eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Drezdenko › Dostawa i montaż szafy suszarniczej do podsuszania i prowadzenia procesu termoterapii nasion dębu.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Drezdenko: Dostawa i montaż szafy suszarniczej do podsuszania i prowadzenia procesu termoterapii nasion dębu.
Numer ogłoszenia: 82881 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa PGL Lasy Państwowe Nadleśnictwo Smolarz , Klesno, 66-530 Drezdenko, woj. lubuskie, tel. 095 7620563, faks 095 7620578.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.szczecin.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa i montaż szafy suszarniczej do podsuszania i prowadzenia procesu termoterapii nasion dębu..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż 1 szt. szafy suszarniczej do podsuszania i prowadzenia procesu termoterapii nasion dębu. Głównym jej zadaniem będzie przeprowadzenie procesu termoterapii (termicznego zwalczania grzybów) polegającego na poddaniu nasion temperaturze +41?C przez 180 min. w wilgotności 90%, a następnie obniżenie wilgotności żołędzi (48-55%) do poziomu 42-45%. 1. Wymiary zewnętrzne : - wysokość w przedziale od 190 do 230 cm - głębokość w przedziale od 170 do 180 cm - szerokość w przedziale od 200 do 220 cm 2. Poszycie ścian: - zewnętrzne i wewnętrzne poszycie musi być wykonane ze stali nierdzewnej lub kwasoodpornej z wewnętrzną izolacją termiczną. Połączenie poszczególnych elementów musi zapewniać szczelność urządzenia oraz sztywność i wytrzymałość konstrukcji. 3. Z uwagi na nierówne podłoże urządzenie musi posiadać możliwość regulacji poziomu. 4. Możliwość jednorazowego wsadu to 500 kg żołędzi. Wsad musi być rozmieszczony na perforowanych wysuwanych szufladach o wymiarach kompatybilnych z szafą suszarniczą będącą w posiadaniu Nadleśnictwa Smolarz ( wymiary do ustalenia na miejscu, załączony rysunek ). Suszenia nasion powinno odbywać się z wykorzystaniem metody kondensacyjnej za pomocą wbudowanych układów chłodniczych. Temperatura osuszania nie może być wyższa niż +200C. Musi jednocześnie istnieć możliwość podwyższenia temperatury do +410 C i utrzymanie jej na stałym poziomie, przez co najmniej 2,5 godziny (proces termoterapii). Dodatkowo wymagana jest możliwość regulacji wilgotności powietrza w zakresie 10-90 %. Urządzenie powinno być wyposażone w filtr przejmujący ewentualne fungicydy ( nasiona są nimi zaprawiane we wcześniejszym etapie procesu technologicznego). 5. Do szafy musi zostać dołączony: a) elektryczny wózek podnośnikowy, z częściowym napędem elektrycznym (silnikiem podnoszącym widły): - wysokość maksymalna podnoszenia: do 1800 mm - wysokość min.: 160 mm - udźwig: 100 kg do wysokości 1800 mm - wysokość całkowita: 2300 mm - długość wideł: 1100 mm - stały rozstaw zewnętrzny wideł: 107 mm (dostosowany do transportu szuflad ) - koła jezdne dostosowane do poruszania się po podłożu z płytek ceramicznych - konstrukcja masztu nie może wpływać na ograniczenie widoczności - wózek wyposażony w prostownik ładowania akumulatorów 12V/25A - zasilanie: 12V/120Ah - brak konieczności rejestracji UDT. b) dwa komplety szuflad o wymiarach zgodnych z załącznikiem do SIWZ 6.Sterowanie automatyczne - sterownik musi być wyposażony w odpowiedni program informatyczny i współpracować z komputerem PC. Oprócz utrzymywania i kontroli zadanych parametrów wymagana jest wizualizacja, rejestracja i archiwizacja oraz raportowanie pracy urządzenia. Kontrola zadanych parametrów suszenia powinna być możliwa z zastosowaniem alternatywnych urządzeń pomiarowych. W razie awarii urządzenie powinno samoczynnie się wyłączyć i wyemitować alarmowy sygnał dźwiękowy. 7. Po stronie wykonawcy leży dostosowanie jakości pobieranej z instalacji wodociągowej wody dla potrzeb obsługi szafy - oczyszczanie i uzdatnianie poprzez urządzenia zamontowane w obrysie szafy. 8. Zasilanie elektryczne 400V/50Hz. 9. Konstrukcja szafy powinna uwzględniać łatwe jej serwisowanie i wymianę podzespołów. 10. Do urządzenia należy dołączyć instrukcję obsługi, schemat elektryczny oraz wszelkie wymagane prawem deklaracje i certyfikaty..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 16.60.00.00 - Specjalne maszyny używane w rolnictwie lub leśnictwie .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.09.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1 700.00 zł (słownie: jeden tysiąc siedemset 00/100)

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące posiadania wiedzy i doświadczenia.Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dostarczył co najmniej dwa urządzenia odpowiadające swoim rodzajem i parametrami przedmiotowi zamówienia o wartości nie mniejszej niż 50 000 PLN brutto każda Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN.Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana na zasadzie spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wzór oferty na dostawy;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 5
  • 3 - Czas reakcji - 5

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smolarz.szczecin.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedzibie Zamawiającego.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.06.2015 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Zamawiającego w Sekretariacie.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.