To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2015-04-14
Kraków: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015
Numer ogłoszenia: 83442 - 2015; data zamieszczenia: 14.04.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 4222 - 2015r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Krajowa Szkoła Sądownictwa i Prokuratury, ul. Przy Rondzie 5, 31-547 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0048 12 6179655, faks 0048 12 6179653.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: świadczenie usług cateringowych na rzecz Krajowej Szkoły Sądownictwa i Prokuratury w trakcie szkoleń organizowanych na terenie całej Polski przez Ośrodek Szkolenia Ustawicznego i Współpracy Międzynarodowej w Lublinie w roku 2015.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi cateringowej w trakcie szkoleń organizowanych przez Ośrodek Szkoleń Ustawicznych i Współpracy Międzynarodowej Krajowej Szkoły w okresie od stycznia 2015 r. do grudnia 2015 r. na 357 szkoleniach dla ok. 18 791 uczestników. Usługa polega na min. przygotowaniu potraw wraz z ich dostawą, obsługą kelnerską i serwisem, dostarczaniem odpowiedniej zastawy stołowej, szkła oraz dekoracji florystycznych, jak również na sprzątaniu po realizacji usługi i wywozie na własny koszt odpadów konsumpcyjnych i produkcyjnych. Świadczenie usług będzie odbywało się sukcesywnie, w miarę potrzeb Zamawiającego, zawsze w dni robocze, w większości przypadków w salach konferencyjnych sądów i prokuratur w 43 miastach na terenie Polski. Każdorazowo Zamawiający będzie informował mailem Wykonawcę o terminie, godzinach i miejscu świadczenia usługi w danym mieście oraz liczbie uczestników szkolenia co najmniej na 2 dni robocze przed realizacją zamawianej usługi cateringowej. Zestawienie liczby szkoleń oraz ilości uczestników zawarte zostało w TABELI nr 1( Załącznik nr 1A do SIWZ), jako Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia. Podane ilości uczestników są tylko przybliżone i będą potwierdzane każdorazowo po zakończonym naborze na szkolenie. Wartość usługi będzie iloczynem potwierdzonej mailem liczby uczestników na danym szkoleniu i ceny jednostkowej za usługę podaną przez Wykonawcę w ofercie. Zamawiane usługi cateringowe będą świadczone w formie bufetu wg opisu zawartego w TABELI nr 2 ( Załącznik nr 1A do SIWZ) - Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia Przedmiot zamówienia obejmuje również: - zapewnienie sprzętu cateringowego (w tym zabudowę oraz specjalistyczne urządzenia typu: termosy, podgrzewacze itp. oraz niezbędnej zastawy w postaci naczyń (białe, porcelanowe filiżanki na kawę oraz herbatę, talerze na ciastka i kanapki, szklanki na wodę mineralną), sztućców (ilości sprzętu i naczyń gwarantujące wszystkim uczestnikom sprawne korzystanie z bufetu w trakcie przerw - ilości dostosowane do liczebności grupy), w tym jej bieżące uzupełnianie; - przygotowanie miejsca serwowania, utrzymywanie go na bieżąco w czystości w trakcie każdej z przerw kawowych. Wykonawca wyposaży stoły wykorzystywane podczas przerw kawowych w białe obrusy oraz ozdoby florystyczne; - zapewnienie innych narzędzi niezbędnych do wykonywania zamówienia a także transport, montaż i demontaż po wykonaniu usługi; - zapewnienie profesjonalnej obsługi ( w tym osoby/osób odpowiedzialnych za obsługą bufetu)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.30.00.00 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 21
Nazwa: Olsztyn
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Strzecha Nieruchomości BARBARA ALANCEWICZ-GRĘDZIŃSKA
jakie przetargi wygrała firma
Strzecha Nieruchomości BARBARA ALANCEWICZ-GRĘDZIŃSKA
- Hotel Wileński Restauracja Wileńska Barbara Alancewicz - Grędzińska, Ul. Ryszarda Knosały 5, 10-015 Olsztyn, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6831,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8424,00
Oferta z najniższą ceną: 8424,00 / Oferta z najwyższą ceną: 20520,00
Waluta: PLN.
Część NR: 38
Nazwa: Toruń
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.03.2015.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sakałus Kamil KAES PRESS CUSTOMER PUBLISHING
jakie przetargi wygrała firma
Sakałus Kamil KAES PRESS CUSTOMER PUBLISHING
- Sakałus Kamil Kaes Press Customer Publishing, ul. Kosynierów Kościuszkowskich 3 lok 2, 87-100 Toruń, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 6707,18 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 3549,78
Oferta z najniższą ceną: 3549,78 / Oferta z najwyższą ceną: 17760,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Zakup i dostawa napojów, soków, wody mineralnej dla potrzeb jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego w Krakowie
- Remont balkonów w budynku wielorodzinnym przy ul. Ernesta Cieślewskiego 11 w Krakowie wraz z remontem obróbek blacharskich dachowych w budynkach przy ul. Cieślewskiego 1, 3 i 11 w Krakowie
- Sporządzenie dokumentacji aplikacyjnej dla trzech projektów aplikujących o dofinansowanie w zakresie Działania FENX.03.01 "Transport miejski" (...) z podziałem na 3 części
- Zakup i dostawa systemu łączności dla inspicjenta.
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy wielokanałowego zasilacza wysokiego napięcia dla Wydziału Fizyki, Astronomii i Informatyki Stosowanej Uniwersytetu Jagiellońskiego - postępowanie powtórzone.
- USŁUGA PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ - 36 PAKIETÓW
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne świadczenie usług hotelarskich i gastronomicznych na potrzeby słuchaczy studiów podyplomowych Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego w Olsztynie
- Kompleksowa usługa organizacji wyjazdów demonstracyjnych w zakresie produkcji i wykorzystania krajowych źródeł białka roślinnego na cele paszowe
- Wykonywanie usług z zakresu obsługi Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego "Bażyna" w Pogorzelicy w latach 2024 - 2025 - II postępowanie
- "Świadczenie usługi restauracyjnej podczas uroczystego rozstrzygnięcia XXV edycji Przeglądu Twórczości Plastycznej Osób Chorych, Starszych i Niepełnosprawnych p.n. "Sztuka jak balsam"
- Kompleksowa organizacja wydarzeń związanych ze "Zlotem OSEhero"
- "Przygotowanie, organizacja i przeprowadzenie dwudniowego spotkania sieciującego dla Rzeczników Ekonomii Społecznej i Solidarnej (RESiS)".
więcej: Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.