eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Końskie › Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych w pięciu zadaniachZadanie nr 1. Modernizacja drogi ul. Słonecznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 2. Przebudowa drogi na terenie sołectwa Paruchy w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie, Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowowiejskiej w Dyszowie, Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pomorzanach.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Końskie: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych w pięciu zadaniach: Zadanie nr 1. Modernizacja drogi ul. Słonecznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 2. Przebudowa drogi na terenie sołectwa Paruchy w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie, Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowowiejskiej w Dyszowie, Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pomorzanach.
Numer ogłoszenia: 82933 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Końskie , ul. Partyzantów 1/24, 26-200 Końskie, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3723249, 3723720, faks 041 3722955.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umkonskie.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych w pięciu zadaniach: Zadanie nr 1. Modernizacja drogi ul. Słonecznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 2. Przebudowa drogi na terenie sołectwa Paruchy w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie, Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowowiejskiej w Dyszowie, Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pomorzanach..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Nazwa zadania: Budowa, przebudowa dróg gminnych, chodników i parkingów określonych w pięciu zadaniach: Zadanie nr 1. Modernizacja drogi ul. Słonecznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 2. Przebudowa drogi na terenie sołectwa Paruchy w ramach funduszu sołeckiego, Zadanie nr 3. Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie, Zadanie nr 4. Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowowiejskiej w Dyszowie, Zadanie nr 5. Przebudowa drogi wewnętrznej w Pomorzanach. ZADANIE nr 1 Modernizacja drogi ul. Słonecznej w Sierosławicach w ramach funduszu sołeckiego, Przebudowa drogi gminnej o długości 272 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 4,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - ścinka poboczy, - wykonanie nowej podbudowy na odcinku 62 mb, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni - poszerzenie istniejącej podbudowy z kruszywa fr. 0-63mm - wzmocnienie istniejącej nawierzchni tłuczniowej kruszywem fr. 0-31,5 mm z zagęszczeniem, - regulacja studni i zaworów wodnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej gr. 3 cm, z betonu asfaltowego - wykonanie w-wy ścieralnej gr. 4 cm, z betonu asfaltowego, - uzupełnienie poboczy kruszywem, - wykonanie odwodnienia z rur PCV wraz z 3 studniami z osadnikiem i krata, - pogłębienie rowu na długości 60mb, śr. 0,6m głębokości, - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 2 Przebudowa drogi na terenie sołectwa Paruchy w ramach funduszu sołeckiego, Przebudowa drogi gminnej na dł. 415 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 4,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - wykonanie poszerzenia istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0 - 63 mm, - wyrównanie z wyprofilowaniem i nadaniem odpowiednich spadków poprzecznych i podłużnych istniejącej nawierzchni żwirowej, kruszywem frakcji 0-31,5 mm grubości 5cm z zagęszczeniem, - regulacja zaworów wodnych, - wykonanie w-wy wyrównawczej i ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 3+4 cm - obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5m kruszywem fr. 0-31,5 mm, - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 3 Przebudowa drogi wewnętrznej w Nowym Kazanowie. Przebudowa drogi wewnętrznej o dł. 140 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy szerokości 0,5 m. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - poszerzenie istniejącej nawierzchni kruszywem fr. 0-63mm - mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej, kruszywem frakcji 0-31,5 mm grubości 5cm z zagęszczeniem, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - obustronne utwardzenie poboczy kruszywem fr. 0-31,5 mm, - pogłębienie istniejącego rowu na długości 65mb, - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 4 Przebudowa drogi wewnętrznej ul. Nowowiejskiej w Dyszowie. Przebudowa drogi o długości 150 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,5 m w obrzeżach betonowych 100*25*8 cm. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - ścinka zawyżonych poboczy, - mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni, - ustawienie obrzeży betonowych 8*25*100 na ławie betonowej z oporem, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 5 cm, - obustronne utwardzenie poboczy szer. 0,5m kruszywem fr. 0-31,5mm - ustawienie oznakowania pionowego. ZADANIE nr 5 Przebudowa drogi wewnętrznej w Pomorzanach Przebudowa drogi wewnętrznej na długości 152 mb, szerokości nawierzchni bitumicznej 3,2-5,0 m wraz z uzupełnieniem obustronnych poboczy. Kategoria ruchu KR2. W zakres zamówienia wchodzi: - mechaniczne wyprofilowanie istniejącej nawierzchni, - wykonanie odwodnienia (3 przykanaliki) z włączeniem do istniejących studni deszczowych, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni żwirowej kruszywem frakcji 0-31,5 mm śr. grubości 10cm z zagęszczeniem, - regulacja studni kanalizacyjnych i zaworów wodnych, - wykonanie warstwy wyrównawczej z betonu asfaltowego gr. 3 cm, - wykonanie w-wy ścieralnej z betonu asfaltowego gr. 4 cm, - obustronne utwardzenie poboczy oraz zjazdów do bram kruszywem fr. 0-31,5, - ustawienie oznakowania pionowego. Uwagi: Wszystkie zastosowane i potrzebne do wykonania zadania materiały muszą być w pierwszym gatunku, posiadać odpowiednie i wymagane atesty oraz aprobaty techniczne dopuszczające je do stosowania w budownictwie. Każdy z Wykonawców winien zapoznać się ze stanem dróg oraz warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu oraz celem uzyskania jakichkolwiek dodatkowych informacji koniecznych i przydatnych do oceny prac, gdyż wyklucza się możliwość roszczeń Wykonawcy z tytułu błędnego skalkulowania ceny lub pominięcia elementów niezbędnych do wykonania umowy. Koszty odwiedzania poniesie Wykonawca. Uwagi: 1. Jeżeli w SIWZ lub załącznikach została wskazana nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń itp.. Zamawiający wymaga aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza się zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane w dokumentacji technicznej. 2. Dopuszcza się rozwiązania równoważne opisane za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych lub systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy pzp. Gwarancja na wykonane roboty min 36 m-cy,.

II.1.5)

V przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających w wysokości do 10% zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 50.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W prowadzonym postępowaiu wadium nie jest wymagane

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku posiadania wiedzy i doświadczenia Wykonawca winien wykazać się że wykonał w okresie ostatnich 5 lat, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na : budowie/przebudowie/ drogi o wartości min.200 000,00 zł brutto. Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Na potwierdzenie spełniania warunku dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: Wykonawca winien wykazać się co najmniej jedną osobą: posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej Podstawą oceny spełnienia warunków, o których mowa powyżej będą w szczególności dokumenty i oświadczenia wymagane w pkt 2 specyfikacji istotnych warunków zamówienia, złożone w trakcie postępowania.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • określenie robót budowlanych, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o robotach budowlanych niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    W wykazie robót powinna zostać ujęta między in. co najmniej jedna robota budowlana polegająca na : budowie/przebudowie/ drogi o wartości min. 200 000,00 zł brutto.;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY, którego wzorzec przedstawiono w rozdziale D niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia b) Jeżeli wykonawca będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym lub osobach zdolnych do wykonania zamówienia innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków, zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia. W tym celu musi w szczególności przedstawić pisemne zobowiązanie takich podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c) kosztorys ofertowy d) Pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, lub w przypadku wykonawców składających ofertę wspólną. Forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90.00
  • 2 - Okres udzielonej gwarancji - 10.00

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, I. Zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy Termin realizacji umowy zostanie zmieniony w przypadku gdy: 1. wystąpią nieprzewidywalne, wyjątkowo niesprzyjające warunki atmosferyczne, 2. wystąpi siła wyższa, 3. wystąpią odmienne od przyjętych w dokumentacji projektowej lecz niezależne od Wykonawcy warunki terenowe, w szczególności istnienia podziemnych urządzeń, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych niemożliwych do uwzględnienia na etapie projektowania, 4. wystąpią wykopaliska, 5. wystąpią zmiany będące następstwem okoliczności leżących po stronie Zamawiającego, w szczególności: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiającego; 6. nastąpi opóźnienie wydania decyzji, zezwolenia, uzgodnienia itp. do wydania których instytucje są zobowiązane na mocy przepisów prawa lub regulaminów, 7. wystąpi konieczność wykonania prac dodatkowych lub zamiennych mających wpływ na termin realizowanego zamówienia, 8. wystąpi potrzeba udzielenia zamówienia dodatkowego, 9. wystąpi kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi inwestycjami. W przypadku wystąpienia którejkolwiek z okoliczności wymienionych w pkt 1 -9 termin wykonania umowy może ulec odpowiedniemu przedłużeniu, o czas niezbędny do zakończenia wykonywania jej przedmiotu w sposób należyty. Pozostałe zmiany 1. Przewiduje się możliwość ograniczenia zakresu rzeczowego przedmiotu umowy, w sytuacji gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi na dzień odbioru robót przepisami, wykonania przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 2. Przewiduje się możliwość wprowadzanie zamiany materiałów i urządzeń pod warunkiem, że zmiany te będą wynikać z aktualizacji rozwiązań z uwagi na postęp techniczny lub zmiany obowiązujących przepisów, z uwagi na niedostępność na rynku materiałów lub urządzeń spowodowana zaprzestaniem produkcji lub wycofaniem z rynku tych materiałów lub urządzeń lub zmiany te będą konieczne ze względów technologicznych pod warunkiem, że zmiana ta nie spowoduje obniżenia parametrów tych materiałów lub urządzeń. 3. Przewiduje się możliwość wystąpienia w trakcie realizacji przedmiotu umowy konieczności wykonania robót zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej 4. Rezygnacja przez Zamawiającego z realizacji części przedmiotu umowy. W takim przypadku umowne wynagrodzenie Wykonawcy zostanie pomniejszone o wartość robót wyłączonych wyliczoną przy zastosowaniu cen jednostkowych i wskaźników kalkulacyjnych tożsamych z określonymi w kosztorysie ofertowym załączonym przez Wykonawcę do złożonej oferty, wyliczenia wartości robót wyłączonych dokonuje Wykonawca i wyliczenie to podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego, 5. Kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami lub kolizja z nieujawnionymi w dokumentacji przeszkodami. W takim przypadku zmiany w umowie zostaną ograniczone do zmian koniecznych powodujących uniknięcie kolizji. 6. zmianie sposobu wykonania robót, inaczej niż określono w dokumentacji projektowej, o ile nie zmniejsza ich jakości i użyteczności, pod warunkiem zachowania przepisów prawa budowlanego, każda tego typu zmiana wymaga zgody Zamawiającego Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają pisemnej formy aneksu pod rygorem nieważności. Wystąpienie którejkolwiek z okoliczności wymienionej w niniejszym § musi zostać wpisane w Dzienniku Budowy i potwierdzone przez Inspektora Nadzoru. Zmiany niniejszej umowy, o której mowa w niniejszym § oraz nieistotne zmiany umowy wymagają pisemnego aneksu pod rygorem nieważności i nie mogą być sprzeczne z postanowieniami ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2015r., poz. 2164).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umkonskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. 9.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Końskich, ul. Partyzantów 1, 26-200 Końskie, pok. 24 sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.