eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Susiec › Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-21

Susiec: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec
Numer ogłoszenia: 83419 - 2013; data zamieszczenia: 21.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Susiec , ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, woj. lubelskie, tel. 084 6654868, faks 084 6654893.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.susiec.akcessnet.net

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi związanej z Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec w zakresie według poniższego opisu: I. Charakterystyka gminy Susiec: 1. Powierzchnia gminy Susiec - 190,52 km. 2 2. Liczba miejscowości - 19 3. Liczba posesji w poszczególnych miejscowościach: Według zapisu: Nazwa Miejscowości - Liczba nieruchomości zamieszkałych - Liczba nieruchomości niezamieszkałych na których powstają odpady komunalne 1. Ciotusza Nowa 123 7 2. Ciotusza Stara 85 8 3. Grabowica 155 5 4. Huta Szumy 57 15 5. Kunki 130 5 6. Łasochy 28 3 7. Łosiniec 166 10 8. Łuszczacz 114 5 9. Majdan Sopocki Pierwszy 140 30 10. Majdan Sopocki Drugi 140 40 11. Maziły 70 4 12. Nowiny 73 9 13. Oseredek 158 5 14. Paary 225 6 15. Róża 52 3 16. Rybnica 75 5 17. Susiec 388 20 18. Wółka Łosiniecka 108 15 19. Zawadki 30 5 Razem: 2317 200 4. Liczba mieszkańców stałych na dzień 31 grudnia 2012r. - 7 978 mieszkańców zamieszkałych w zabudowie jednorodzinnej. 5. Liczba gospodarstw domowych - 2317 6. Orientacyjna długość trasy przejazdu śmieciarki w skali miesiąca to 560 km. 7. Na terenie gminy Susiec obowiązywać będzie system mieszany workowo- pojemnikowy zbiórki odpadów komunalnych. Niesegregowane (zmieszane) odpady komunalne -kod: 20 03 01- będą gromadzone w pojemnikach 120 l. Pojemniki zabezpiecza Wykonawca na własny koszt i ustawi je w miejscach wskazanych przez właścicieli nieruchomości. poszczególnych nieruchomości. 8. Rodzaje odpadów komunalnych, w tym rodzaje selektywnie odbieranych odpadów komunalnych oraz częstotliwość i sposób odbierania odpadów komunalnych. 8.1. Ustala się częstość odbioru odpadów komunalnych z terenu nieruchomości zamieszkałych, z obszarów zabudowy wielorodzinnej, obiektów użyteczności publicznej oraz pozostałych nieruchomości niezamieszkałych: 8.2. odpady zmieszane - nie rzadziej niż jeden raz w miesiącu, 8.3. zbierane selektywnie papier i tektura, szkło bezbarwne i kolorowe, metale - nie rzadziej niż jeden raz na dwa miesiące, 8.4. tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - raz na dwa miesiące, 8.5. na cmentarzach i miejscach pamięci narodowej - w miarę potrzeb, nie rzadziej niż jeden raz na trzy miesiące, 9.Wymogi dotyczące przekazywania odebranych zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania do regionalnych instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych: 9.1. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania odebranych od właścicieli nieruchomości selektywnie zebranych odpadów komunalnych do instalacji odzysku i unieszkodliwiania odpadów. 9.2. Odpady, których nie udało się podać odzyskowi powinny być tak unieszkodliwiane aby składowane były wyłącznie te, których unieszkodliwienie w inny sposób było niemożliwe z przyczyn technologicznych lub nieuzasadnione z przyczyn ekologicznych lub ekonomicznych. 9.3. Wykonawca odbierający odpady komunalne od właścicieli nieruchomości jest obowiązany do przekazywania do regionalnej instalacji do przetwarzania odpadów komunalnych jedynie odebranych od właścicieli nieruchomości zmieszanych odpadów komunalnych, odpadów zielonych oraz pozostałości z sortowania odpadów komunalnych przeznaczonych do składowania. 9.4. Zakazuje się mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych ze zmieszanymi odpadami komunalnymi odebranymi od właścicieli nieruchomości. 9.5. Wykonawca odbierający odpady komunalne, w przypadku niedopełnienia przez właściciela nieruchomości obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych, przyjmuje je jako zmieszane odpady komunalne i powiadamia o tym Gminę. 10.Rodzaje i ilość odpadów komunalnych odbieranych selektywnie od właścicieli nieruchomości z terenu gminu Susiec w skali roku: 10.1. papier i tektura - ok. 12 Mg 10.2. metale - ok. 3 Mg 10.3. tworzywa sztuczne i wielomateriałowe - ok. 30 Mg 10.4. szkło opakowaniowe bezbarwne i kolorowe - ok. 55 Mg 10.5. przeterminowane leki i chemikalia - wg potrzeb 10.6.meble i odpady wielkogabarytowe - wg potrzeb 10.7. zużyte baterie i akumulatory - wg potrzeb 10.8.zużyty sprzęt elektryczny i elektroniczny - wg potrzeb 10.9. zużyte opony - wg potrzeb, 10.10. odpady budowlane i rozbiórkowe - wg potrzeb 10.11.odpady ulegające biodegradacji - wg potrzeb. 11. Charakterystyka worków do selektywnej zbiorki odpadów: 11.1. materiał: folia polietylenowa LDPE, 11.2. pojemność: -120 l. 11.3. kolor: żółty, niebieski, zielony i czarny. 11.4. grubość: min 0,06 mm. 12. Liczba i rodzaj pojemników do gromadzenia odpadów zmieszanych: 12.1.pojemniki o pojemności 120l. - 2 300 szt. 12.2. pojemniki o pojemności 80 l. - 217 szt. 13. Liczba worków do selektywnej zbiórki odpadów: 13.1.żółte (opakowania z tworzyw sztucznych) - 12 000 szt. 13.2.niebieskie (papier i tektura) - 8 000 szt. 13.3.zielone -opakowania ze szkła - ok. 10 000 .szt.. 13.4.czarne -opakowania z metali - ok. 6000 szt. 14. Zaopatrzeniem w pojemniki do odbioru niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz w odpowiednie worki do zbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych zajmie się Wykonawca usługi zajmującej się Odbiorem i zagospodarowaniem odpadów komunalnych z terenu gminy Susiec Zaopatrzenie w pojemniki i worki może nastąpić poprzez: 1. Sprzedaż przez wykonawcę usługi, 2. Wydzierżawienie przez wykonawcę usługi; 3. Użyczenie przez wykonawcę usługi. Ilość wytwarzanych odpadów komunalnych na terenie gminy Susiec nie jest zależna od Zamawiającego. Szacunkowa ilość odpadów przewidzianych do zbiórki i transportu wynosi ok. 400 Mg co wynika ze sprawozdań za 2012 rok. Wyżej wymienione ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie stosownie do rzeczywistych potrzeb. 15. Obowiązek prowadzenia dokumentacji związanej z działalnością objętą zamówieniem: 15.1. Wykonawca będzie dostarczać Zamawiającemu raz na kwartał sprawozdanie z ilości odebranych i poddanych unieszkodliwianiu odpadów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami. W terminie składania pierwszego sprawozdania Wykonawca przekaże Zamawiającemu wykaz wszystkich posesji od których zostały odebrane odpady komunalne, wraz ze wskazaniem ilości pojemników. 15.2. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania osiąganych poziomów recyklingu w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania. 15.3. Wykonawca jeden raz w miesiącu przekazuje Zamawiającemu informację o ilości zebranych na terenie gminy Susiec odpadów komunalnych zbieranych selektywnie oraz niesegregowanych -zmieszanych- odpadów komunalnych. 15.4. Wykonawca jeden raz w miesiącu przekaże Zamawiającemu wykaz zamieszkałych nieruchomości gminy Susiec oraz wykaz właścicieli nieruchomości, na których nie zamieszkują na stałe mieszkańcy ale powstają odpady komunalne -działki rekreacyjne, osoby prowadzące działalność gospodarczą-, którzy nie segregują odpadów komunalnych oraz wykaz nieruchomości, od których zaprzestano odbierać odpady komunalne. 15.5. Wraz ze sprawozdaniem kwartalnym Wykonawca dostarczy Zamawiającemu kopie dowodów dostarczenia odpadów do instalacji odzysku lub unieszkodliwiania tj. karty ewidencji odpadów lub karty przekazania odpadów. 16. Szczegółowe wymagania stawiane przedsiębiorcom odbierającym odpady komunalne od właścicieli nieruchomości: 16.1. Wykonawca zobowiązany jest spełniać warunki określone w Rozporządzeniu Ministra Środowiska z dnia 11 stycznia 2013 r. w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości Dz. U. z 2013 r., poz. 122 między innymi: a- posiadać bazę magazynowo transportową usytuowaną na terenie gminy Susiec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Susiec, do którego posiada tytuł prawny Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: - teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, - miejsce magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisja zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, - teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z terenu bazy zgodnie z wymaganiami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001 r. - Prawo wodne (Dz. U. z 2012 r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013 r. poz. 21-). b-baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: - miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów, - pomieszczenie socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, - miejsca do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych,- legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na ternie bazy następuje magazynowanie odpadów. 2- Wykonawca zobowiązany jest posiadać co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych oraz co najmniej dwa pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, a także co najmniej jeden pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwości wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 m do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki: a- posiadać trwale i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwę firmy wraz z danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, b- być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym, c- być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników, d)-wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania -GPS-umożliwiający trwale zapisywanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów, e- konstrukcja pojazdów musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostawaniem na zewnątrz odpadów podczas magazynowania, przeładunku a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. 17. Standard sanitarny wykonywania usług oraz ochrony środowiska: Wykonawca obowiązany jest utrzymywać odpowiedni stan sanitarny pojazdów i urządzeń poprzez wykonywanie następujących czynności: 17.1. mycie i dezynfekcję z częstotliwością gwarantującą zapewnienie im właściwego stanu Sanitarnego, nie rzadziej niż 1 raz na miesiąc, a w okresie letnim nie rzadziej niż raz na 2 tygodnie. 17.2. opróżnianie pojazdów z odpadów i parkowanie na koniec każdego dnia roboczego wyłącznie na terenie bazy magazynowo- transportowej, 17.3. dopuszcza się wyposażenie pojazdów w urządzenia do ważenia odpadów komunalnych. 18. Zakazuje się Wykonawcy mieszania selektywnie zebranych odpadów komunalnych z niesegregowanymi (zmieszanymi) odpadami komunalnymi zebranymi z terenu gminy Susiec. 19. Wykonawca ma obowiązek na własny koszt wyposażenia właścicieli wszystkich nieruchomości objętych zbiórką odpadów w pojemniki i worki niezbędne do gromadzenia odpadów segregowanych przed pierwszym dniem obowiązywania umowy na odbiór odpadów zawartej z Zamawiającym. 20. Wykonawca ma obowiązek odbioru wszystkich odpadów komunalnych segregowanych i niesegregowanych -zmieszanych- odpadów komunalnych. Ilość niesegregowanych mieszanych)odpadów komunalnych szacuje się na i około 400 Mg w skali roku. 21. Wykonawca przed podpisaniem umowy wskaże zamawiającemu nazwę, rodzaj i adres instalacji do której będą dostarczane odebrane z terenu gminy Susiec odpady komunalne. 22. Wykonawca zobowiązany jest do udokumentowania osiąganych poziomów recyklingu w szczególności następujących frakcji odpadów komunalnych: papieru, metali, tworzyw sztucznych i szkła oraz osiąganego poziomu ograniczenia masy odpadów komunalnych ulegających biodegradacji przekazywanych do składowania w wysokości określonej w przepisach Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 29 maja 2012 r. w sprawie poziomów recyklingu, przygotowania do ponownego użycia i odzysku innymi metodami niektórych frakcji odpadów komunalnych (Dz. U. z 2012 r. poz.645) Wykonawca zobowiązany będzie wykonać zamówienie zgodnie z opisem przedmiotu.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.50.00.00 - Usługi związane z odpadami 90.51.20.00 - Usługi transportu odpadów 90.51.31.00 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych 90.53.30.00 - Usługi gospodarki odpadami .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 5 000,00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania tj; 1.Aktualne zaświadczenie o wpisie do rejestru działalności regulowanej w Gminie Susiec, zgodnie z art. 9c ust. 1 ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz.U z 2012r., poz. 391) 2.Aktualne zezwolenia na zbieranie odpadów oraz transport odpadów zgodnie z art. 41 ust. 3 pkt. 2 i art. 233 ust.3 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz.U. z 2013r. poz.21)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna za spełnione warunki, jeżeli wykonawca posiada : 1.Bazę magazynowo - transportową, której wyposażenie oraz sposób funkcjonowania będzie zgodny z Rozporządzeniem Ministra Środowiska w sprawie szczegółowych wymagań w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości (Dz.U. z 203r. poz.122) Baza musi być usytuowana na terenie gminy Susiec lub w odległości nie większej niż 60 km od granicy gminy Susiec, do której posiada tytuł prawny. Baza magazynowo - transportowa musi spełniać następujące warunki: -teren bazy magazynowo - transportowej musi być zabezpieczony w sposób uniemożliwiający wstęp osobom nieupoważnionym, -miejsca przeznaczone do parkowania pojazdów muszą być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu, -miejsca magazynowania selektywnie zbieranych odpadów komunalnych musi być zabezpieczone przed emisją zanieczyszczeń do gruntu oraz zabezpieczone przed działaniem czynników atmosferycznych, -teren bazy musi być wyposażony w urządzenia lub systemy zapewniające zagospodarowanie wód opadowych i ścieków przemysłowych, pochodzących z ternu bazy zgodnie z wymogami określonymi przepisami ustawy z dnia 18 lipca 2001r. - Prawo wodne( Dz.U. z 2012r. poz. 145, 951 i 1513 oraz z 2013r. poz. 21), -baza magazynowo - transportowa powinna być wyposażona w: pomieszczenia socjalne dla pracowników odpowiadające liczbie zatrudnionych osób, miejsce do magazynowania selektywnie zebranych odpadów z grupy odpadów komunalnych, legalizowaną samochodową wagę najazdową - w przypadku gdy na terenie bazy następuje magazynowanie odpadów. Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia . 2. co najmniej:- dwa pojazdy przystosowane do odbierania zmieszanych odpadów komunalnych , 2 pojazdy przystosowane do odbierania selektywnie zebranych odpadów komunalnych, 1pojazd do odbierania odpadów bez funkcji kompaktującej oraz samochód dostawczy lub terenowy przystosowany do odbioru odpadów komunalnych z możliwością wjazdu na drogi gminne o szerokości od 2,4 do 3,0 m i masie rzeczywistej do 5 ton. Pojazdy muszą spełniać następujące warunki:-posiadać trwałe i czytelnie oznakowane w widocznym miejscu nazwę firmy wraz z danymi adresowymi i numerem telefonu podmiotu odbierającego odpady komunalne, -być zarejestrowane i dopuszczone do ruchu oraz posiadać aktualne badania techniczne i świadectwa dopuszczenia do ruchu zgodnie z przepisami o ruchu drogowym,-być wyposażone w narzędzia lub urządzenia umożliwiające sprzątanie terenu po opróżnieniu pojemników,-wyposażone w monitoring bazujący na systemie pozycjonowania (GPS) umożliwiający trwałe zapisywanie przechowywanie i odczytywanie danych o położeniu pojazdu i miejscach postoju oraz czujników zapisujących dane o miejscach wyładunku odpadów,-konstrukcja pojazdu musi zabezpieczać przed niekontrolowanym wydostawaniem na zewnątrz odpadów podczas magazynowania, przeładunki a także transportu oraz minimalizować oddziaływanie czynników atmosferycznych na odpady. Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia .

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie. Spełnienie warunku udziału - na podstawie złożonego oświadczenia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Nie dotyczy

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian: 1.Konieczność wprowadzenia zmian wynikła z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy lub zmiany te są korzystne dla Zamawiającego. 2.Wprowadzenie zmian w stosunku do Opisu Przedmiotu Zamówienia w zakresie wykonania prac nie wykraczających poza zakres przedmiotu zamówienia, w sytuacji konieczności usprawnienia procesu realizacji zamówienia. 3.W zakresie sposobu realizacji zamówienia w przypadku zmiany przepisów prawa w tym zakresie. 4.Zmiany oczywistych pomyłek pisarskich, rachunkowych , siedziby firmy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.susiec.akcessnet.net
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2, 22-672 Susiec, pokój nr 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Urząd Gminy Susiec, ul. Tomaszowska 2 , 22-672 Susiec, pokój nr 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.