogłoszenia: 8405 - 2015; data zamieszczenia: 21.01.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 256025 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 82 5651812, 5652042, faks 82 5632262.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim. 2. Miejsce dostaw - Lubelski Zarząd Obsługi Przejść Granicznych w Chełmie, Plac Niepodległości 1, 22-100 Chełm oraz wydziały zamiejscowe w Zamościu i Koroszczynie. 3. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot umowy w asortymencie i ilościach określonych w każdorazowym zamówieniu złożonym faksem bądź na piśmie w terminie do 5 dni od daty otrzymania zamówienia. 4. Wymagania techniczne i jakościowe: 1) Przedmiot zamówienia ma być nowy, dopuszczony do obrotu na podstawie obowiązujących przepisów prawa, wolny od jakichkolwiek wad fizycznych lub prawnych i posiadać w dniu dostawy termin ważności nie krótszy niż 6 miesięcy; 2) Środki będące przedmiotem zamówienia muszą posiadać karty charakterystyki, deklaracje zgodności, certyfikaty CE, wpis do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach i inne dopuszczające do obrotu i użytkowania aktualne dokumenty odpowiednio dla każdego produktu (jeżeli wymagają). 5. Dostawy towaru obejmują przewóz towaru do miejsca wskazanego w zamówieniu oraz ich rozładunek. 6. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych: 1) W przypadku złożenia oferty równoważnej wymaga się, aby produkt równoważny posiadał nie gorsze lub lepsze parametry jak produkty wskazane z nazwy przez Zamawiającego w załączniku nr 2 do SIWZ - Formularz ofertowy; 2) W przypadku zaoferowania innych produktów niż produkty wskazane przez Zamawiającego w Formularzu ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do podania nazwy i producenta zaoferowanego produktu równoważnego w odpowiedniej kolumnie w Formularzu ofertowym; 3) W przypadku, gdy Wykonawca nie wpisze żadnej nazwy produktu, Zamawiający uzna, że Wykonawca zaoferował produkt o nazwie wskazanej przez Zamawiającego; 4) W celu potwierdzenia, że zaoferowane produkty równoważne (numery pozycji w Formularzu ofertowym - numery wskazane w SIWZ) odpowiadają wymaganiom Zamawiającego Wykonawca do oferty dołączy próbki tych produktów (w opakowaniach o pojemności wskazanej w odpowiednich pozycjach w Formularzu ofertowym), oznaczonych numerem pozycji zgodnie z Formularzem ofertowym; 5) Próbki należy umieścić w oddzielnej od oferty, odpowiednio zabezpieczonej paczce/kopercie. Paczkę/kopertę oraz poszczególne próbki należy opisać w sposób umożliwiający identyfikację Wykonawcy, tj. nazwa i adres Wykonawcy oraz numer pozycji do której odnosi się próbka. Paczka/koperta dodatkowo powinna być opisana: Próbki do przetargu na dostawę środków czystości dla potrzeb przejść granicznych w woj. lubelskim, spr. nr TZ-4311/38/14. Próbki należy złożyć razem z ofertą w miejscu i terminie wskazanym w Dz. XII ust. 4 SIWZ; 6) Zamawiający dokona badania próbek produktów równoważnych pod kątem spełnienia wymagań Zamawiającego i komisyjnie oceni dostarczone próbki w następujący sposób: a) za właściwości fizykochemiczne - (m.in. gęstość, zapach, barwa) - przyzna 0-1 pkt, b) za skuteczność działania - właściwości czyszczące m.in. usuwanie tłuszczu, sadzy, rdzy i innych zanieczyszczeń - przyzna 0-1 pkt, c) wydajność - ilość środka zużytego do osiągnięcia efektu - przyzna 0-1 pkt, d) za spełniający wymagania Zamawiającego zostanie uznany produkt, który otrzyma 3 pkt; 7) Ocena spełnienia przez produkty równoważne wymagań Zamawiającego w zakresie ww. kryteriów będzie dokonana na podstawie porównania przedłożonych próbek produktów równoważnych z produktami podanymi z nazwy Formularzu ofertowym. W przypadku, gdy oferowany produkt równoważny otrzyma mniej niż 3 pkt oferta zostanie odrzucona jako niezgodna z wymaganiami SIWZ. 7. Wraz z każdą dostawą Wykonawca dostarczy Zamawiającemu karty charakterystyki dostarczanych produktów (jeżeli przepis prawa wymaga, aby dany produkt posiadał kartę charakterystyki). 8. Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Załączniku do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia. 9. Szczegółowy wykaz środków czystości objętych zamówieniem zawiera Załącznik do SIWZ - Formularz ofertowy. 10. Szczegółowe warunki, zakres i sposób wykonania zamówienia określone są w istotnych postanowieniach umowy stanowiących załącznik do SIWZ.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.71.19.00 - Mydło 33.76.00.00 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety 39.80.00.00 - Środki czyszczące i polerujące .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15.01.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 4.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • P.H.H. Waldemar Kruszyński, ul. Łęczyńska 53, 20-313 Lublin, kraj/woj. lubelskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 215464,18 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 233324,76

  • Oferta z najniższą ceną: 232523,50 / Oferta z najwyższą ceną: 264691,88

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.