eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lędziny › Wykonanie ogrodzeń obiektówGimnazjum nr 2, SP nr 1, MZOZ ul. Asnyka 1

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Lędziny: Wykonanie ogrodzeń obiektów: Gimnazjum nr 2, SP nr 1, MZOZ ul. Asnyka 1
Numer ogłoszenia: 83321 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miasta Lędziny , ul. Lędzińska 55, 43-143 Lędziny, woj. śląskie.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://ledziny.pl/

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie ogrodzeń obiektów: Gimnazjum nr 2, SP nr 1, MZOZ ul. Asnyka 1.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia: Zamawiający podzielił zamówienie na 3 części, tj.: Zadanie 1 - Ogrodzenie Gimnazjum nr 2 a) Likwidacja korzenia drzewa o średnicy 226 cm 1 szt b) Rozbiórka starego ogrodzenia (przęsła metalowe) 605 mb c) Rozbiórka ław betonowych 182 m3 d) Wywóz i utylizacja gruzu e) Montaż ogrodzenia systemowego f) Humusowanie g) Uzupełnienie ubytków asfaltobetonowych 30 m2 Parametry ogrodzenia: Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Długość ogrodzenia: 605 mb W tym: Wysokość podmurówki z płyt betonowych 300 mm - 80 mb Wysokość podmurówki z płyt betonowych 200 mm - 525 mb 4 szt. bramy przesuwne o szerokości 4,5 m 2 szt. furtki o szerokości 1 m Zadanie 2 - Ogrodzenie SP nr 1 a) Rozbiórka starego ogrodzenia (przęsła metalowe) 46 m b) Rozbiórka ław betonowych 14 m3 c) Wywóz i utylizacja gruzu d) Montaż ogrodzenia systemowego Parametry ogrodzenia: Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Długość ogrodzenia: 230 mb W tym: Wysokość podmurówki z płyt betonowych 500 mm - 50 mb Wysokość podmurówki z płyt betonowych 200 mm - 180 mb 3 szt bramy przesuwne o szerokości 4,5 m Zadanie 3 - Ogrodzenie MZOZ ul. Asnyka 1 a) Montaż ogrodzenia systemowego 40 m Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Podmurówka z płyt betonowych 220 mm Długość ogrodzenia: 40 mb b) Demontaż siatki ogrodzeniowej wys. 150 cm 50 mb Montaż siatki stalowej powlekanej PVC 50 mb Drut fi 5 mm oczko 60x60 mm, wys. 150cm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych (3 części) na jedną lub więcej części (zadań). Za ofertę częściową uważa się ofertę złożoną na pełny zakres dla danego zadania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.34.20.00-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert - a jeżeli okres działalności jest krótszy, w tym okresie wykonał w sposób należyty, zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończył robotę lub roboty budowlane związane z wykonaniem ogrodzenia lub ogrodzeń o łącznej długości co najmniej: a) Dla zadania 1: 500 mb; b) Dla zadania 2: 200 mb; c) Dla zadania 3: 35 mb. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu, zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1) oraz 2) i 3) SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie przewiduje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że: jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż: a) Dla zadania 1: 100.000,00 zł; b) Dla zadania 2: 50.000,00 zł; c) Dla zadania 3: 20.000,00 zł. Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału w postępowaniu zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia na podstawie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz dokumentów, o których mowa w rozdziale IV ust. 1 pkt 1), pkt 2), pkt 4) SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pełnomocnictwo - wymagane jeżeli oferta jest podpisana przez pełnomocnika. W przypadku, gdy osoba składająca w imieniu Wykonawcy ofertę, nie jest osobą upoważnioną do reprezentowania Wykonawcy na podstawie aktualnego odpisu z właściwego rejestru z ofertą należy złożyć stosowne pełnomocnictwo dla tej osoby, wystawione przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć do oferty pełnomocnictwo do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 2) Formularz oferty - załącznik nr 1 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Termin realizacji - 10

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zmiana treści zawartej umowy może nastąpić wyłącznie w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych i pod rygorem nieważności wymaga formy pisemnego aneksu skutecznego po podpisaniu przez obie Strony. 2. Zamawiający może wyrazić zgodę na dokonanie istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, wyłącznie w sytuacjach określonych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 8 do niniejszej SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://gmledziny.peup.pl/eurzad.seam?cid=95489
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55 Wydział Gospodarki Miejskiej, Rozwoju Gospodarczego, Inwestycji, Infrastruktury i Zamówień Publicznych, pokój 104..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2016 godzina 08:50, miejsce: Urząd Miasta Lędziny 43-143 Lędziny, ul. Lędzińska 55 (sekretariat, pokój 112)..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie 1 - Ogrodzenie Gimnazjum nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Likwidacja korzenia drzewa o średnicy 226 cm 1 szt b) Rozbiórka starego ogrodzenia (przęsła metalowe) 605 mb c) Rozbiórka ław betonowych 182 m3 d) Wywóz i utylizacja gruzu e) Montaż ogrodzenia systemowego f) Humusowanie g) Uzupełnienie ubytków asfaltobetonowych 30 m2 Parametry ogrodzenia: Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Długość ogrodzenia: 605 mb W tym: Wysokość podmurówki z płyt betonowych 300 mm - 80 mb Wysokość podmurówki z płyt betonowych 200 mm - 525 mb 4 szt. bramy przesuwne o szerokości 4,5 m 2 szt. furtki o szerokości 1 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie 2 - Ogrodzenie SP nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Rozbiórka starego ogrodzenia (przęsła metalowe) 46 m b) Rozbiórka ław betonowych 14 m3 c) Wywóz i utylizacja gruzu d) Montaż ogrodzenia systemowego Parametry ogrodzenia: Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Długość ogrodzenia: 230 mb W tym: Wysokość podmurówki z płyt betonowych 500 mm - 50 mb Wysokość podmurówki z płyt betonowych 200 mm - 180 mb 3 szt bramy przesuwne o szerokości 4,5 m.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.11.00-0, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie 3 - Ogrodzenie MZOZ ul. Asnyka 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Montaż ogrodzenia systemowego 40 m Systemowe ogrodzenie panelowe z trzema przetłoczeniami wzmacniającymi o wysokości łącznej z podmurówką 1700 mm Panel bez ostrych zakończeń Wymiary oczek: 50 mm x 200 mm Drut o średnicy fi 5 mm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016 Słupek 60 mm x 40 mm wys. 220cm z fundamentem systemowym Podmurówka z płyt betonowych 220 mm Długość ogrodzenia: 40 mb b) Demontaż siatki ogrodzeniowej wys. 150 cm 50 mb Montaż siatki stalowej powlekanej PVC 50 mb Drut fi 5mm oczko 60x60 mm, wys. 150cm Kolor standardowy: zieleń RAL 7016.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.11.10.00-8, 45.34.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.08.2016.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.