eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2016-04-08

Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 82904 - 2016; data zamieszczenia: 08.04.2016
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 19042 - 2016r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu z podziałem na cztery zadania: Zadanie I - Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i jesiennych obsadzeń kwietników przez Zamawiającego Zadanie II - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego Zadanie III - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego oraz dostawa materiału roślinnego wraz z zakupem i obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę Zadanie IV - Dostawa obsadzonych donic na słupy latarń wraz z pielęgnacją 2.Zakres zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego do obsadzenia wiosennego, letniego i jesiennego kwietników sezonowych, gazonów i skrzynek kwiatowych w poszczególnych zadaniach oraz dostawę skrzynek kwiatowych i obsadzonych donic na słupach latarni wraz z pielęgnacją roślin. Zadanie I Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach wiosną i jesienią: Dostawa wiosenna w rejonie: - Śródmieście I - Hala Stulecia i Park Szczytnicki - Stare Miasto I - Promenada od Placu Jana Pawła II do ul. Krupniczej, Park Słowackiego, Zieleniec przy pl. Powstańców Warszawy, Promenada przy Ogrodzie Staromiejskim, Ogród Staromiejski, zieleniec przy Placu Kościuszki, Bulwar Włosta, Bulwar Wyszyńskiego, Zieleń Ostrowa Tumskiego, Powodzianka, Wrocławianka, Plac Dominikański - donice w przejściu, donice na całym rejonie Stare Miasto I. - Krzyki I - Park Wschodni - Fabryczna III - Park Zachodni, piłka Dostawa jesienna w rejonie: Śródmieście I - Hala Stulecia, Park Szczytnicki Zadanie II Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach i na zieleńcach w rejonie: - Stare Miasto I - Promenada od Placu Jana Pawła II do ul. Krupniczej, Park Słowackiego, Zieleniec przy Pl. Powstańców Warszawy, Promenada przy Ogrodzie Staromiejskim, Ogród Staromiejski, Zieleniec przy Placu Kościuszki, Bulwar Włosta, Bulwar Wyszyńskiego, Zieleń Ostrowa Tumskiego, Most Uniwersytecki - Powodzianka, Oławska - Wrocławianka, Plac Dominikański - donice w przejściu, donice na całym rejonie Stare Miasto I. Zadanie III Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych i bylin do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego i dostawę roślin jednorocznych z obsadzeniem skrzynek kwiatowych. 1)Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń letnich kwietników przez Zamawiającego w parkach, na zieleńcach i do obsadzenia gazonów w zieleni przyulicznej w rejonie: - Stare Miasto II, ul. Czarnieckiego - Śródmieście I - Hala Stulecia, Park Szczytnicki - Krzyki III - Park Południowy, Rondo Klecina - Krzyki Zachód - gazony przyuliczne - Fabryczna I - Park Grabiszyński, Zieleniec Park Langiewicza, zieleniec przy Anielewicza, zieleniec przy pl. Pereca - Fabryczna III - Park Zachodni, zieleniec przy pl. Wiślanym - Śródmieście - gazony przyuliczne o łącznej pow. 0,16 ara 2)Dostawa 757 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach podanych w kosztorysach ofertowych (zał. nr 7 do SIWZ), posadzonych do 133 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 04 marca 2016r. Posadzone w marcu przez Wykonawcę rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy określonego w dziale VI SIWZ pkt 3. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy w obsadzonych skrzynkach pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długodziałający. Wykonawca dostarczy obsadzone skrzynki do: - Urząd Miejski - Sukiennice 9, Muzeum Miejskie - Ratusz a)124 szt. skrzynek 40 cm długości, obsadzone 2 szt. Pelargonii rabatowej w odm. Boogy oraz 3 szt. Pelargonii peltatum w odm. Ville de Paris Rot - naprzemiennie; b)23 szt. skrzynek 60 cm długości obsadzone 4 szt. Pelargonii rabatowej i 5 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. Ville de Paris Rot - naprzemiennie. W okresie od obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę do czasu ich dostarczenia Zamawiający dokona kontroli jakości wykonanych prac bezpośrednio u Wykonawcy lub zwróci się o dostarczenie do siedziby Zamawiającego zdjęć przedstawiających obsadzone skrzynki. Dostawa 310 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach podanych w kosztorysach ofertowych (zał. Nr 7 do SIWZ), posadzonych do 26 szt. zakupionych przez Wykonawcę skrzynek zgodnie z informacjami podanymi w kosztorysie ofertowym. Posadzone w marcu przez Wykonawcę rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy określonej w dziale VI SIWZ pkt 3. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy w obsadzonych skrzynkach pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20 cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długodziałający. Wykonawca dostarczy obsadzone skrzynki do: - Urząd Miejski - Sukiennice 10 a)2 szt. brązowych skrzynek wraz z zakupem, 30 cm długości, obsadzone 2 szt. Pelargonii rabatowej w odm. Boogy oraz 3 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. Ville de Paris Rot - naprzemiennie b)2 szt. brązowych skrzynek wraz z zakupem, 50 cm długości, obsadzone 3 szt. Pelargonii rabatowej w odm. Boogy oraz 4 szt. Pelargonii bluszczolistnej w odm. Ville de Paris Rot - naprzemiennie c)22 szt. brązowych skrzynek wraz z zakupem, 100 cm długości, obsadzone 6 szt. Pelargonii rabatowej i 7 szt. Pelargonii bluszczolistnej Ville de Paris Rot - naprzemiennie 3)Dostawa 132 szt. roślin do obsadzenia 18 szt. skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy - Arsenał - Muzeum Miejskie (skrzynki dostępne w miejscu sadzenia), roślinami z gatunku pelargonii w odmianie Ville de Paris Rot. Dorosła roślina przeznaczona do sadzenia powinna być wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. Długość pędów minimum 20 cm. Co drugi główny pęd uszczyknięty. Roślina dobrze rozkrzewiona. Minimum 70% kwiatostanów rozwiniętych. Przed sadzeniem skrzynki wypełnić substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. - Arsenał - Muzeum Miejskie - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy: 132 szt. kwiatów Pelargonii bluszczolistnej w odm. Ville de Paris Rot do obsadzenia 6 szt. skrzynek o długości 40 cm, 10 szt. o długości 60 cm i 2 szt. o długości 80 cm. Skrzynki do pobrania od Zamawiającego po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielem Zarządu Zieleni Miejskiej Panią Agatą Jurczyk Tel. 71/328 66 11 wew. 333. Zadanie IV Szczegółowy zakres zadania: 1)Zakup przez Wykonawcę 18 kompletów donic jednopoziomowych o średnicy 600 mm wraz z mocowaniem, model: Atech. Jiflor 600 lub równoważny. W skład jednego kompletu donic wchodzą: - 2 półsferyczne donice z podwójnym dnem z tworzywa sztucznego - polipropylenu z filtrem UV, ze zbiornikiem magazynującym wodę i napowietrzającym ziemię, z przelewem odprowadzającym nadmiar wody z donicy i korkiem spustowym w dnie donicy pozwalającym wypuścić zgromadzoną wodę; kolor grafit - RAL 7016; grubość ścianki: 3mm. - 2 kratki oddzielające pojemnik z roślinami od przestrzeni magazynującej wodę; - 2 wkładki plastikowe typu Cultur Tub lub równoważne, przeznaczone do obsadzenia roślinami, umieszczane w donicach; - mocowanie dolne typu Atech. Jiflor lub równoważne, trzymające podstawę donicy, umożliwiające zamontowanie kwietnika na słupach latarń o średnicy słupa 80-120mm. - uszczelki gumowe oddzielające mocowanie od słupa. Słupy latarń na których mocowane będą kwietniki mają średnicę 80-120mm. Przed zakupem mocowania należy sprawdzić średnice słupów w terenie. Donice przeznaczone są do montażu w Rynku we Wrocławiu. Na dostarczone donice należy udzielić 10-letniej gwarancji. Przed dostarczeniem donic Zamawiającemu należy dostarczyć karty techniczne i instrukcję użytkowania donic. Po zakupieniu donic przez Wykonawcę, Zamawiający dokona ich oceny poprzez przyjazd do siedziby Wykonawcy lub zwróci się o dostarczenie zdjęć przedstawiających zakupione donice. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 1 SIWZ. 2)Zakup brakujących elementów do 53 kompletów donic typu Atech. Jiflor o śr. 600: - wkładka Atech. Cultur Tub lub równoważna (1 komplet - 2 sztuki); - kratki oddzielające pojemnik z roślinami od przestrzeni magazynującej wodę (3 komplety - 6 sztuk); - plastikowe mocowanie kwietnika (1 komplet) na słup o średnicy 80-120mm; - uszczelka ochronna - 25mb; - śruby do mocowania - 106 sztuk, po dwie śruby na komplet. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 1 SIWZ. 3)Pobranie i konserwacja 53 kompletów donic (uzupełnienie brakujących elementów, czyszczenie). Pobranie donic z bazy magazynowej Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, znajdującej się przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu i przewiezienie na magazyn Wykonawcy. Dokładne oczyszczenie donic. Uzupełnienie brakujących elementów wymienionych powyżej. Zamocowanie uszczelki ochronnej na każdej donicy. Wymiana wszystkich śrub mocujących donice. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 1 SIWZ. 4)Wypełnienie 71 kompletów donic podłożem - substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie. Obsadzenie sadzonkami Pelargonii bluszczolistnej w odm. Ville de Paris Rot w ilości 10 sztuk na komplet donic. Łącznie 710 sztuk sadzonek. Zasilenie gruntu stosownym nawozem długo działającym oraz tzw. hydrożelem - substancją zwiększającą właściwości retencyjne gruntu. Wykonawca zobowiązany będzie do wykazania użycia specjalistycznych hydrożeli poprzez okazanie faktur za ich zakup lub w inny, zaakceptowany przez Zamawiającego sposób. Wymagania jakościowe dla roślin kwietnikowych zgodnie z normą BN-76 9125-01: a)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 70 %, dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte; b)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany; c)stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii; d)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona; e)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian; f)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki; g)niedopuszczalne są uszkodzenia mechaniczne roślin; W okresie od posadzenia roślin przez Wykonawcę do czasu ich dostarczenia Zamawiający dokona kontroli jakości wykonanych prac przez Wykonawcę poprzez przyjazd na miejsce sadzenia lub zwróci się o dostarczenie zdjęć przedstawiających wykonane nasadzenia. Posadzone przez Wykonawcę rośliny w donicach będą znajdować się pod jego opieką do czasu montażu na słupach latarń. Do tego czasu Wykonawca obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. W chwili dostawy pędy powinny przykrywać ściany donic w całości. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 1 SIWZ. 5)Przywóz obsadzonych donic z magazynu Wykonawcy i montaż kwietników we wskazanych lokalizacjach: - 18 kompletów kwietników - wskazane słupy latarń w Rynku; - 22 komplety kwietników - wskazane słupy latarń w ciągu ul. Szewskiej (plac przy Kościele św. Marii Magdaleny - 15 szt. oraz naprzeciw D.H. Kameleon - 7 szt.; - 12 kompletów kwietników - wskazane słupy latarń w ciągu ul. Świdnickiej (od Przejścia Świdnickiego w kierunku południowym); - 19 kompletów kwietników - wskazane latarnie w ciągu ul. Oławskiej. Uzyskanie wszelkich zezwoleń związanych z wjazdami na tereny realizacji zadania jest po stronie Wykonawcy. Wszelkie czynności związane z montażem kwietników - zgodnie z zasadami bhp. W trakcie montażu należy zachować szczególną ostrożność aby nie uszkodzić latarni. Wszystkie donice muszą mieć zamocowane uszczelki ochronne. Przed zamontowaniem donic na latarnie, Zamawiający dokona oceny jakościowej obsadzonych donic. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 2. Termin od 16.05.2016r. do 20.05.2016 r. w zależności od oferty Wykonawcy. 6)Pielęgnacja nasadzeń w 71 kompletach donic polegająca na: - nawadnianiu ręcznym (w zależności od warunków atmosferycznych); - usuwaniu uschniętych i przekwitłych części roślin; - nawożeniu; - wykonywaniu oprysków ochronnych (ochrona przed szkodnikami i chorobami); - dosadzaniu uszkodzonych lub utraconych sadzonek. Pielęgnacja powinna być prowadzona w taki sposób, aby zapewnić stały efekt estetyczny i wykwitnięcie roślin na poziomie min. 70%. Do dnia montażu donic na słupach latarń Wykonawca przedstawi Zamawiającemu szczegółowy harmonogram pielęgnacji. Wszystkie czynności eksploatacyjne winny być wykonywane zgodnie ze sztuką ogrodniczą oraz zasadami bhp. Uzyskanie wszelkich zezwoleń związanych z wjazdami na tereny realizacji zadania jest po stronie Wykonawcy. Termin wykonania prac określony w dziale VI, ust. 4, pkt 3 SIWZ. 7)Demontaż donic z kwiatami zgodnie z zasadami bhp. Usunięcie masy roślinnej i ziemi wraz z utylizacją. Oczyszczenie donic (mycie). Transport na bazę magazynową Zarządu Dróg i Utrzymania Miasta, znajdującą się przy ul. Długiej 49 we Wrocławiu. Złożenie donic z wyznaczonym miejscu przez Wykonawcę. Termin określony w dziale VI, ust. 4, pkt 4 3. Asortyment, ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 4.Miejsce dostawy materiału roślinnego dla poszczególnych zadań przedstawia wykaz graficzny zadań (Załącznik nr 9 do SIWZ). 5.Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą BN-76 9125-01 i BN-71 9124-02 występujących w zadaniach I, II, III: 1)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50 %, (z wyłączeniem dostawy do obsadzenia skrzynek, gdzie wykwitnięcie minimum 70%) dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, 2)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 3)stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 4)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, 5)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 6)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, 7)rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, 8)nie dopuszcza się dostawy roślin w multipletach, 9)każda roślina powinna być opatrzona plakietką opisującą nazwę rośliny oraz zawierać informację o producencie (nazwę firmy, adres, ewentualnie kraj pochodzenia), 10)dostawa materiału na rejon Stare Miasto I (zadanie I, II) pomimo opatrzenia plakietką powinna być dodatkowo opisana pod względem ilości roślin w każdej partii oraz lokalizacji. 6. W przypadku zadania I, II, III, przed przyjęciem materiału roślinnego Zamawiający dokona jego kwalifikacji w obecności Wykonawcy i firmy odpowiedzialnej za obsadzenie kwietników. W przypadku zadania IV, przed zamontowaniem donic na słupy latarń, Zamawiający dokona oceny jakościowej obsadzonych donic. 7. Transport materiału roślinnego: 1)Koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę dostawy przedmiotu zamówienia, 2)Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia dostawy, w terminie uzgadnianym z Zamawiającym na bieżąco, 3)Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku materiału roślinnego, 4)Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny oraz obsadzone donice w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 8.Nasadzeń dostarczonego materiału w imieniu Zamawiającego dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem, obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice 9 i 10, Arsenał - Muzeum Miejskie, Muzeum Miejskie - Ratusz w zadaniu III oraz donice na słupach latarń - zadanie IV. Wykaz firm dokonujących nasadzeń zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 9. Termin realizacji zamówienia: Zadanie I 1)dostawa materiału roślinnego do wiosennych obsadzeń kwietników przez Zamawiającego: od 11.03.2016r. do 24.03.2016r. 2) dostawa materiału roślinnego do jesiennych obsadzeń kwietników przez Zamawiającego: od 27.09.2016r. do 10.10.2016r. Zadanie II 1)dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego: od 17.05.2016r. do 30.05.2016r. Zadanie III 1)dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego: od 17.05.2016r. do 30.05.2016r. 2)dostawa obsadzonych skrzynek przez Wykonawcę materiałem roślinnym we wskazane lokalizacje: Urząd Miejski - Sukiennice 9, Sukiennice 10, Muzeum Miejskie-Ratusz: od 17.05.2016r. do 30.05.2016r. 3)dostawa materiału roślinnego i obsadzenie skrzynek przez Wykonawcę na terenie Arsenału - Muzeum Miejskiego: od 17.05.2016r. do 30.05.2016r. Zadanie IV 1)wykonanie czynności o których mowa w rozdział III ust.3 Zadanie IV pkt 1-3 oraz obsadzenie donic wraz z zastosowaniem hydrożelu i nawozu: 04.03.2016r. 2)montaż donic na słupach latarń: 16.05.2016r.- 20.05.2016r. 3)pielęgnacja nasadzeń w donicach: od momentu zawieszenia kwietników do 14.10.2016r. 4)demontaż i złożenie donic w bazie magazynowej ZDIUM: 14.10.2016r. - 20.10.2016r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Dostawa materiału roślinnego do wiosennych i jesiennych obsadzeń kwietników przez Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Anna Kwiecień DIANT-POL POLSKA Ogrodnictwo Produkcyjne, ul. Świerczewskiego 5/60, 32-090 Słomniki, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 85110,48 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 122751,72

  • Oferta z najniższą ceną: 122751,72 / Oferta z najwyższą ceną: 122751,72

  • Waluta: PLN .


Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Gospodarstwo Rolno-Ogrodnicze Józef Mendla, Radawie, ul. Opolska 31, 46-048 Zębowice, kraj/woj. opolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 79509,36 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 94965,48

  • Oferta z najniższą ceną: 94965,48 / Oferta z najwyższą ceną: 105643,98

  • Waluta: PLN .


Część NR: 3   

Nazwa: Zadanie III - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego oraz dostawa materiału roślinnego wraz z zakupem i obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s.c. Tomasz Pągowski Andrzej Pągowski, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 148061,24 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 187240,68

  • Oferta z najniższą ceną: 187240,68 / Oferta z najwyższą ceną: 198596,18

  • Waluta: PLN .


Część NR: 4   

Nazwa: Zadanie IV - Dostawa obsadzonych donic na słupy latarń wraz z pielęgnacją

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02.03.2016.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Albinowski Bogusław TERRA, ul. Piastowska 4, 66-620 Gubin, kraj/woj. lubuskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 109905,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 77760,48

  • Oferta z najniższą ceną: 77760,48 / Oferta z najwyższą ceną: 148959,46

  • Waluta: PLN .


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.