Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2016-01-12
Dąbrowa Górnicza: Utrzymanie czystości w budynkach gminy i terenach przyległych oraz terenach
administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie
Górniczej.
Numer ogłoszenia: 8288 - 2016; data zamieszczenia: 12.01.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych , ul. Tysiąclecia 20, 41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie, tel. 032 2608652, 2608619, faks 032 2642767.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowy Zakład Budżetowy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w budynkach gminy i terenach przyległych oraz terenach administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług przez okres 12 m-cy, których zakres obejmuje utrzymanie czystości w budynkach gminy i terenach przyległych, określonych w załączniku nr 2 do SIWZ, administrowanych przez Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych w Dąbrowie Górniczej. Zamawiający zastrzega,iż usługa sprzątania targowiska przy ul.Tysiąclecia i Ludowej w Dąbrowie Górniczej może zostać wyłączona z zakresu przedmiotu zamówienia w każdym momencie ( powierzchnia 11600m2), po osiągnięciu przez Zamawiającego zdolności do samodzielnego wykonania określonej części zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres usług, zawiera załącznik nr 2 i 4 do SIWZ ..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 7) PZP, Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających w trybie zamówienia z wolnej ręki, na usługi których wartość nie przekroczy 50% wartości zamówienia podstawowego, polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień w przypadku: przejęcia dodatkowych nieruchomości do administrowania, zwiększenia obsługiwanej powierzchni- nie ujętych w załączniku nr 2 do SIWZ.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 99.91.92.00 - 99.91.92.00 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wykonawca, ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 15000,00 zł, słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100 w jednej z form przewidzianych w Ustawie. Termin wniesienia wadium upływa z terminem składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy Bank ING Bank Śląski S.A. prowadzący rachunek Zamawiającego , o numerze 70 1050 1360 1000 0090 3017 2689, potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający zwraca wadium: wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza , wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego niezwłocznie na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , z przyczyn leżących bo jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art.25 ust.1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art.24 ust.2 pkt 5 , lub informacji o tym ,że nie należy do grupy kapitałowej,lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca , którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy ( załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie , wykonał lub wykonuje min. 1 usługę obejmującą swym zakresem utrzymanie czystości w budynkach wielorodzinnych z podaniem ilości obsługiwanych budynków w ramach 1 umowy /zlecenia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy ( załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenia oświadczenia z art.22 ust.1 Ustawy ( załącznik nr 5 do SIWZ).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna powyższy warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 300 000,00 PLN.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Formularz ofertowy- załącznik nr 1 do siwz, kalkulacja ofertowa- załącznik nr 2 do siwz, pełnomocnictwo, oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu-załącznik nr 5 do siwz, dowód wniesienia wadium, dokumenty i oświadczenia wymienione w pkt10,11 siwz.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 80
- 2 - ilość obsługiwanych budynków - dotyczy doświadczenia zawodowego polegającego na wykazaniu jak największej ilości obsługiwanych budynków - 20
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Oprócz okoliczności wymienionych w §3 umowy, Zamawiający dopuszcza zmiany umowy wskutek: 1. - zmiany podanej w umowie ceny brutto w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT. W takiej sytuacji Wykonawca będzie uprawniony przy wystawieniu faktury do naliczania wynagrodzenia brutto z zastosowaniem stawki podatku od towarów i usług VAT obowiązującej w dacie wystawienia faktury ( zmiana niewymagająca aneksu), 2. - zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę na podstawie art.2 ust.3-5 ustawy z dnia 10 października 2002r o minimalnym wynagrodzeniu za pracę, jeżeli zmiana ta ma wpływ na koszt wykonania zamówienia przez Wykonawcę- w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, Wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do Zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany minimalnego wynagrodzenia za pracę, 3. - zmiany zasad podlegania ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości składki na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, jeżeli zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania zamówienia przez wykonawcę -w terminie 30 dni od wejścia w życie przepisów dokonujących tych zmian, wykonawca może na pisemny i umotywowany wniosek zwrócić się do zamawiającego o przeprowadzenie negocjacji w sprawie odpowiedniej zmiany wynagrodzenia. Wniosek wykonawcy powinien zawierać w szczególności szczegółową kalkulację kosztów wykonania zamówienia z uwzględnieniem zmiany wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę, 4. - zmiany podstaw prawnych regulujących świadczenie usług będących przedmiotem zamówienia, 5.-zmiany ilości obsługiwanych budynków, zmiany ilości metrów powierzchni, zmiany krotności danych usług 4. wyłączenia targowisk przy ul. Ludowej i Tysiąclecia z zakresu przedmiotu umowy po osiągnięciu przez Zamawiającego zdolności do samodzielnego wykonania określonej części zamówienia. Powyższa zmiana nie wymaga aneksu, a jedynie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy nie później niż na 21 dni przed jej wprowadzeniem. 6.zmiany personalne, adresowe, formy prawnej strony umowy, 7.terminu w okolicznościach opisanych w § 3, 8.wyłączenia obiektów np. przekształcenia się budynku gminnego w Wspólnotę Mieszkaniową, 9.wyłączenia powierzchni placów targowych, 10.zmiany krotności danej usługi, 11.wyłączenia danej usługi z zakresu usług, 12. Z okoliczności stanowiących podstawę zmiany do umowy zostanie sporządzony aneks podpisany przez obie strony.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.01.2016 godzina 09:00, miejsce: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych,41-303 Dąbrowa Górnicza ul.Tysiąclecia 20-kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z DĄBROWY GÓRNICZEJ
- "Amfiteatr pełen życia"
- Termomodernizacja i przebudowa budynku Szkoły Podstawowej Nr 11 w Dąbrowie Górniczej przy ul. Al. Józefa Piłsudskiego 103 w ramach zadania : Termomodernizacja budynków komunalnych (...)
- Wymiana źródła ogrzewania wraz z instalacją gazu, cwu i c.o. w budynkach wielorodzinnych w Dąbrowie Górniczej przy ul. Związku Orła Białego 11 oraz przy ul. Sikorskiego 10
więcej: przetargi w Dąbrowie Górniczej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi kompleksowego sprzątania nieruchomości mieszkalnych (teren zewnętrzny i klatki schodowe) należących do zasobów Kaliskiego TBS Spółka z o.o., w podziale na 3 części.
- Koszenie poboczy dróg gminnych, koszenie terenów zielonych, parków oraz przystanków autobusowych w latach 2024 i 2025
- Modernizacja infrastruktury sportowo-rekreacyjnej w miejscowości Dobre.
- Bieżące utrzymanie i pielęgnacja zieleni w Parku Radolińskich w Jarocinie w roku 2024
- Świadczenie usług związanych z utrzymaniem terenów zielonych i skwerów na terenie gminy Złocieniec w 2024 roku
- Świadczenie usług w zakresie utrzymania dróg - wykaszanie dróg powiatowych i wojewódzkich dla Zarządu Dróg Powiatowych w Oleśnicy w 2024 roku
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.