eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zabrze › Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-04-22

Zabrze: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania.
Numer ogłoszenia: 83313 - 2008; data zamieszczenia: 22.04.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Budynków Mieszkaniowych - Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o., Pl. Warszawski 10, 41-800 Zabrze, woj. śląskie, tel. 0-32 3733910, 3733921, fax 0-32 2711553.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk.zabrze.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych i zarządzanie zasobami własnymi dla - ZBM-TBS Sp. z o.o. 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10 wg wytycznych Zamawiającego wraz z dostawą 130szt. bezterminowych licencji, wdrożeniem i serwisowaniem oprogramowania. Wykonanie analizy przedwdrożeniowej, instalacja oprogramowania na serwerze i stacjach roboczych, konfiguracja modułów oprogramowania, wykonanie testów powdrożeniowych wspólnie z Zamawiającym w siedzibie Zamawiającego i usunięcie ewentualnych usterek, dostawa 130 na korzystanie z oprogramowania. Szkolenie administratorów i pracowników prowadzone w siedzibie Zamawiającego (400 godzin szkoleń i konsultacji, czas trwania jednego szkolenia 7 godzin, grupy szkolonych pracowników do 7 osób, ilość szkolonych administratorów 3 Szczegóły zawiera załącznik nr 7 i 7a do SIWZ (osoby pobierające SIWZ drogą elektroniczną - patrz załącznik nr 7a) Ostateczny termin zakończenia prac ustala się na: dostawa oprogramowania i 130szt. licencji - 60 dni od daty zawarcia umowy wdrożenie oprogramowania - 12 miesięcy od daty zawarcia umowy serwisowanie oprogramowania - 36 miesięcy od daty zawarcia umowy Umowa na dostawę 130szt. licencji na oprogramowanie komputerowe zostanie zawarta na czas nieoznaczony (Art. 143 ust. 1 pkt 5 P.Z.P.)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.24.82.00 - Licencje na oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie serwisowania oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.70.00 - Usługi w zakresie konserwacji i napraw oprogramowania Oryginalny kod CPV: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania Kod CPV wg słownika 2008: 72.26.50.00 - Usługi konfiguracji oprogramowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W przetargu mogą wziąć udział Dostawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają taki obowiązek. 1.2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, potencjał techniczny oraz dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) Dostawca musi wykazać, iż w ostatnich 3 latach (dla dostaw, 2005, 2006, 2007) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum .....1..... porównywalną dostawę systemu informatycznego i wdrożył minimum .....1..... porównywalny system informatyczny. Za wykonanie porównywalnych dostaw uważa się : - zrealizowanie (zakończone) porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu co najmniej 1 dostawy systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych na rozległej sieci w trybie on-line, dla Zamawiającego zarządzającego zasobem o wielkości co najmniej 800 wspólnot, - zrealizowane (zakończone) porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu co najmniej 1 wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi na rozległej sieci w trybie on-line, dla Zamawiającego zarządzającego zasobem o wielkości co najmniej 800 wspólnot. b) Dostawca musi wykazać, iż dysponuje osobami do wykonania niniejszego zamówienia. Należy podać wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacją na temat ich kwalifikacji zawodowych doświadczenia i wykształcenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dostawca musi wykazać, iż dysponuje potencjałem kadrowym w osobach: - 1 osoba kierownik projektu - wykształcenie wyższe magisterskie, inżynierskie lub równoważne o profilu ekonomicznym lub informatycznym - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i zarządzaniu projektami, pełnieniu funkcji kierownika projektu informatycznego po stronie Wykonawcy. - 6 osób programistów - zajmujących się programowaniem, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania projektów informatycznych po stronie Wykonawcy. - 6 osób wdrożeniowców - zajmujących się wdrażaniem systemów komputerowych, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów informatycznych po stronie Wykonawcy, - 2 osoby zajmujące się sprzętem komputerowym. Prosimy podać przeciętny stan zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat. c) Dostawca musi wykazać, iż dysponuje sprzętem - środkami transportu - niezbędnym do wykonania niniejszego zamówienia. 1.3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Należy złożyć oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1 ustawy na załączniku nr 2. 1.4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy. Potwierdzenie spełnienia warunków udziału w niniejszym postępowaniu, Zamawiający oceniał będzie na podstawie oświadczeń i dokumentów wymaganych w SIWZ. Ocena spełniania warunków dokonywana będzie w systemie 0-1 (zero - jedynkowym tj. spełnia - nie spełnia), nie spełnienie chociażby jednego z postawionych warunków udziału spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie Dostawcy w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Oświadczenie Dostawcy w trybie art. 24 prawo zamówień publicznych. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - potwierdzający, że profil działalności oferenta odpowiada przedmiotowi niniejszego zamówienia. Dokument, o którym mowa uważa się za aktualny, w przypadku jego wystawienia lub potwierdzenia jego aktualności przez organ wydający nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Pełnomocnictwo ustanowione do reprezentowania dostawcy bądź dostawców ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego - notarialne wraz z opłatą skarbową. 5. Wykaz wykonywanych dostaw w okresie ostatnich 3 lat (dla dostaw, 2005, 2006, 2007) przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał minimum .....1..... porównywalną dostawę systemu informatycznego i wdrożył minimum .....1..... porównywalny system informatyczny odpowiadający swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca. Uwaga ! Za dostawy odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia uważa się: - zrealizowane (zakończone) porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu co najmniej 1 dostawy systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie nieruchomościami wspólnot mieszkaniowych na rozległej sieci w trybie on-line, dla Zamawiającego zarządzającego zasobem o wielkości co najmniej 800 wspólnot, - zrealizowane (zakończone) porównywalne zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia polegający na wykonaniu co najmniej 1 wdrożenia systemu informatycznego wspomagającego zarządzanie wspólnotami mieszkaniowymi na rozległej sieci w trybie on-line, dla Zamawiającego zarządzającego zasobem o wielkości co najmniej 800 wspólnot. 6. Dokumenty (np. referencje) potwierdzające, że dostawy i wdrożenia o których mowa w pkt. 5 (powyżej), zostały wykonane należycie. 7. Wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Dostawca musi wykazać, iż dysponuje potencjałem kadrowym w osobach: - 1 osoba kierownik projektu - wykształcenie wyższe magisterskie, inżynierskie lub równoważne o profilu ekonomicznym lub informatycznym - posiadający co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe w nadzorowaniu i zarządzaniu projektami, pełnieniu funkcji kierownika projektu informatycznego po stronie Wykonawcy. - 6 osób programistów - zajmujących się programowaniem, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie programowania projektów informatycznych po stronie Wykonawcy. - 6 osób wdrożeniowców - zajmujących się wdrażaniem systemów komputerowych, posiadających co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe w zakresie wdrażania projektów informatycznych po stronie Wykonawcy, - 2 osoby zajmujące się sprzętem komputerowym. Prosimy podać przeciętny stan zatrudnienia w okresie ostatnich 3 lat. 8. Oświadczenie o dysponowaniu narzędziami i urządzeniami (sprzętem) niezbędnymi do wykonania zamówienia. 9. Oświadczenie, że Dostawca zapoznał się z warunkami zamówienia i z załączonym wzorem umowy i licencji oraz , że przyjmuje ich treść bez żadnych zastrzeżeń

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbk.zabrze.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Budynków Mieszkaniowych-Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok. 207.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.04.2008 godzina 08:00, miejsce: Zarząd Budynków Mieszkaniowych-Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o., 41-800 Zabrze, Plac Warszawski 10, pok. nr 315 (sekretariat).

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.