eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Libiąż › Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów na terenie gminy Libiąż w 2015 roku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-04-14

Libiąż: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów na terenie gminy Libiąż w 2015 roku
Numer ogłoszenia: 83510 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Libiąż Urząd Miejski w Libiążu , ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, woj. małopolskie, tel. 32 6271311, faks 32 6249290.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.libiaz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów na terenie gminy Libiąż w 2015 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa pn: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych, utrzymanie gruntów gminnych, bieżące utrzymanie rowów na terenie gminy Libiąż w 2015 roku. Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części i obejmuje: Część 1 Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych. 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia), 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 3) odmulanie rowów przydrożnych o głębokości do 1,0 m i szerokości dna rowu do 0,50 m o głębokości zamulenia 20 cm, 4) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew), wycinka samosiewów w pasach drogowych dróg gminnych, uporządkowanie terenu, 5) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja), uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3a do SIWZ. Część 2 Utrzymanie gruntów gminnych. 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia), 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 3) okrzesywanie drzew, wycinka samosiewów na gruntach gminnych. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3b do SIWZ. Część 3 Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających. 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 2) odmulanie rowów: a) o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm, b) o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm, c) o głębokości powyżej 1,50 m, szerokość dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3c do SIWZ. W/w prace zlecane będą przez Zamawiającego wg faktycznych potrzeb. Rozliczanie świadczonych usług odbywać się będzie kosztorysami powykonawczymi na podstawie zaoferowanych cen jednostkowych zawartych w ofercie do wysokości środków przeznaczonych na ten cel określonych w umowie..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 77.21.14.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie tego warunku poprzez złożenie oświadczenia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. /Jeżeli dotyczy/ pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu, z którego wynika zakres reprezentacji, podpisane przez uprawnione osoby. 2. Wypełniony formularz OFERTA z ceną ofertową brutto (z podatkiem VAT) według załącznika nr 2a, 2b, 2c do SIWZ odpowiednio dla części 1, 2 i 3.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana pomiędzy pozycjami formularza ofertowego, podyktowana rzeczywistymi potrzebami wykonania przedmiotu zamówienia, do wysokości wynagrodzenia umownego i przy zachowaniu cen jednostkowych przedstawionych w ofercie. 2. Zmniejszenia przewidywanego zakresu robót przy uwzględnieniu rzeczywistych potrzeb i tym samym wynagrodzenia w oparciu o ceny jednostkowe. 3. W przypadku wystąpienia siły wyższej (tj. zdarzeń niemożliwych do przewidzenia). 4. Zmiana stawki podatku VAT.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.libiaz.pl (BIP)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Libiążu, ul. Działkowa 1, pok. Nr 7, fax. (32) 624 92 92 w godzinach: poniedziałek 7:00 - 16:00; wtorek-czwartek: 7:00 - 15:00; piątek: 7:00 - 14:00.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.04.2015 godzina 10:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego, tj. w Urzędzie Miejskim w Libiążu, ul. Działkowa 1, 32-590 Libiąż, w sekretariacie pok. 200.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przycinka pielęgnacyjna drzew, krzewów, koszenie traw w pasach drogowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (bez wygrabienia), 2) koszenie traw w poboczach dróg gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 3) odmulanie rowów przydrożnych o głębokości do 1,0 m i szerokości dna rowu do 0,50 m o głębokości zamulenia 20 cm, 4) okrzesywanie drzew (wycinka odrostów drzew), wycinka samosiewów w pasach drogowych dróg gminnych, uporządkowanie terenu, 5) przycinka pielęgnacyjna drzew (redukcja), uporządkowanie terenu. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3a do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Utrzymanie gruntów gminnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw na gruntach gminnych (bez wygrabienia), 2) koszenie traw na gruntach gminnych (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 3) okrzesywanie drzew, wycinka samosiewów na gruntach gminnych. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3b do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Bieżące utrzymanie rowów melioracyjnych i odwadniających.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1) koszenie traw w rowach (z wygrabieniem i ze złożeniem u odbiorcy odpadów prowadzącego ich utylizację), 2) odmulanie rowów: a) o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,50 m na głębokość zamulenia 20 cm, b) o głębokości do 1,0 m, szerokość dna rowu ok. 0,60 m na głębokość zamulenia 30 cm, c) o głębokości powyżej 1,50 m, szerokość dna rowu ok. 1,60 m na głębokość zamulenia 20 cm. Szczegółowy zakres szacowanych usług został opisany w zakresie prac tj. zał. nr 3c do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.40.00-4, 77.34.10.00-2, 77.21.15.00-7, 77.31.21.00-1, 77.21.14.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.