eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby realizacji projektu Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-02-28

Wrocław: Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby realizacji projektu Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Numer ogłoszenia: 83108 - 2013; data zamieszczenia: 28.02.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 31676 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Integracji Społecznej, ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 71 782 35 11, faks 71 782 35 12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług hotelarskich na potrzeby realizacji projektu Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi hotelarskie w obiektach spełniających wymogi hotelu co najmniej dwugwiazdkowego, realizowane w okresie: marzec 2013 - sierpień 2013, niezbędne dla realizacji projektu partnerskiego Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami, realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej. Usługa hotelarska: 1. Realizacja usług będzie odbywała się podczas 12 weekendów w okresie od 2 marca 2013 roku do 31 sierpnia 2013 roku, zgodnie z poniższym harmonogramem: 02/03.03.2013r., 15/16/17.03.2013r., 05/06/07.04.2013r., 19/20/21.04.2013r., 10/11/12.05.2013r., 17/18/19.05.2013r., 07/08/09.06.2013r., 14/15/16.06.2013r., 28/29/30.06.2013r., 12/13/14.07.2013r., 23/24/25.08.2013r., 30/31.08.2013r., max. 30 miejsc noclegowych na każdą z ww. dób. 2. Usługa obejmuje zapewnienie minimum 12 a maksymalnie 240 miejsc noclegowych dla Uczestników projektu w okresie realizacji niniejszej umowy zgodnie z harmonogramem, o którym mowa powyżej . 3. Każdy nocleg musi być zapewniony w pokojach jedno lub dwuosobowych. W każdym pokoju musi być zapewniony samodzielny węzeł higieniczno-sanitarny (kabina prysznicowa lub wanna oraz WC+ umywalka). W przypadku pokoju dwuosobowego musi być on wyposażony w dwa osobne łóżka. Nie dopuszcza się możliwości stosowania dostawki. 4. Wykonawca w ramach świadczenie usługi jest zobowiązany do zapewnienia osobnych pokoi dla osób płci żeńskiej i męskiej. 5. Usługa obejmować musi nocleg ze śniadaniem. 6. Każdy nocleg musi obejmować dobę noclegową co najmniej od godziny 12:00 dnia rozpoczynającego świadczenie usługi noclegowej, do co najmniej godziny 10:00 dnia następnego. 7. Wykonawca w ramach świadczenia usługi hotelarskiej zobowiązuje się do obsługi rezerwacji oraz do przydziału pokoi hotelowych poszczególnym Uczestnikom Projektu. 8. Miejsca noclegowe będę rezerwowane i realizowane w oparciu o złożone na tydzień przed terminem wykonania usługi zamówienie z podanymi imionami i nazwiskami Uczestników Projektu, planowaną do wykorzystania ilością miejsc noclegowych oraz datą rezerwacji. 9. Ilości noclegów rzeczywiście zrealizowanych przez Zamawiającego może być niższy niż przewidywane zamówieniem, o którym mowa powyżej. Określenie maksymalnego zapotrzebowania nie rodzi po stronie Zamawiającego obowiązku realizacji wszystkich noclegów. W przypadku zmniejszenia ilości usług wskazanych zamówieniu, cena jednostkowa zamawianej usługi nie ulega zmianie. 10. Płatność będzie jedynie za faktycznie zrealizowaną usługę tj. rzeczywiście wydane miejsca noclegowe. 11. Płatność za wykonaną usługę następuje w 12 ratach, w terminie do 30 dni od daty dostarczenia do Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury VAT wraz z podsumowaniem ilości wydanych miejsc noclegowych (stanowiącego załącznik do Zamówienia) w ramach pojedynczego zamówienia. 12. Dodatkowe wymogi: a) lokalizacja miejsc noclegowych: gmina Kłodzko, w odległości: maksymalnie 5 km od Dworca Kolejowego PKP w Kłodzku (ul. Jedności Narodowej 2, Kłodzko) w przypadku gdy na linii Dworzec PKP - Hotel kursuje komunikacja zbiorowa miejska bądź podmiejska (linia kursująca w weekendy i w okresie letnim w godzinach 8:00 - 17:00, co najmniej jeden kurs w każdym z wymienionych przedziałów godzinowych tj.: 8:00 - 9:00, 14:00 - 15:00 oraz 15:00 - 16:00 lub 16:00 - 17:00) lub w odległości maksymalnie 1 km od Dworca Kolejowego PKP w Kłodzku (ul. Jedności Narodowej 2, Kłodzko) w przypadku gdy na linii Dworzec PKP - Hotel nie kursuje komunikacja zbiorowa miejska lub podmiejska, b) darmowy dostęp do Internetu, c) standard pokoi musi spełniać wymogi hotelu co najmniej dwugwiazdkowego zgodnie z opisem w załączniku nr 1 do rozporządzenia Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 19 sierpnia 2004 roku w sprawie obiektów hotelarskich i innych obiektów, w których świadczone są usługi hotelarskie, d) obiekt musi być przystosowany do korzystania przez osoby niepełnosprawne, e) Wykonawca zobowiązany jest do bezpłatnego zapewnienia miejsc parkingowych dla osób korzystających z noclegu, f) Wykonawca zobowiązany jest do wyznaczenia koordynatora bezpośrednio odpowiadającego za obsługę, kontakty i koordynację prac w ramach realizacji usługi.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 55.11.00.00 - Hotelarskie usługi noclegowe .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: projekt Liderzy coachingu - nowe metody pracy z seniorami realizowanego przez Centrum Integracji Społecznej w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.02.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Riposta HM Henryka Horbacz, ul. Orzechowa 96/16, 50-540 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 19512,20 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 18000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 18000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28044,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.