eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Koszenie chwastowisk na terenie Dzielnicy Mokotów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2016-06-13

Warszawa: Koszenie chwastowisk na terenie Dzielnicy Mokotów
Numer ogłoszenia: 82873 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy:

V zamówienia publicznego
zawarcia umowy ramowej
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ)

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Mokotów , ul. Rakowiecka 25/27, 02-517 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5651562, faks 022 5651562.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koszenie chwastowisk na terenie Dzielnicy Mokotów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi świadczone w zakresie koszenia chwastowisk na terenie Dzielnicy Mokotów. 2. W przypadku stwierdzenia wystąpienia na terenie prowadzenia prac odpadów niebezpiecznych Wykonawca winien ten fakt niezwłocznie zgłosić Zamawiającemu. 3. Jeżeli drzewa i krzewy w wieku powyżej 10-ciu lat uniemożliwiają prowadzenie prac będą usuwane na podstawie decyzji administracyjnej w ramach odrębnej umowy. 4. Opis wykonywania czynności: Czynność polega na wykoszeniu chwastów w tym samosiewów - krzewów do 10 lat, - drzew, których obwód pnia na wysokości 5 cm nie przekracza: - 35 cm dla topoli, wierzb, kasztanowca zwyczajnego, klonu jesionolistnego, klonu srebrzystego, robinii akacjowej oraz platanu klonolistnego; - 25 cm dla pozostałych gatunków drzew, oraz zgrabieniu i wywozie pokosu. - Wykonawca staje się wytwórcą odpadów powstałych w wyniku realizacji zamówienia o kodach minimum: 20.02.01 -Odpady ulegające biodegradacji, i sposób gospodarowania nimi musi być zgodny z przepisami obowiązującej w dacie realizacji zamówienia ustawy o odpadach /Dz.U. z 2013. 21 ze zm./ oraz ustawy o utrzymaniu czystości i porządku w gminach /Dz.U. z 2013r. 1399 ze zm./. Klauzula społeczna - Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni jedną osobę bezrobotną w rozumieniu art. 2 ust. 1 pkt 2 ustawy z dnia 29 kwietnia 2004 r. o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy /Dz. U. z 2013 r. poz. 674, ze zm./ lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

II.1.5)

  przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 77.31.21.00 - Usługi odchwaszczania 90.51.10.00 - Usługi wywozu odpadów .

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2016.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: NIedotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wymagane jest wykazanie wykonania w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum jednej usługi obejmującej koszenie terenów miejskich o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
  • określenie dostaw lub usług, których dotyczy obowiązek wskazania przez wykonawcę w wykazie lub złożenia poświadczeń, w tym informacja o dostawach lub usługach niewykonanych lub wykonanych nienależycie
    Należy wykazać usługę obejmującą koszenie terenów miejskich o wartości nie mniejszej niż 7.000,00 zł.;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca w przypadku, gdy będzie polegał na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków składa w szczególności pisemne zobowiązanie podmiotów, oddających do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - w formie oryginałów (wzór druku załącznik nr 6 do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Zamawiający wymaga aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy wykonawcę z podmiotem udostępniającym Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, w przypadku, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia. Pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik. Pełnomocnictwo należy przedłożyć w oryginale lub notarialnie potwierdzonej kopii.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: licytacja elektroniczna.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2)

  przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona:

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.6) Adres strony internetowej, na której będzie prowadzona licytacja elektroniczna: http://aukcje.um.warszawa.pl

IV.4.7) Adres strony internetowej, na której jest dostępny opis przedmiotu zamówienia w licytacji elektronicznej: www.mokotow.waw.pl

IV.4.8) Wymagania dotyczące rejestracji i identyfikacji wykonawców w licytacji elektronicznej, w tym wymagania techniczne urządzeń informatycznych: 1. Wykonawca ma prawo złożyć tylko jeden wniosek o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej. Złożenie większej liczby wniosków, spowoduje odrzucenie wszystkich wniosków złożonych przez danego Wykonawcę. 2. Wniosek oraz wszelkie dokumenty wymagane muszą spełniać następujące wymogi: a. wniosek musi zostać sporządzony w języku polskim z zachowaniem formy pisemnej na maszynie do pisania, komputerze, ręcznie długopisem czytelnym pismem. b. formularz wniosku i wszystkie załączane dokumenty sporządzone przez Wykonawcę muszą być podpisane; za podpisanie uznaje się własnoręczny podpis z pieczątką imienną przez osobę upoważnioną do reprezentowania zgodnie z formą reprezentacji Wykonawcy określoną w dokumencie rejestrowym lub innym dokumencie, właściwym dla formy organizacyjnej, c. w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do wniosku musi być załączone pełnomocnictwo, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, pełnomocnictwo musi być złożone w oryginale lub notarialnie poświadczonej kopii d. pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą być oryginałami lub kserokopiami poświadczonymi na każdej stronie za zgodność z oryginałem przez właściwą osobę, zgodnie z zasadą oraz muszą być one sporządzone w języku polskim, e. poprawki lub zmiany ,również przy użyciu korektora, we wniosku, powinny być parafowane własnoręcznie przez osobę podpisującą wniosek, f. dokumenty składające się na wniosek muszą być sporządzone wg wzorów i wymogów , g. dokumenty sporządzone w języku obcym, muszą być składane wraz z ich tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę Wzór wniosku o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej załącznik nr 1 do treści ogłoszenia dostępny na stronie www.mokotow.waw.pl Wniosek wraz z załącznikami należy złożyć w zamkniętej kopercie opatrzonej co najmniej nazwą przedmiotu zamówienia. 3. Komputer użytkownika powinien spełniać następujące wymagania: -posiadać zainstalowany system operacyjny wspierany przez producenta tego systemu /Windows 7/Windows 8/Windows 10 bądź nowszy/, -być wyposażony w procesor taktowany zegarem o częstotliwości 1 GHz i posiadać co najmniej 1 GB pamięci RAM /są to wymagania jakie powinien spełnić komputer z systemem Windows 7/, -posiadać zainstalowaną przeglądarkę internetową wspieraną przez jej producenta: Microsoft Internet Explorer w wersji co najmniej IE10 albo Mozilla Firefox, -posiadać połączenie z siecią Internet o przepustowości nie mniejszej niż 128 kb/s..

IV.4.9) Sposób postępowania w toku licytacji elektronicznej, w tym określenie minimalnych wysokości postąpień: W trakcie licytacji Wykonawca licytuje cenę brutto za całość zamówienia. Minimalne postąpienie wynosi 50,00 zł brutto. Cena wywoławcza za całość zamówienia wynosi 8.299,52 zł brutto. W toku licytacji elektronicznej Zamawiający na bieżąco przekazuje wszystkim wykonawcom informacje o pozycji składanych przez nich ofert, liczbie wykonawców biorących udział w licytacji, także o cenach złożonych przez nich ofert, z tym, że do momentu zamknięcia licytacji elektronicznej nie ujawnia informacji umożliwiających identyfikację Wykonawców. Cena ofertowa winna obejmować wszystkie koszty i składniki wraz z narzutami, niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie zapewnia zwolnienia Wykonawcy z żadnych podatków, opłat, ani nie będzie zwracał żadnych kar należnych z jakiegokolwiek tytułu, cen transportu, czynności, usług, świadczeń, opłat, ceł, podatków itp., Ryzyko konieczności wykonania wszelkich prac towarzyszących, mogących pojawić się w trakcie realizacji zamówienia, ryzyko związane ze zmianami kursów walut, ceł itp., obciąża Wykonawcę i należy uwzględnić je w ofercie. Zaproponowana przez Wykonawcę cena będzie stała w czasie objętym umową. Zapłata nastąpi zgodnie z warunkami umowy. Za ofertę najkorzystniejszą zostanie uznana oferta, która zawierać będzie, w chwili zamknięcia licytacji elektronicznej, najniższą cenę brutto realizacji całego zamówienia. Wykonawca, który zaproponował najniższą cenę brutto realizacji przedmiotowego zamówienia, zostaje zwycięzcą licytacji elektronicznej. Operator platformy aukcyjnej przekazuje zakwalifikowanym przez Zamawiającego Wykonawcom informację o sposobie rejestracji na platformie aukcyjnej. W trakcie rejestracji Wykonawca otrzyma kod dostępu do platformy aukcyjnej. Otrzymany kod dostępu Wykonawca będzie musiał zmienić na nowy - określony przez siebie. Zamawiający podpisze umowę, z Wykonawcą, który w chwili zamykania licytacji elektronicznej zaproponował najniższą cenę realizacji przedmiotowego zamówienia. Po zamknięciu licytacji elektronicznej, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, Wykonawca, który został zwycięzcą licytacji elektronicznej ma obowiązek przekazać Zamawiającemu wypełniony formularz cenowy stanowiący załącznik nr 1 do wzoru umowy dostępny na stronie internetowej zamawiającego: www.mokotow.waw.pl Wszystkie ceny muszą być wyrażone z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku w rozumieniu ustawy z dnia 5 lipca 2001 r. o cenach /Dz. U. z 2002r. Nr 97, poz. 1050, ze zm./ oraz ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o denominacji złotego /Dz. U. z 1994 r., Nr 84, poz. 386 ze zm./. O miejscu i terminie zawarcia umowy Wykonawca zostanie poinformowany przez Zamawiającego po dostarczeniu w/w dokumentu..

IV.4.10) Informacje o liczbie etapów licytacji elektronicznej i czasie ich trwania:

  • Licytacja jednoetapowa czas trwania: 30 minut

IV.4.11) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w licytacji elektronicznej: 21.06.2016 godzina 10:00, miejsce: siedziba zamawiającego, pok. 35A, wejście /E/.

IV.4.12) Termin otwarcia licytacji elektronicznej: Nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszeń.

IV.4.13) Termin i warunki zamknięcia licytacji elektronicznej (jeżeli dotyczy):

Zamawiający zamyka licytację po upływie 30 minut licząc od terminu otwarcia licytacji. Termin otwarcia licytacji nie krótszy niż 5 dni od dnia przekazania zaproszenia do udziału w licytacji elektronicznej

IV.4.14 Wymagania dotyczące zabezpieczenia należytego wykonania umowy (dotyczy licytacji elektronicznej):

Nie dotyczy

IV.4.15 Istotne dla stron postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy w sprawie zamówienia publicznego (dotyczy licytacji elektronicznej):

Zawarta, w dniu/wykropkowanie/ w Warszawie pomiędzy: Miastem Stołecznym Warszawa Dzielnicą Mokotów z siedzibą przy ul. Rakowieckiej 25/27 NIP 525-22-48-481, Regon 015259663-00050, zwanym dalej ZAMAWIAJĄCYM, reprezentowanym przez0052.788.2015 z dnia 19.02.2015r. a zwanym w dalszej części mowy /WYKONAWCĄ/, który wyłoniony został w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie licytacji elektronicznej na podstawie art. 74 ustawy prawo zamówień publicznych z dnia 29.01.2004 r. /Dz.U. z 2015r. poz. 2164/ w zakresie objętym zamówieniem, została zawarta Umowa o następującej treści: § 1 1. Zamawiający zleca , a Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania prac w zakresie koszenie chwastowisk na terenie Dzielnicy Mokotów, zwanych dalej /pracami/. 2. Prace będą wykonywane przez wykonawcę zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej umowy. § 2 Umowa zostaje zawarta na okres : od daty jej zawarcia do dnia 31.10.2016 r. lub do wcześniejszego wyczerpania środków. § 3 1. Pracownicy Wykonawcy wykonujący prace oraz pojazdy Wykonawcy do realizacji prac winny być zaopatrzone w czytelne logo Wykonawcy umieszczone w widocznym miejscu na pojeździe oraz ubraniach pracowników. 2. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody powstałe w związku z wykonywaniem prac § 4 1. Za prawidłowe wykonanie prac w okresie obowiązywania umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie nie większe niż: brutto : /wykropkowanie/ zł słownie : /wykropkowanie/ zł 2. Ostateczna wysokość wynagrodzenia, o którym mowa w ust. 1 wynikać będzie z ilości faktycznie wykonanych przez Wykonawcę usług przemnożonych przez ceny jednostkowe określone w formularzu cenowym ofertowym, stanowiący załącznik nr 2 do niniejszej mowy. 3. Ceny jednostkowe podane w formularzu cenowym ofertowym nie ulegną podwyższeniu w okresie obowiązywania umowy. 4. Zamawiający przewiduje, że wartość zleconych Wykonawcy prac nie będzie niższa niż 90% wartości ogółem brutto umowy określonej w ust. 1. 5. Strony umowy ustalają, iż będą dokonywały w okresie obowiązywania umowy rozliczeń finansowych obejmujących poszczególne miesiące kalendarzowe wykonywania prac. Podstawą do wystawienia faktur częściowych za dany miesiąc będą formularze powykonawcze obejmujące rzeczywiste obmiary prac i ceny jednostkowe oraz protokoły odbioru wszystkich prac wykonanych w danym miesiącu , podpisane i zaakceptowane przez przedstawiciela Zamawiającego. 6. Zapłata wynagrodzenia należnego Wykonawcy zostanie dokonana przelewem na konto Wykonawcy /wykropkowanie/ w terminie 21 dni od daty doręczenia Zamawiającemu prawidłowo wystawionej faktury. Za termin zapłaty uznaje się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego poleceniem zapłaty. 7. Strony zgodnie ustalają, że zmiana numeru rachunku Wykonawcy nie powoduje potrzeby sporządzania aneksu do umowy. Wykonawca obowiązany jest do powiadomienia Zamawiającego na piśmie o zmianie numeru swojego rachunku. 8. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zapłaty wynagrodzenia tylko za prace faktycznie wykonane przez Wykonawcę i odebrane przez Zamawiającego bez zastrzeżeń, a Wykonawcy nie przysługują w stosunku do Zamawiającego roszczenia o wypłatę wynagrodzenia w kwocie maksymalnej, określonej w § 4 ust.1 umowy. 9. Faktury winny być wystawione na: nabywca: Miasto Stołeczne Warszawa Plac Bankowy 3/5 00-950 Warszawa NIP 525-22-48-481 odbiorca/płatnik: Urząd m.st. Warszawa Dzielnica Mokotów 02-517 Warszawa ul. Rakowiecka 25/27 i dostarczone na adres Wydział Ochrony Środowiska dla Dzielnicy Mokotów, ul. Wiktorska 91a, 02-582 Warszawa. § 5 1. Strony umowy ustalają, że Wykonawca będzie przystępował do pracy na podstawie oświadczeń Zamawiającego określających zakres prac, miejsce i termin ich wykonania. Oświadczenia będą przekazywane Wykonawcy osobiście, telefonicznie pod nr /wykropkowanie/ faksem pod nr/wykropkowanie/ lub elektronicznie na adres: /wykropkowanie/ 2. Wykonawca zobowiązany jest do potwierdzenia Zamawiającemu otrzymania jego dyspozycji, o której mowa w ust. 1 w ciągu jednej godziny od jej otrzymania. 3. Zamawiający lub Służby Miejskie, sprawować będą bieżącą kontrolę wykonywania prac. 4. Na żądanie Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest do natychmiastowego skierowania swego przedstawiciela do udziału w kontroli. Niestawienie się Wykonawcy do udziału w czynnościach kontrolnych nie stanowi przeszkody do przeprowadzenia kontroli przez Zamawiającego, a ustalenia dokonane podczas kontroli będą wówczas wiążące dla Wykonawcy. 5. Jeżeli podczas odbioru prac zastanie stwierdzone wadliwe ich wykonanie w całości lub w części, to Zamawiający odmówi odbioru prac do czasu usunięcia wad, oznaczając w protokóle odbioru, prace niewykonane prawidłowo lub terminowo, wyznaczając jednocześnie termin technicznie uzasadniony na ich usunięcie. 6. W razie odmowy odbioru prac przez Zamawiającego z przyczyn podanych w ust.5, prace uważa się za prawidłowo wykonane w terminie, w którym nastąpiło zgłoszenie ich wykonania, po którym bezpośrednio nastąpił ich odbiór przez Zamawiającego bez zastrzeżeń. 7. Do odbioru prac uprzednio nieodebranych jako wadliwych Zamawiający jest obowiązany przystąpić niezwłocznie po doręczeniu zgłoszenia przez Wykonawcę o usunięciu wad. Z czynności odbiorowych, prac uprzednio nieodebranych jako wadliwych, strony umowy sporządzają każdorazowo protokół. § 6 1. Wykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy jedna osobę bezrobotną o której mowa w przepisach o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy lub właściwych przepisach państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 2. Zatrudnienie osoby, o której mowa w ust. 1, powinno trwać nieprzerwanie przez cały okres realizacji prac, wskazany w §2 , z zastrzeżeniem, że zatrudnienie powinno nastąpić w terminie 30 dni od daty zawarcia niniejszej umowy. 3. W przypadku ustania zatrudnienia osoby, o której mowa w ust. 1, w trakcie okresu, o którym mowa w ust. 2, Wykonawca zobowiązuje się w jej miejsce zatrudnić inną osobę spełniającą warunki określone w ust. 1, w terminie 30 dni od dnia ustania zatrudnienia. 4. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r.- Kodeks pracy /Dz. U. z 2014r. poz. 1502, ze zm./ lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. 5. Wykonawca w terminie 7 dni od dnia zawarcia umowy z osobą, o której mowa w ust.1, przedstawi Zamawiającemu umowę o pracę zawartą z tą osobą oraz dokument wydany przez właściwy organ potwierdzający jej status jako osoby bezrobotnej. 6. Wykonawca powinien uzyskać od zatrudnionego pracownika, o którym mowa w ust. 1, zgodę na dostęp do jego danych osobowych przez Zamawiającego w celu prawidłowej realizacji niniejszej umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się prowadzić ewidencję czasu pracy osoby, o której mowa w ust. 1, dokumentującą świadczenie pracy przy realizacji prac. 8. Wykonawca przedstawi Zamawiającemu na każde jego żądanie, w terminie nie dłuższym niż 3 dni robocze, dokumenty, o których mowa w ust. 5 i 7. 9. Zobowiązania zawarte w ust. 4-8 dotyczą również osoby, o której mowa w ust. 3. § 7 1. Strony umowy ustalają, iż Wykonawca zapłaci Zamawiającemu kary umowne w następujących przypadkach i wysokościach: 1/ za każdorazową zwłokę w wykonaniu całości lub części prac wyszczególnionych w oświadczeniu, , o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy, w wysokości 2% wartości brutto wynagrodzenia, o którym mowa w § 4 ust.1 umowy, za każdy rozpoczęty dzień zwłoki, liczonej od dnia w którym prace miały być wykonane do dnia zgłoszenia wykonania prac, po którym nastąpił ich odbiór przez przedstawiciela Zamawiającego bez zastrzeżeń albo do dnia rozwiązania umowy; 2/ z tytułu wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia przez Wykonawcę lub Zamawiającego z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy w wysokości 20% wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 4 ust. 1 umowy; 3/ w przypadku nie zatrudnienia do wykonywania prac osoby, o której mowa w § 6 ust. 1 lub osoby, o której mowa w § 6 ust. 3 lub nie przedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie umowy o pracę lub ewidencji czasu pracy, o których mowa w § 6 ust. 7 w wysokości 2000 zł. Kara umowna będzie naliczana za każdy miesiąc, w którym Wykonawca nie wypełni zobowiązań, o których mowa w § 6. 2. Postanowienia, o których mowa w pkt. 3 nie będą miały zastosowania w przypadku, gdy Wykonawca wykaże, że przedstawił zgłoszenie oferty pracy w Urzędzie Pracy m.st. Warszawy, a nie zatrudnienie osoby, o której mowa w § 6 ust. 1 lub osoby, o której mowa w § 6 ust. 3, nastąpiło z przyczyn nie leżących po jego stronie. § 8 1.Strony umowy zgodnie ustalają, że kary umowne będą podlegały potrąceniu z wynagrodzenia umownego bez potrzeby składania dodatkowych wezwań do zapłaty. 2. Strony ustalają, że niezależnie od kar umownych, o których mowa § 6, Zamawiający będzie mógł dochodzić od Wykonawcy odszkodowania uzupełniającego do wysokości rzeczywiście poniesionej szkody na zasadach ogólnych przewidzianych w kodeksie cywilnym. 3.Dokonane potrącenia i naliczone kary umownie nie zwalniają Wykonawcy z obowiązku wykonania prac zgodnie z umową. 4. W przypadku naliczenia przez Zamawiającego Wykonawcy kar umownych, Wykonawca nie może pomniejszyć należnego mu wynagrodzenia na wystawionej fakturze o kwotę naliczonych kar umownych. § 9 1.Strony umowy zgodnie ustalają, że okres wypowiedzenia umowy wynosi 14 dni. 2.Strony umowy zgodnie ustalają, że Zamawiający, poza wypadkami uprawniającymi do wypowiedzenia umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia wynikającymi z przepisów prawa, może wypowiedzieć umowę bez zachowania okresu wypowiedzenia w następujących przypadkach: 1/ każdorazowej zwłoki Wykonawcy w wykonaniu całości lub części prac wynikających z poszczególnych oświadczeń, bądź zwłoki w usunięciu wad w pracach przekraczających o co najmniej 7 dni terminy ustalone na podstawie oświadczeń wymienionych w § 5 niniejszej umowy; 2/ zajęcia przez organ egzekucyjny wierzytelności Wykonawcy z tytułu wykonania niniejszej umowy w terminie do 14 dni od uzyskania informacji o zajęciu wierzytelności. § 10 1.Wszelkie oświadczenia Stron w wykonaniu postanowień niniejszej umowy, z zastrzeżeniem ewentualnych wyjątków przewidzianych w umowie, wymagają formy pisemnej i będą przesłane listem poleconym na adres strony, określony w umowie, za potwierdzeniem odbioru. Strony zobowiązują się do zawiadamiania o zmianie adresu do korespondencji natychmiast po dokonaniu takiej zmiany. W razie zaniedbania obowiązku zawiadomienia o zmianie adresu, korespondencję wysłaną na ostatni adres listem poleconym, za potwierdzeniem odbioru i nie odebraną, uważa się za doręczoną w dacie zwrotu korespondencji Stronie , która ją wysłała. 2.Strony umowy zgodnie ustalają, iż Wykonawca bez zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej pod rygorem nieważności nie może dokonać na rzecz osoby trzeciej cesji wierzytelności pieniężnych wynikających z wynagrodzenia umownego. 3.Strony umowy stwierdzają, iż zapoznały się z umową i dokonały interpretacji jej poszczególnych postanowień, w celu wyeliminowania ewentualnych, mogących powstać w przyszłości sporów na tle jej wykonania. 4. Wykonanie niniejszej umowy nie wiąże się z przetwarzaniem danych w rozumieniu ustawy o ochronie danych osobowych, dla których administratorem danych jest Prezydent m. st. Warszawy a co za tym idzie nie wiąże się z dostępem do zasobów systemów informatycznych Urzędu m. st. Warszawy. § 11 1.W sprawach nieuregulowanych niniejszą umową mają zastosowanie przepisy : 1/ ustawy Prawo zamówień publicznych, 2/ kodeksu cywilnego, 2.W przypadku powstania sporu na tle realizacji niniejszej umowy do rozpoznania sporu będzie Sąd właściwy miejscowo dla siedziby Zamawiającego. 3.Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 4.Umowę niniejszą oraz załączniki stanowiące integralną część umowy sporządzono w trzech jednobrzmiących egzemplarzach- 1egz. dla Wykonawcy, 2 egz. dla Zamawiającego.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.