eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jeziorany › Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektuWykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Jeziorany: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu: Wykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach
Numer ogłoszenia: 83858 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Jeziorany reprezentowana przez Burmistrza Jezioran , Plac Zamkowy 4, 11-320 Jeziorany, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 089 5392748, faks 089 5392760.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup usługi edukacyjnej w zakresie prowadzenia zajęć dodatkowych w ramach realizacji projektu: Wykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup usługi edukacyjnej polegającej na prowadzeniu dodatkowych zajęć dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Jezioranach, realizowanych w ramach projektu nr POKL.09.02.00-28-058/12-00 pn: Wykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego. Umiejętności zdobyte na zajęciach dodatkowych, prowadzonych z wykorzystaniem nowoczesnych form nauczania, mają za zadanie przygotować uczestników Projektu do osiągnięcia sukcesu w dalszej drodze edukacyjnej. Zajęcia ukierunkowane są na podniesienie jakości kształcenia zawodowego uczestników Projektu oraz przygotowanie ich do wejścia na rynek pracy. 2. Zakres zamówienia: a. Zakres zamówienia obejmuje przeprowadzenie dodatkowych zajęć dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej w Jezioranach, w godzinach pozalekcyjnych. b. Zajęcia odbywać się będą w Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach, ul. Mickiewicza 11, 11-320 Jeziorany. c. Zajęcia odbywać się będą w podziale na 2 bloki tematyczne (przedmioty): język angielski i indywidualne doradztwo zawodowe: ZAJĘCIA Z JĘZYKA ANGIELSKIEGO: Innowacyjne zajęcia z języka angielskiego odbywać się będą grupowo, w 2 blokach zajęciowych: - blok grupy podstawowej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) - blok grupy średniozaawansowanej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) i ukierunkowane będą na nabycie umiejętności rozumienia ze słuchu, rozumienia tekstu czytanego i rozpoznawania struktur leksykalno-gramatycznych, redagowanie tekstów użytkowych, pisanie dłuższego teksu w postaci opisu, pisma, listu. Zajęcia kończą się zewnętrznym egzaminem, który sprawdza znajomość języka angielskiego w zakresie rozumienia ze słuchu i czytania oraz gramatyki na poziomie od średniozaawansowanego do zaawansowanego. INDYWIDUALNE DORADZTWO ZAWODOWE: Zajęcia z doradztwa zawodowego przeprowadzone zostaną indywidualnie z każdym z uczestników projektu (łącznie 180 godzin) i ukierunkowane będą na ukazanie możliwości oraz ukierunkowanie uczestników Projektu w dalszej drodze edukacyjnej i zawodowej. Zajęcia prowadzone będą w celu utworzenia profilu osobowości i zawodowego ucznia, analizy umiejętności zawodowych i kompetencji uczestnika. Dodatkowo na zajęciach tych młodzież będzie miała możliwość poznania zasad prawidłowego tworzenia dokumentów aplikacyjnych oraz umiejętnego przygotowania się do rozmowy kwalifikacyjnej. d. Podział na poszczególne przedmioty stanowi jednocześnie części zamówienia. e. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ów w porozumieniu z Dyrektorem szkoły, Inspektorem ds. oświaty Urzędu Miejskiego w Jezioranach oraz Koordynatorem projektu. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na wymienione w niniejszej specyfikacji części zamówienia - każda z części stanowi odrębne zamówienie i obejmuje: A. CZĘŚĆ NR 1. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych - przedmiot język angielski Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 100 godzin (w 2 grupach 15 osobowych, w wymiarze 50 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013, w podziale na: - blok grupy podstawowej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) - blok grupy średniozaawansowanej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) Przydział do grup odbywać się będzie na podstawie pre-testu i opinii lektora. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - Prowadzenia dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach. - Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć. - Terminowego opracowania i przekazania miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności. - Diagnozowania postępów pracy uczniów. - Sporządzania sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczniów w tym imiennej statystyki frekwencji. - Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach. Zajęcia mają charakter stacjonarny, nie dopuszcza się możliwości przeprowadzenia zajęć w systemie e-learning. B. CZĘŚĆ NR 2. Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z indywidualnego doradztwa zawodowego. Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 180 godzin (indywidualnie po 6 godzin dla każdego uczestnika Projektu). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - Prowadzenia dodatkowych zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach. - Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć. - Terminowego opracowania i przekazania miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności. - Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach. Zajęcia mają charakter stacjonarny, nie dopuszcza się możliwości przeprowadzenia zajęć w systemie e-learning. UWAGA 1. 1 godzina zajęć dodatkowych trwa 60 minut i obejmuje swoim zakresem: a/ zajęcia dydaktyczne w wymiarze 45 minut, b/ 15 minut opieki nad uczestnikami projektu, tj: - opiekę w trakcie przerw pomiędzy zajęciami, - opiekę w trakcie posiłków, - opiekę w trakcie przerw pomiędzy zakończonymi zajęciami a odwozem dojeżdżających uczestników projektu (czas trwania opieki: od momentu zakończenia zajęć do czasu, aż uczestnik projektu znajdzie się w środku transportu). 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. 3. Szczegółowy harmonogram realizacji zajęć dodatkowych zostanie sporządzony po wyłonieniu Wykonawcy/ów w porozumieniu z Dyrektorem szkoły, Inspektorem ds. oświaty Urzędu Miejskiego w Jezioranach oraz Koordynatorem projektu. 4. Wymagania kwalifikacyjne oraz wymagania Zamawiającego dotyczące świadczonych usług edukacyjnych: a. Do obowiązków Wykonawcy prowadzącego zajęcia dodatkowe należy: 1) dbałość o merytoryczną wysoką jakość i rzetelność zajęć, 2) systematyczność realizacji zajęć zgodnie z harmonogramem ustalonym po zakończeniu procedury przetargowej i wyłonieniu Wykonawcy, 3) systematyczne prowadzenie dokumentacji dotyczącej prowadzonych zajęć dodatkowych, w tym kart ewidencji czasu pracy, list obecności, dzienników zajęć i przedkładania ich w ostatnim dniu miesiąca do zatwierdzenia koordynatorowi i dyrektorowi szkoły. 4) przekazywanie dyrektorowi szkoły w ostatnim dniu każdego miesiąca zbiorczych informacji dotyczących realizacji zajęć dodatkowych według wzorów przekazywanych przez Koordynatora Projektu, 5) terminowe opracowanie i przekazywanie miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych. 6) przestrzeganie przepisów o ochronie danych osobowych, zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, z późn. zm.). 7) prowadzenie działań informacyjnych i promocyjnych kierowanych do opinii publicznej, informujących o finansowaniu realizacji Projektu przez Unię Europejską zgodnie z wymogami, o których mowa w Rozporządzeniu Rady (WE) nr 1083/2006 ustanawiającymi przepisy ogólne dotyczące Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego, Europejskiego Funduszu Społecznego oraz Funduszu Spójności oraz wytycznymi w zakresie informacji i promocji. b. Zamawiający wymaga, aby osoby które wykonywać będą zamówienie były dyspozycyjne i dostosowały się do planu zajęć szkoły. c. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca prowadzący zajęcia dodatkowe, o których mowa w Rozdziale 3, pkt 4 SIWZ, posiadali odpowiednie kwalifikacje adekwatnie do wyżej wymienionych zajęć, określone w rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009 r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli nie mających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009r. Nr 50 poz. 400 z późn. zm.). 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę wymienionych w niniejszej siwz części zamówienia - części od 1 do 2. 6. Za wypadki i szkody powstałe podczas realizacji usługi odpowiada Wykonawca. Odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich jak i z tytułu zdarzeń losowych przyjmuje na siebie Wykonawca. 7. Zaoferowanie usług niezgodnych z Opisem przedmiotu zamówienia zawartym w niniejszym rozdziale, będzie skutkować odrzuceniem oferty na podstawie art. 89 ust.1 pkt. 2 ustawy Pzp.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy - Prawo zamówień publicznych Prawo zamówień publicznych, do 20% wartości zamówienia podstawowego, w zakresie ilości realizowanych godzin

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga się posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował odpowiednio wykwalifikowanymi osobami, posiadającymi wymagane obowiązującymi przepisami prawa uprawnienia (jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania uprawnień) bądź odpowiednie kwalifikacje. W przypadku podmiotów zagranicznych wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia. Zamawiający żąda aby Wykonawca dysponował minimum 1 osobą z uprawnieniami określonymi w Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej z dnia 12 marca 2009r. w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz.U. z 2009 r. Nr 50, poz. 400 ze zm.). Dla CZĘŚCI 1 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która ukończyła studia pierwszego stopnia na kierunku filologia w specjalności danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub w specjalności danego języka obcego lub lingwistyki stosowanej w zakresie danego języka obcego oraz posiada przygotowanie pedagogiczne lub ukończyła nauczycielskie kolegium języków obcych w specjalności odpowiadającej danemu językowi obcemu lub ukończyła studia wyższe na dowolnym kierunku (specjalności) i legitymuje się świadectwem złożenia państwowego nauczycielskiego egzaminu z danego języka obcego stopnia II, o którym mowa w załączniku do rozporządzenia lub świadectwem znajomości danego języka obcego w stopniu zaawansowanym lub biegłbym oraz posiada przygotowanie pedagogiczne. Dla CZĘŚCI 2 - Wykonawca winien dysponować co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia, posiadającą kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia, tj. osobą która posiada kwalifikacje zawodowe niezbędne do wykonywania zawodu nauczyciel - doradca zawodowy o których mowa w §22 ust. 1 Rozporządzeniu Ministra Edukacji Narodowej w sprawie szczegółowych kwalifikacji wymaganych od nauczycieli oraz określenia szkół i wypadków, w których można zatrudnić nauczycieli niemających wyższego wykształcenia lub ukończonego zakładu kształcenia nauczycieli (Dz. U. z 2009 Nr 50 Poz. 400 ze zm.) tj. ukończone studia magisterskie w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego lub ukończone studia magisterskie na dowolnym kierunku i ukończone studia podyplomowe w zakresie doradztwa zawodowego oraz posiadanie przygotowania pedagogicznego. Ocena spełnienia warunków nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia, iż osoby uczestniczące w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia/kwalifikacje zawodowe. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia warunku nastąpi na podstawie złożonego oświadczenia z art. 22 ust.1 ustawy Pzp. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tego warunku tj. złożenia oświadczenia o spełnieniu warunku, spowoduje wykluczenie z postępowania

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 1 do siwz. 2) Pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów. 3) Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 2 do siwz. 4) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Pzp o braku przynależności do grupy kapitałowej - załącznik nr 3a do siwz. 5) Oświadczenie z art. 24 ust. 2 pkt 5 ustawy Prawo zamówień publicznych o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z Listą podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2007 r. Nr 50, poz. 331 ze zm.) - załącznik nr 3b do siwz. 6) Wykaz osób przewidzianych do wykonania zamówienia wraz z oświadczeniem, iż osoby uczestniczące w realizacji przedmiotu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia lub kwalifikacje zawodowe, z wykorzystaniem załącznika nr 4 do siwz. 7) Pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowiązanie należy sporządzić z wykorzystaniem wzoru - załącznika nr 5 do siwz. 8) Zaakceptowany projekt umowy - zał. nr 6 do siwz

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1.Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany postanowień Umowy. 2.Zamawiający dopuszcza zmianę umowy w zakresie zmiany terminu wykonania zamówienia w przypadkach, gdy: a.Wystąpią okoliczności niezależne od Wykonawcy lub wystąpi działanie siły wyższej, np.: - katastrofalne działanie przyrody (kataklizmy, trzęsienie ziemi itp.), - katastrofalne działanie ludzkości (działania wojenne itp.), - zmiana przepisów prawnych, powodująca wydłużenie terminu realizacji zamówienia, - zaburzenia życia zbiorowego (np. akty wandalizmu zbiorowego, kradzieże itp.) Okoliczności te były niemożliwe do przewidzenia i niemożliwe do zapobieżenia, skutkując niemożliwością dotrzymania terminu. b.Wystąpią inne, wyjątkowo niesprzyjające okoliczności (niezdolność do realizacji świadczenia w wyniku długotrwałej choroby, wypadku bądź innych zdarzeń losowych), uniemożliwiające Wykonawcy wykonanie przedmiotu zamówienia. W takim przypadku strony mogą przesunąć termin zakończenia wykonania niniejszej umowy. 3.Zamawiający dopuszcza zmianę wynagrodzenia w przypadkach: a.Zmiany wysokości składników pochodnych (ZUS i FP) od wynagrodzenia; b.Ustawowej zmiany stawki podatku VAT Wykonawcy prowadzącego działalność gospodarczą. 4.Wystąpi konieczność wprowadzenia innych zmian które są konieczne do wprowadzenia, a nie dało się ich przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a które to zmiany są korzystne dla Zamawiającego i zarazem nie powodują zmiany świadczenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.jeziorany.nowoczesnagmina.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nieodpłatnie na stronie internetowej Zamawiającego oraz w siedzibie Zamawiającego w godzinach pracy Urzędu Miejskiego, pokój nr 6 i 7.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.03.2013 godzina 11:00, miejsce: Oferty winny być złożone w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim w Jezioranach, Plac Zamkowy 4, w Sekretariacie pok. Nr 19, (I piętro), w dni pracy Urzędu, w godz. 7:30 - 15:30.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie realizowane jest w ramach projektu Wykwalifikowani uczniowie ZSZ w Jezioranach wspófinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych - przedmiot język angielski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w łącznym wymiarze 100 godzin (w 2 grupach 15 osobowych, w wymiarze 50 godz. w każdej z grup) w roku szkolnym 2012/2013, w podziale na: - blok grupy podstawowej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) - blok grupy średniozaawansowanej (1 grupa 15 osobowa, w łącznym wymiarze 50 godz.) Przydział do grup odbywać się będzie na podstawie pre-testu i opinii lektora. Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni, za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - Prowadzenia dodatkowych zajęć dydaktycznych z języka angielskiego dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach. - Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć. - Terminowego opracowania i przekazania miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć dodatkowych, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności. - Diagnozowania postępów pracy uczniów. - Sporządzania sprawozdania z realizacji zajęć uwzględniającego postęp pracy uczniów w tym imiennej statystyki frekwencji. - Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach. Zajęcia mają charakter stacjonarny, nie dopuszcza się możliwości przeprowadzenia zajęć w systemie e-learning.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przeprowadzenie zajęć dodatkowych z indywidualnego doradztwa zawodowego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zajęcia prowadzone będą w roku szkolnym 2012/2013 w łącznym wymiarze 180 godzin (indywidualnie po 6 godzin dla każdego uczestnika Projektu). Zajęcia będą odbywały się w dni nauki szkolnej lub w inne dni za zgodą Koordynatora projektu. W ramach świadczonej usługi Wykonawca zobowiązany będzie do: - Prowadzenia dodatkowych zajęć z indywidualnego doradztwa zawodowego dla uczniów i uczennic Zasadniczej Szkoły Zawodowej Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Jezioranach. - Utrzymywania bieżącego kontaktu z Koordynatorem Projektu w celu sprawnej organizacji zajęć. - Terminowego opracowania i przekazania miesięcznych kart pracy celem rozliczenia zrealizowanych godzin zajęć, prowadzenie dziennika zajęć i list obecności. - Niezwłocznego informowania Koordynatora Projektu o zaistniałych problemach. Zajęcia mają charakter stacjonarny, nie dopuszcza się możliwości przeprowadzenia zajęć w systemie e-learning.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.20.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2013.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.