eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bieruń › Modernizacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-04-13

Bieruń: Modernizacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego
Numer ogłoszenia: 84021 - 2012; data zamieszczenia: 13.04.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 43003 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Bieruń reprezentowana przez Burmistrza Miasta Bieruń, Rynek 14, 43-150 Bieruń, woj. śląskie, tel. 32 3242400, faks 32 2164777.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja systemu wentylacyjno-klimatyzacyjnego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach biurowych w budynkach Urzędu Miasta Bierunia ul. Rynek 14 , 43-150 Bieruń. Zakres robót obejmuje wykonanie robót: 1. Instalacji klimatyzacji w systemie VRF dla wybranych pomieszczeń. 2. Klimatyzację serwerowni w systemie Split. 3. Instalację odprowadzenia skroplin od urządzeń. 4. Zasilanie w energię elektryczną urządzeń klimatyzacji, wraz z zabezpieczeniami. 5. Instalację systemu sterowania i monitorowania klimatyzacją. W skład systemu wchodzą: - Dwie jednostki zewnętrzne obsługujące dwa odrębne układy. - Jedna jednostka zewnętrzna dla potrzeb serwerowni. - Jednostki wewnętrzne chłodzące ścienne i kasetonowe. Jednostki wewnętrzne winny być wyposażone w piloty bezprzewodowe. Zasilanie jednostek czynnikiem chłodniczym R410A. W budynku przewidziano dodatkowo centralny sterownik umożliwiający nastawę temperatury we wszystkich pomieszczeniach z jednego miejsca. Przewody freonowe wykonać z miedzi łączonej na lut twardy. Do celów chłodniczych używać tylko rur bez szwu (typu Cu DHP zgodnie z ISO 1337) odtłuszczonych odtlenionych. Należy zastosować rury izolowane fabrycznie. Trasy prowadzenia przewodów pokazano na rzutach w dokumentacji technicznej. Do każdej jednostki wewnętrznej należy uwzględnić montaż pompki skroplin. Jednostki zewnętrzne 1 i 2 należy posadowić na fundamentach. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik do SIWZ: - Projekt wykonawczy Modernizacji systemu wentylacyjno klimatyzacyjnego dla budynku Urzędu Gminy w Bieruniu -branża instalacji sanitarnych - Projekt wykonawczy Modernizacji systemu wentylacyjno klimatyzacyjnego dla budynku Urzędu Gminy w Bieruniu - branża instalacji elektrycznej - Projekt wykonawczy Modernizacji systemu wentylacyjno klimatyzacyjnego dla budynku Urzędu Gminy w Bieruniu- branża konstrukcyjno budowlana -Przedmiar robót - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje również: 1) Wykonanie dokumentacji fotograficznej wszystkich pomieszczeń będących terenem budowy, którą należy wykonać przed przystąpieniem do robót , w trakcie robót (szczególnie elementy ulegające zakryciu) i po zakończeniu prac. 2) Wykonanie badań, pomiarów i sprawdzeń instalacji klimatyzacyjnej i instalacji elektrycznej, a także przeszkolenie pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi zamontowanych urządzeń. 3) Sprawdzenie stanu istniejących instalacji sanitarnej i elektrycznej, do których montowane będą urządzenia chłodnicze, przed przystąpieniem do podłączenia elementów instalacji klimatyzacji 4) Składowanie i utylizację materiałów rozbiórkowych. 5) Usuwanie awarii w przypadku uszkodzenia urządzeń. 6) W okresie gwarancyjnym urządzeń koszty utrzymania sprawności funkcjonowania systemu klimatyzacji, czynności serwisowo konserwacyjne niezbędne do utrzymania warunków gwarancji usługi serwisowe polegające w szczególności na: a) odgrzybieniu jednostek, b) czyszczeniu filtrów jednostek wewnętrznych, c) czyszczeniu lameli parownika i skraplacza, d) sprawdzeniu stanu napełnienia czynnikiem chłodniczym, e) sprawdzeniu szczelności połączeń, f) sprawdzeniu szczelności układu odprowadzania skroplin, g) sprawdzeniu działania urządzeń sterujących. 7) Wykonanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) wg wytycznych zawartych w projekcie. 8) Wykonanie i przekazanie Zamawiającemu po zakończeniu zadania, lecz nie później niż w terminie zakończenia przedmiotu umowy , dokumentacji powykonawczej w tym dokumentacji technicznej powykonawczej niezbędnej do eksploatacji i obsługi technicznej w 3 egz. UWAGA! -na każdym dokumencie, na którym naniesiono zmiany w trakcie realizacji robót powinny widnieć oryginały podpisów: kierownika budowy, projektanta oraz inspektora nadzoru -1 egz. dokumentacji powykonawczej musi zawierać oryginały wszystkich dokumentów. Wymogi dotyczące realizacji zadania: 1. Wszelkie roboty zakłócające pracę Urzędu (wiercenia, kucia) wykonać w sposób jak najmniej dotkliwy dla pracowników oraz petentów Urzędu. 2. Wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem uzgodni z poszczególnymi użytkownikami terminy wykonywania montażu jednostek chłodniczych. 3. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić szczególną uwagę, aby w czasie robót nie naruszyć (nie uszkodzić ) istniejących sieci i instalacji w budynku. 4. Wykonawca obowiązany jest do zapewnienia- ustawienia odrębnego kontenera na śmieci, gruz, zdemontowane elementy budowlane, odpady materiałowe itp. i jego regularne opróżnianie. (zabrania się wyrzucania odpadków, śmieci, resztek materiałów budowlanych takich jak farby, gipsy, szpachlówki etc. do pojemników na śmieci na terenie Urzędu, a także do wewnętrznej kanalizacji sanitarnej). 5. Zamawiający wymaga, aby przejścia i przebicia przez przegrody budowlane były wykonywane z należytą ostrożnością, wyłącznie w zakresie niezbędnym do ułożenia elementów instalacji. 6. Naprawa przejść winna być wykonana z zastosowaniem materiałów uszczelniających, nie powodujących uszkodzeń lub korozji przebiegających przewodów i rur. 7. W przypadkach uszkodzeń elementów i wyposażenia budynku, Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia ich do stanu poprzedniego. 8. Obowiązkiem Wykonawcy jest zapewnienie kadry kierowniczej - kierownika budowy mającego stały nadzór nad przebiegiem prac. 9. Wykonawca zobowiązany jest stosować materiały i urządzenia dopuszczone do stosowania i uzgodnione z Zamawiającym. Wykonawca winien przedstawić dokumenty potwierdzające dopuszczenie materiałów i urządzeń do stosowania i posiadające cechy (właściwości) zgodne z założeniami. Dokumenty te stanowić będą część dokumentacji powykonawczej niezbędnej do odbioru przedmiotu umowy. 10. Każdorazowym zamknięciu lub wyłączeniu instalacji elektrycznej Wykonawca powiadomi Referat Informatyki UM z dwugodzinnym wyprzedzeniem. 11. Wykonawca udzieli min. 36 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty i na zabudowane urządzenia. 12. W okresie gwarancyjnym urządzeń na Wykonawcy spoczywać będą koszty utrzymania sprawności funkcjonowania systemu klimatyzacji, czynności serwisowo konserwacyjne niezbędne do dotrzymania warunków gwarancji. Wybrany w przetargu wykonawca przedstawi zamawiającemu w ciągu 14 dni od daty zawarcia umowy: - szczegółowy harmonogram realizacji robót, - plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), - świadectwa dopuszczenia do stosowania dla materiałów i wyrobów do zabudowy na zadaniu inwestycyjnym - do akceptacji przez inspektora nadzoru. - dokumentację fotograficzną wraz z datami wykonania zdjęć, wykonaną przed rozpoczęciem robót. W cenie ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty wynikające z zapisów STWiORB i dokumentacji technicznej . Jeżeli w dokumentacji technicznej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz SIWZ określone zostały materiały i urządzenia przy pomocy znaków towarowych, patentu lub pochodzenia, nie oznacza to, że nie można zastosować materiałów i urządzeń równoważnych, lecz o nie gorszych parametrach i spełniających wymogi podane w projekcie i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Podane w opisach nazwy własne nie mają na celu naruszenia art.29 i art.7 ustawy Prawo zamówień publicznych, a mają jedynie za zadanie sprecyzowanie oczekiwań jakościowych i technologicznych zamawiającego. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne pod warunkiem spełnienia tego samego poziomu jakościowego, technologicznego i estetycznego. Zabudowane i dostarczone materiały budowlane muszą posiadać wszystkie wymagane Prawem budowlanym i polskimi normami, przenoszącymi zharmonizowane normy europejskie, atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne. Zamawiający nie przewiduje: udzielenia zamówień uzupełniających, zaliczek na poczet wykonania zamówienia, aukcji elektronicznej, zawarcia umowy ramowej, dynamicznego systemu zakupów w rozumieniu ustawy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych i wariantowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.31.43.10 - Układanie kabli 45.31.73.00 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 13.04.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 5.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ADG Sp. z o.o., ul. Szabatowskiego 7, 41-500 Chorzów, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 471544,72 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 372567,00

  • Oferta z najniższą ceną: 372567,00 / Oferta z najwyższą ceną: 548884,98

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.