eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biskupiec › Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-16

Biskupiec: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 83841 - 2014; data zamieszczenia: 16.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Biskupiec , ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 56 4745057 do 59, faks 56 4747952.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminabiskupiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowanego przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie i przeprowadzenie warsztatów, kursów, szkoleń dla osób korzystających z pomocy społecznej realizowanych przez Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej w Biskupcu w ramach projektu systemowego pn. Nadzieja na lepsze jutro o następującej tematyce: Część 1 Treningi kompetencji i umiejętności psychospołecznych 30 godz./26 osób Część 2 Warsztaty z doradcą zawodowym 30godz./26 osób Część 3 Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką 10 godz./26 osób Część 4 Kurs wózki widłowe 67godz./5 osób Część 5 Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych 80godz./50praktyka/30teroria/6 osób Część 6 Kurs prawo jazdy kat.B minimum 30 godz. lekcyjnych teoria(1 godz.=45minut) i minimum 30 godzin zegarowych(praktyka)/8 osób Część 7 Kurs prawo jazdy kat.C minimum 20 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) Część 8 Kurs kucharza 150godz. (100godz.-praktyki 50 godz.-teoria)/ 5osób.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, dotyczące: Posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeśli przepisy nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu;

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że należycie wykonał w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 usługę odpowiadającą swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, przez którą zamawiający rozumie usługę szkoleniową w obszarze pomocy i integracji społecznej. Zamawiający uzna, że Wykonawcy spełniają powyższy warunek, jeśli: Wykażą posiadanie niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie wskazanym powyżej.(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, posiadaniem niezbędnej wiedzy i doświadczenia, w zakresie wskazanym powyżej, musi się wykazać przynajmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Dysponowania osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem: Dla Części nr 1 co najmniej 2 trenerami, (psycholog z wyższym wykształceniem w danym kierunku), z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 treningów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce umiejętności, współżycia w środowisku i zmniejszania ryzyka wykluczenia społecznego zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 2 co najmniej 2 trenerami (doradca zawodowy z wyższym wykształceniem w danym kierunku), z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 treningów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce poszukiwania pracy, badania ofert pracy, nabycie umiejętności pisania CV i podań zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 3 co najmniej 2 trenerami (pielęgniarka), z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 warsztatów dla min. 20 osobowych grup szkoleniowych, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce profilaktyki na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień zgodnie ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia. Dla części nr 4-8 (DLA KAŻDEJ Z CZĘŚCI OSOBNO) co najmniej 2 trenerami, instruktorami, z których każdy posiada doświadczenie w przeprowadzeniu co najmniej 2 kursów dla grupy nie mniejszej niż 5 osób, w okresie ostatnich 2 lat przed upływem terminu składania ofert, o tematyce zgodnej ze szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie dokonuje szczegółowego opisu sposobu dokonania oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

formularz oferty zgodny z zał. nr 3 do SIWZ, oryginalne pełnomocnictwa - upoważnienia, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z zał. nr 1 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 75
  • 2 - Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty Wykonawcy w następujących przypadkach: - wystąpienia okoliczności wymienionych w postanowieniach art. 3571, k.c.,których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy - uprawniające Strony do zmiany umowy w zakresie wymaganym do jej prawidłowej realizacji, - zmiany przepisów mających wpływ na wynagrodzenie Wykonawcy - skutkujące uprawnieniem Stron do zmiany wysokości tego wynagrodzenia, - wystąpienia (ujawnienia) w trakcie realizacji umowy okoliczności uzasadniających dokonanie uściśleń/uzupełnień/zmian postanowień umownych korzystnych dla Zamawiającego, w powyższej sytuacji wynagrodzenie Wykonawcy nie zostanie zwiększone - Podstawą do dokonania zmian o których mowa w ust.1, jest złożenie przez jedną ze Stron wniosku i jego akceptacja przez drugą Stronę.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gminabiskupiec.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pokój nr 2..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2014 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej ul. Rynek 1, 13-340 Biskupiec, pokój nr 2..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Nadzieja na lepsze jutro współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Treningi kompetencji i umiejętności psychospołecznych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 26 osób Ilość godzin zegarowych ogółem - 30 godz. grupowych Treningi kompetencji i umiejętności psychospołeczne, dzięki którym uczestnicy nabędą umiejętności współżycia w środowisku i zmniejszają ryzyko wykluczenia społecznego. Trening ten pozwoli uczestnikom podnieść swoją wartość i zrozumieć, jak radzić sobie z problemami i trudnymi sytuacjami życiowymi, a zwłaszcza z problemem bezrobocia. Trening poprowadzi psycholog. Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Warsztaty z doradcą zawodowym.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 26 osób Ilość godzin zegarowych - 30h grupowych Działania będą polegały na zorganizowaniu warsztatów w zakresie podniesienia kompetencji zawodowych, zmotywowanie do podjęcia działań mających na celu poszukiwanie pracy, badanie ofert pracy i nabycie umiejętności pisania CV i podań. Głównym celem warsztatów będzie zmotywowanie uczestników do podjęcia działań mających na celu powrót na rynek pracy i pomoc w odnalezieniu się na nim. Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Warsztaty profilaktyczne na temat zdrowego trybu życia oraz profilaktyki uzależnień z pielęgniarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników - 26 osób Ilość godzin zegarowych - 10 godz. Tematy szkolenia: Omówienie definicji zdrowego trybu życia Zasady zdrowego odżywiania Profilaktyka uzależnień(zapobieganie chorobom układu krążenia, serca, cholesterolu, nowotworom,) Nadużywanie alkoholu Wpływ palenia tytoniu na zdrowie człowieka Zachowanie pogody ducha i bycie szczęśliwym Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Kurs wózki widłowe.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 5 osób Ilość godzin lekcyjnych - 67 h Tematy szkolenia: Typy stosowanych wózków jezdniowych Budowa wózka Czynności operatora przy obsłudze wózków przed podjęciem pracy i po pracy wózkami Czynności operatora w czasie pracy wózka Wiadomości z zakresu ładunkoznawstwa Wiadomości z zakresu BHP Urząd Dozoru Technicznego Wymiana butli - teoria Praktyczna nauka jazdy, wymiana butli Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 7 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Kurs sprzedawca z obsługą kas fiskalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 6 osób Ilość godzin lekcyjnych - 80 godz. (50 godz. praktyki 30 godz. teorii) Tematy szkolenia: Bezpieczeństwo i higiena pracy Minimum sanitarne Sprzedaż towarów Obsługa kas fiskalnych Obsługa klienta Organizacja gospodarki magazynowej Wiedza o towarach Zajęcia praktyczne zawodowe Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 8 osób Ilość godzin - minimum 30 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. B zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.). Szczegółowy opis stanowi Załacznik nr 9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Kurs prawo jazdy kat. C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 3 osoby Ilość godzin - minimum 20 godzin lekcyjnych teoria (1 godz. = 45 minut) i minimum 30 godzin zegarowych (praktyka) Celem szkolenia jest przygotowanie uczestników do egzaminu na kierowcę kat. C zgodnie z ustawą prawo o ruchu drogowym, Szkolenie winno być zrealizowanie zgodnie z Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 27 października 2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów (Dz. U. Nr 217 poz. 1834 z poźn. zm.). Szczegółowy opis stanowi załącznik nr 10 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4, 80.41.12.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Kurs kucharza.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Liczba uczestników szkolenia - 5 osób Ilość godzin lekcyjnych - 150 h ( 100godz. praktyki 50 godz. teoria) Tematy szkolenia: Zagadnienia kulinarne m.in. dobieranie surowców, półproduktów do produkcji kulinarnej, zabezpieczenie surowców, półproduktów i wyrobów gotowych przez zepsuciem, wykonywanie różnymi technikami i metodami asortymentów potraw z warzyw, owoców, grzybów, mleka, przetworów mięsnych, drobiu, ryb, dekoracja wyrobów kulinarnych, przygotowanie potraw, napojów, deserów itd. BHP, minimum sanitarne Zajęcia praktyczne zawodowe w branży gastronomicznej Szczegółowy opis stanowi Załącznik nr 11 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 75
    • 2. Doświadczenie kadry trenerskiej - 25

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.