eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Warszawa: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB
Numer ogłoszenia: 82923 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej Państwowy Instytut Badawczy , ul. Świętokrzyska 20, 00-002 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 50 54 444, faks 022 8271960.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ierigz.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowy instytut badawczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w IERiGŻ-PIB.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi całodobowej ochrony fizycznej budynków i mienia wraz z funkcją portierską w Instytucie Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej - Państwowym Instytucie Badawczym w Warszawie, ul. Świętokrzyska 20. W zakresie zamówienia będzie też utrzymywanie systemów elektronicznej ochrony w stanie pełnej sprawności technicznej. 3.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 3.2.1.Charakterystyka obiektów i zakres ochrony: Poszczególne budynki stanowią jeden kompleks budynków biurowych, częściowo również wykorzystywanych na działalność usługową. a)Budynek biurowy przy ul. Świętokrzyskiej 20 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami, w budynku Świętokrzyska 20 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 5 - piętrowym z parterem, antresolą i piwnicą. Ochronie podlega również garaż podziemny połączony z powyższym budynkiem. Budynek częściowo monitorowany (garaż, wejście i wyjście z budynku, połowa 1-go i ok. 2/3 2-go piętra, chronione systemem alarmowym serwerownia i pom. UPS-ów, w pomieszczeniu kasy znajduje się system alarmowy). b)Budynek biurowy przy ul. Szkolnej 2/4 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami, w budynku Szkolna 2/4 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 4 - piętrowym wraz z parterem i piwnicą. Ochronie podlega również teren wewnętrznego parkingu przylegającego do budynku i znajdującego się w przestrzeni pomiędzy budynkami Instytutu. Budynek częściowo monitorowany (brama wjazdowa na podwórze, obszar wzdłuż ściany budynku od strony ulicy, wejście i wyjście z budynku, 3 piętro, dodatkowy system alarmowy w serwerowni i pom. UPS-ów). c)Budynek biurowy przy ul. Jasnej 15 w Warszawie - podlega ochronie bezpośredniej. Należy zorganizować ochronę przed kradzieżą, pożarem, kradzieżą z włamaniem z zewnątrz, dewastacją mienia i innymi zagrożeniami w budynku Jasna 15 na posterunku stacjonarno-obchodowym w budynku 3 - piętrowym wraz z parterem i piwnicą. Cały budynek wyposażony w system kontroli dostępu oraz instalację sygnalizacji włamania i napadu i p.poż. d)Pracownicy ochrony kontrolują ogólnodostępne części budynku, a zamknięte pomieszczenia biurowe tylko w przypadku podejrzenia włamania, pożaru, zalania lub innego zagrożenia - po telefonicznym kontakcie z użytkownikiem danego pomieszczenia lub administracją budynku. e)Ochronie pośredniej podlegać będzie budynek przy pl. Dąbrowskiego 3. Ochrona realizowana będzie poprzez okresową obserwację terenu w celu zminimalizowania zagrożeń, w dni robocze od godz. 07.00 do godz. 19.00. 3.3.W kompleksie budynków dla poszczególnych lokali zamontowane są systemy przemysłowej telewizji dozorowanej oraz systemy rozpoznania ruchu wyposażone w czujki pasywne oraz czujki otwarcia drzwi i okien. Wybrane miejsca wyposażono w system kontroli dostępu z czytnikami kart zbliżeniowych oraz zestawy aktywnych barier podczerwieni. 3.4.Wykonawca ponosić będzie odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w trakcie nienależytego wykonywania usługi stanowiącej przedmiot umowy wobec Zamawiającego i innych podmiotów oraz osób przebywających na terenie wykonywania umowy. 3.5.Pracownicy ochrony muszą być przeszkoleni, niekarani, dobrani pod względem umiejętności kontaktu z ludźmi, wyglądu i predyspozycji do wykonywanej pracy oraz zdolni do osobistej kontroli pilnowanych obiektów oraz reakcji i postrzegania (sprawność fizyczna i psychiczna). 3.6.Pracownicy ochrony muszą posiadać legitymację pracownika ochrony fizycznej, z wykluczeniem osób w wieku emerytalnym powszechnie obowiązującym. Pracownik nadzoru musi posiadać aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendę Główną Policji oraz posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej. 3.7.Pracownicy ochrony w szczególności zobowiązani będą do: a)sprawdzania stanu zabezpieczeń obiektów i mienia w ciągu całej doby, b)udaremniania włamania, rabunku, napadu, kradzieży, dewastacji lub fizycznego odparcia ataku, zabezpieczania obiektu chronionego do czasu przybycia pracowników poszkodowanego, zawiadamiania Policji, Straży Pożarnej, Pogotowia Ratunkowego oraz wskazanych osób spośród pracowników Instytutu. Zapobiegania niszczeniu mienia oraz przeciwdziałania zdarzeniom powodującym szkody, zabezpieczenia wszelkich śladów działań bezprawnych, udzielenia pomocy przedmedycznej ewentualnym poszkodowanym, c)posiadania stroju służbowego i czytelnych identyfikatorów, oraz niezbędnych środków łączności zewnętrznej i wewnętrznej, d)zwracania uwagi, aby na terenie obiektu przebywały uprawnione osoby, e)zwracania szczególnej uwagi na wnoszone i wynoszone z budynku przedmioty, f)wydawania kluczy od pomieszczeń uprawnionym osobom, g)posiadania umiejętności obsługi zamontowanych na terenie budynków systemów SAWN, alarmowych, p. poż, telewizji dozorowej CCTV, h)obsługi urządzenia transportowego do wózków inwalidzkich (w miarę doraźnych potrzeb), pracownicy ochrony mają być przeszkoleni do okazjonalnej obsługi urządzenia transportowego dla wózków inwalidzkich, i)w soboty i w niedziele oraz w dni powszednie po godzinach pracy Instytutu (w miarę doraźnych potrzeb) wydawanie kluczy od sal konferencyjnych, j)po zakończeniu użytkowania w danym dniu, odbieranie stanu sal (zgodnie z instrukcją udzieloną przez pracowników IERiGŻ-PIB) oraz kluczy od sal konferencyjnych, k)w soboty i w niedziele oraz w dni powszednie po godzinach pracy Instytutu wydawanie i uruchamianie rzutników, mikrofonów i nagłośnienia wraz z pozostałym wyposażeniem użytkownikom sal konferencyjnych - pracownicy ochrony będą przeszkoleni przez pracowników IERiGŻ-PIB do obsługi wyżej wymienionego sprzętu, l)monitorowania obrazu z kamer telewizji dozorowej, m)telefonicznego powiadamiania odpowiednich służb administracyjnych i konserwatorów o awariach urządzeń technicznych budynku, n)kierowania interesantów do odpowiednich firm, o)przekazywania Zamawiającemu informacji i uwag związanych z ochroną obiektów, p)zachowania poufności informacji w zakresie chronionego obiektu, q)postępowania zgodnie z opracowanym przez Zamawiającego Regulamin IERiGŻ-PIB ochrony budynków przy ul. Świętokrzyskiej 20, Szkolnej 2/4 i Jasnej 15 oraz pl. Dąbrowskiego 3 .8.Wykonawca zobowiązany będzie do podpisania wraz z umową regulaminu, o którym mowa w pkt 3.7.ppkt. q). 3.9.Wykonawca zobowiązany będzie do utrzymywania systemów ochrony elektronicznej w stanie poprawnego funkcjonowania. 3.10. Czas pełnienia dyżurów: a)Budynek przy ul. Świętokrzyskiej 20 - 1 stanowisko ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. b)Budynek przy ul. Szkolnej 2/4 - 1 stanowisko ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. c)Budynek przy ul. Jasnej 15 - 1 stanowisko ochrony przez całą dobę we wszystkie dni miesiąca. Ponadto należy zapewnić dyżur dodatkowego pracownika na posterunku obchodowym w powyższych budynkach. Dyżur na posterunku obchodowym należy pełnić od godz. 07.00 do godz. 19.00 w dni robocze (od poniedziałku do piątku). 3.11. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania czynności ochronnych z pełną starannością przy pomocy zatrudnionych przez siebie osób, przeszkolonych w zakresie metod i sposobów prowadzenia ochrony oraz posiadających niezbędne uprawnienia, nienaganną opinię i niekaranych. 3.12. Pracownicy wykonujący ochronę obiektu powinni działać zgodnie z zasadami obowiązującymi agencje ochrony mienia oraz przepisami: ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.), ustawy z dnia 24 maja 2013 r. o środkach przymusu bezpośredniego i broni palnej (Dz. U. z 2013 poz. 628 z późniejszymi zmianami). 3.13. Wykonawca zobowiązuje się zorganizować na własny koszt, przyjazd własnej grupy patrolowo - interwencyjnej i podjąć interwencję w czasie nie dłuższym niż 15 minut od chwili powiadomienia przez osobę dozorującą lub upoważnionego pracownika Zamawiającego. 3.14. Wykonawca zobowiązuje się do elastycznego dostosowywania warunków ochrony do bieżących potrzeb Zamawiającego. Usługa dodatkowa będzie wyceniana zgodnie z zaproponowaną przez Wykonawcę w formularzu oferty stawką za jedną roboczogodzinę. 3.15. Zamawiający informuje, że w celu należytego przygotowania oferty Wykonawca powinien wziąć udział w zebraniu Wykonawców. Brak uczestnictwa w zebraniu nie spowoduje odrzucenia oferty. 3.16. Termin zebrania Wykonawców ustala się na dzień 17.04.2011 r., godz. 11:00. Spotkanie przedstawicieli Wykonawcy z przedstawicielami Zamawiającego odbędzie się w budynku (portiernia) przy ul. Świętokrzyskiej 20. 3.17. Rozpoczęcie świadczenia usługi nastąpi przejęciem dyżuru w dniu 01 czerwca 2014 r. o godz. 7:00. 3.18. W celu prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia z Wykonawcą wybranym w przedmiotowym postępowaniu przetargowym zostanie podpisana Umowa powierzenia przetwarzania danych osobowych, stanowiąca Załącznik Nr 9 do SIWZ..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 15 000.00 zł

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • a) w zakresie posiadania uprawnień do wykonywania działalności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania wykażą, że: posiadają aktualną koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005 r. nr 145, poz. 1221 z późniejszymi zmianami),

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • b) w zakresie posiadania wiedzy i doświadczenia wykażą, że: wykonali lub wykonują w ciągu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 usługi w zakresie ochrony w obiektach użyteczności publicznej (zgodnie z definicją zawartą w § 3 ust.6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 r. Warunki techniczne jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie, Dz. U. z 2002 Nr 75 poz. 690 z późniejszymi zmianami)w ramach jednej umowy o wartości co najmniej 400 000,00 zł brutto każda. W przypadku usług wykonywanych tj. rozpoczętych a nie zakończonych na poczet wymaganej wiedzy i doświadczenia będzie zaliczona wyłącznie ich część zrealizowana.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • c) w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia wykażą, że: dysponują lub będą dysponować: minimum 10 pracownikami, którzy posiadają legitymację pracownika ochrony fizycznej, z wykluczeniem osób w wieku emerytalnym powszechnie obowiązującym i minimum 2 pracownikami do nadzoru posiadającymi, aktualny wpis na listę kwalifikowanych pracowników ochrony prowadzoną przez Komendę Główną Policji oraz posiadać legitymację kwalifikowanego pracownika ochrony fizycznej,

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • w zakresie sytuacji ekonomicznej i finansowej wykażą, że: Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę minimum 1 500 000,00 zł. Wykonawca, z którym zostanie podpisana umowa musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w całym okresie realizacji zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 1 500 000,00 zł. Zamawiający dopuszcza uaktualnienie polisy w trakcie realizacji zamówienia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

a) w przypadku, gdy wykonawcę reprezentuje pełnomocnik - pełnomocnictwo, o którym mowa w pkt 8.1 SIWZ, b) w przypadku gdy ofertę składają wykonawcy ubiegający się wspólnie o udzielenie zamówienia pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu, c) dowód wniesienia wadium, jeżeli zostało ono wniesione w formie pieniężnej (kopia przelewu środków finansowych przekazanych na konto Zamawiającego potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy), a jeżeli w innej formie - oryginał gwarancji/poręczenia w oddzielnej kopercie (nie należy łączyć trwale z ofertą), a kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela firmy - wpięta do oferty, d) oryginał pisemnego zobowiązanie podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

19.2. Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania zmiany umowy w następujących sytuacjach: a) w przypadku zmiany adresu, nazwy, statusu firmy (Wykonawcy), b) w przypadku urzędowej zmiany wysokości stawki VAT poprzez wprowadzenie nowej stawki VAT dla towarów i usług, których ta zmiana będzie dotyczyć, c) w przypadku dokonania waloryzacji wynagrodzenia

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ierigz.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB ul. Świętokrzyska 20 00-002 Warszawa pokój 115.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Instytut Ekonomiki Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej -PIB ul. Świętokrzyska 20 00-002 Warszawa pokój 212.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.