eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Kraków: Świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów
Numer ogłoszenia: 83618 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów: 1) zadanie nr 1 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes; 2) zadanie nr 2 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów marki Man; 3) zadanie nr 3 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep; 4) zadanie nr 4 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych; quadów i motocykli; 5) zadanie nr 5 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających (w odniesieniu do każdego zadania), o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 ustawy Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, dotyczących świadczenia usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów: 1) zadanie nr 1 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes; 2) zadanie nr 2 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów marki Man; 3) zadanie nr 3 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep; 4) zadanie nr 4 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych; quadów i motocykli; 5) zadanie nr 5 - wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0, 50.11.40.00-7, 50.11.50.00-4, 50.11.60.00-1.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 19.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: [1] Wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium. [2] Zabezpieczenie należytego wykonania umowy: 1) Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy przed podpisaniem umowy, w wysokości 2% wartości brutto od realizowanej całości zamówienia (zaokrąglona do pełnych złotych). 2) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed terminem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego w jednej z form określonych w art. 148 ust. 1 ustawy Pzp. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu rękojmi za wady przedmiotu zamówienia. 4) Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wniesione w pieniądzu należy wpłacić na konto: Narodowy Bank Polski; numer konta: 08 1010 1270 0051 5113 9120 1000; na adres: Jednostka Wojskowa Nr 4724, ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków; z dopiskiem: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy w przetargu nieograniczonym na świadczenie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów - zad. nr _ (nr ref. ZP/04/2014). 5) Oryginał dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy w formie niepieniężnej (określonej w art. 148 ust. 1 pkt 2 - 5 ustawy Pzp) Wykonawca ma obowiązek zdeponować w kasie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy, a kopię dokumentu zabezpieczenia należytego wykonania umowy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych (kasa jest czynna od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 10:00 oraz 12:00 - 14:00). 6) W przypadku wyboru Wykonawcy na realizację więcej niż jednego zadania, umowa będzie podpisana na każde zadanie oddzielnie. Zamawiający żąda wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy dla każdego zadania oddzielnie z wyszczególnieniem, którego zadania wpłacone zabezpieczenie dotyczy. 7) Zamawiający zwróci zabezpieczenie należytego wykonania umowy w terminie 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - a także warunki określone w SIWZ. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania przez Wykonawcę tych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. W przedmiotowym zakresie: 1) Wykonawca dostarczy wykaz wykonanych (lub wykonywanych) usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie. 2) Wykaz usług, w odniesieniu do poszczególnych zadań powinien opiewać na łączną kwotę: dla zadania nr 1 - nie mniejszą niż 60 000,00 PLN brutto (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 5 do SIWZ (w przypadku konsorcjum, spółki itp. suma wykazu wykonanych usług ma wynosić 60 000,00 PLN brutto); dla zadania nr 2 - nie mniejszą niż 10 000,00 PLN brutto (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100) - druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 5 do SIWZ (w przypadku konsorcjum, spółki itp. suma wykazu wykonanych usług ma wynosić 10 000,00 PLN brutto); dla zadania nr 3 - nie mniejszą niż 70 000,00 PLN brutto (słownie: siedemdziesiąt tysięcy złotych 00/100) - druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 5 do SIWZ (w przypadku konsorcjum, spółki itp. suma wykazu wykonanych usług ma wynosić 70 000,00 PLN brutto); dla zadania nr 4 - nie mniejszą niż 25 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) - druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 5 do SIWZ (w przypadku konsorcjum, spółki itp. suma wykazu wykonanych usług ma wynosić 25 000,00 PLN brutto); dla zadania nr 5 - nie mniejszą niż 25 000,00 PLN brutto (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych 00/100) - druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 5 do SIWZ (w przypadku konsorcjum, spółki itp. suma wykazu wykonanych usług ma wynosić 25 000,00 PLN brutto). 3) Dowodami, o których mowa w pkt. 1 są: a) poświadczenie, z tym że w odniesieniu do nadal wykonywanych usług okresowych lub ciągłych poświadczenie powinno być wydane nie wcześniej niż na 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; b) w przypadku zamówień na usługi - oświadczenie Wykonawcy - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w lit. a). 4) W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego usługi wskazane w wykazie, o którym mowa w pkt. 1, zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt. 3. 5) W razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa odpowiednio w pkt. 1 oraz w pkt. 3, budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia albo z innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwrócenia się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego usługi były lub miały zostać wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Ocena spełniania przez Wykonawcę tych warunków nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. W przedmiotowym zakresie: [1] dla zadania nr 1; zadania nr 2 oraz zadania nr 5: 1) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi posiadać stację obsługi - warsztat znajdujący się w odległości do 40 km od siedziby Zamawiającego - ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków (odległość wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po drodze publicznej utwardzonej), zapewniający 24-godzinną ochronę przyjętego do wykonania naprawy/obsługi sprzętu (całodobowo dozorowany warsztat; stacja obsługi; hala remontowa lub plac postojowy). 2) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować: a) halą naprawczą, b) komorą lakierniczą, c) stanowiskami diagnostycznymi i naprawczymi dla pojazdów określonych w zadaniu (do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia - w tym określenia stopnia zużycia amortyzatorów, zasilania paliwem i powietrzem, silnika i układu przeniesienia mocy, poduszek i kurtyn powietrznych oraz klimatyzacji). 3) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie do pełnego diagnozowania usterek pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, w tym: możliwość wykonania diagnostyki komputerowej silnika wraz z osprzętem oraz układu elektronicznego. Wykonawca musi posiadać dostęp do wszelkich informacji technicznych, w tym właściwego (dedykowanego przez producenta danej marce/typowi sprzętu), aktualnego oprogramowania do wykonywania obsług i napraw. 4) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować pojazdem holowniczym - lawetą lub pojazdem pogotowia technicznego (do usuwania usterek w drodze). 5) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku (pkt 1-4) dostarczy wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami - w tym dokument potwierdzający posiadanie subskrypcji dedykowanego przez producenta danej marce/typowi sprzętu oprogramowania do wykonywania obsług i napraw (druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 6A; nr 6B lub nr 6E do SIWZ). 6) Zamawiający uzna także powyższy warunek za spełniony w zakresie określonym w pkt. 2-4, jeżeli Wykonawca będzie miał zawartą umowę autoryzacyjną lub dealerską, upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych przy wymaganych w zadaniu typach pojazdów. Wykonawca powołujący się na umowę autoryzacyjną lub dealerską, obowiązany jest dołączyć jej kserokopię do oferty (potwierdzoną za zgodność). [2] dla zadania nr 3 oraz zadania nr 4: 1) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi posiadać stację obsługi - warsztat znajdujący się w odległości do 40 km od siedziby Zamawiającego - ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków (odległość wyrażona w pełnych kilometrach mierzona po drodze publicznej utwardzonej), zapewniający 24-godzinną ochronę przyjętego do wykonania naprawy /obsługi sprzętu (całodobowo dozorowany warsztat; stacja obsługi; hala remontowa lub plac postojowy). 2) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować: a) halą naprawczą, b) komorą lakierniczą, c) stanowiskami diagnostycznymi i naprawczymi dla pojazdów określonych w zadaniu (do sprawdzania układu hamulcowego, kierowniczego, zawieszenia - w tym określenia stopnia zużycia amortyzatorów, zasilania paliwem i powietrzem, silnika i układu przeniesienia mocy, poduszek i kurtyn powietrznych oraz klimatyzacji). 3) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi posiadać odpowiednie oprzyrządowanie do pełnego diagnozowania usterek pojazdów objętych przedmiotem zamówienia, w tym: możliwość wykonania diagnostyki komputerowej silnika wraz z osprzętem oraz układu elektronicznego. Wykonawca musi posiadać dostęp do wszelkich informacji technicznych, w tym właściwego, aktualnego oprogramowania do wykonywania obsług i napraw. 4) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować pojazdem holowniczym - lawetą lub pojazdem pogotowia technicznego (do usuwania usterek w drodze). 5) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku (pkt 1-4) dostarczy wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami (druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 6C lub nr 6D do SIWZ). 6) Zamawiający uzna także powyższy warunek za spełniony w zakresie określonym w pkt. 2-4, jeżeli Wykonawca będzie miał zawartą umowę autoryzacyjną lub dealerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych w odniesieniu do pojazdów marki JELCZ lub MAN dla zadania nr 3 oraz dla pojazdów marki SKODA dla zadania nr 4. Wykonawca powołujący się na umowę autoryzacyjną lub dealerską, obowiązany jest dołączyć jej kserokopię do oferty (potwierdzoną za zgodność). Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ. W przedmiotowym zakresie: [1] dla zadania nr 1; zadania nr 2 oraz zadania nr 5: 1) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować odpowiednim personelem, legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym i co najmniej dwuletnim doświadczeniem na zajmowanym stanowisku), tj.: a) minimum trzech mechaników samochodowych; b) minimum jeden elektromechanik samochodowy; c) minimum jeden elektronik, d) minimum jeden lakiernik, e) minimum jeden diagnosta. 2) Minimum jeden mechanik i jeden elektromechanik muszą mieć odbyte szkolenia (potwierdzone odpowiednią dokumentacją), wymagane do wykonywania obsług i remontów samochodów określonej marki (w odniesieniu do poszczególnego zadania) u producenta pojazdów tej marki lub upoważnionego przez niego przedstawiciela. 3) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku (pkt 1-2) dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 7A; nr 7B lub nr 7E do SIWZ). Wykonawca do wykazu dołączy dokumenty potwierdzające odbycie szkoleń. 4) Zamawiający uzna także powyższy warunek za spełniony w zakresie określonym w pkt. 1-2, jeżeli Wykonawca będzie miał zawartą umowę autoryzacyjną lub dealerską, upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych przy wymaganych w zadaniu typach pojazdów. Wykonawca powołujący się na umowę autoryzacyjną lub dealerską, obowiązany jest dołączyć jej kserokopię do oferty (potwierdzoną za zgodność). [2] dla zadania nr 3 oraz zadania nr 4: 1) Wykonawca przez cały okres świadczenia usługi musi dysponować odpowiednim personelem, legitymującym się kierunkowym wykształceniem zawodowym i co najmniej dwuletnim doświadczeniem na zajmowanym stanowisku), tj.: a) minimum trzech mechaników samochodowych; b) minimum jeden elektromechanik samochodowy; c) minimum jeden elektronik, d) minimum jeden lakiernik, e) minimum jeden diagnosta. 2) Wykonawca w celu potwierdzenia spełniania powyższego warunku dostarczy wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami (druk wykazu, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 7C lub nr 7D do SIWZ). 3) Zamawiający uzna także powyższy warunek za spełniony w zakresie określonym w pkt. 1, jeżeli Wykonawca będzie miał zawartą umowę autoryzacyjną lub dealerską upoważniającą do wykonywania czynności obsługowych i naprawczych w odniesieniu do pojazdów marki JELCZ lub MAN dla zadania nr 3 oraz dla pojazdów marki SKODA dla zadania nr 4. Wykonawca powołujący się na umowę autoryzacyjną lub dealerską, obowiązany jest dołączyć jej kserokopię do oferty (potwierdzoną za zgodność). Ocena spełniania przez Wykonawcę tego warunku nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia/nie spełnia)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem nr 2 do SIWZ - oraz warunki określone w SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jw4724.wp.mil.pl; www.bip.mon.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Jednostki Wojskowej Nr 4724 przy ul. Tynieckiej 45; 30-901 Kraków; bud. Nr 2, pok. 103 u Macieja Wasilewskiego w godz. 8:00-15:00 - tel. (12) 455 25 41, ewentualnie pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.03.2014 godzina 12:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie Jednostki Wojskowej Nr 4724: ul. Tyniecka 45; 30-901 Kraków w kancelarii jawnej, w godz. 8:00-15:00. Otwarcie ofert odbędzie się 21 marca 2014r. o godz. 12:10.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Mercedes.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (w tym rodzaj pojazdów, których dotyczy przedmiotowa usługa) zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. rabat na części i materiały eksploatacyjne - 65

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących autobusów marki MAN.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (w tym rodzaj pojazdów, których dotyczy przedmiotowa usługa) zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.30.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. rabat na części i materiały eksploatacyjne - 65

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów ciężarowych i przyczep.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (w tym rodzaj pojazdów, których dotyczy przedmiotowa usługa) zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.40.00-7.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. marża na części i materiały eksploatacyjne - 65

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących samochodów osobowych; quadów i motocykli.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (w tym rodzaj pojazdów, których dotyczy przedmiotowa usługa) zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.50.00-4, 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. marża na części i materiały eksploatacyjne - 65

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Wykonanie usług w zakresie obsług okresowych i konserwacyjnych oraz napraw bieżących pojazdów marki Toyota.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia (w tym rodzaj pojazdów, których dotyczy przedmiotowa usługa) zawarty został w SIWZ oraz załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50.11.00.00-9, 50.11.20.00-3, 50.11.60.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 19.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 35
    • 2. rabat na części i materiały eksploatacyjne - 65

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.