eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieliczka › Remont nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym i asfaltem lanym na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2017 r.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-15

Ogłoszenie nr 82827 - 2017 z dnia 2017-05-15 r.

Wieliczka: Remont nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym i asfaltem lanym na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2017 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 42007 - 2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Zarząd Dróg w Wieliczce, krajowy numer identyfikacyjny 12139884200000, ul. ul. Limanowskiego  32, 32020   Wieliczka, państwo Polska, woj. małopolskie, tel. 12 250 11 90, 278 20 10, faks 12 278 20 10, e-mail tkuchnia@wieliczka.eu
Adres strony internetowej (URL): www.gzd.wieliczka.eu
Adres profilu: http://bip.malopolska.pl/gzdrog,m,294742,ogloszenia-o-przetargach.html

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym i asfaltem lanym na terenie miasta i gminy Wieliczka w 2017 r.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

GZD.7021.4.2.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Wspólny słownik zamówień publicznych CPV: 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonania nawierzchni autostrad, dróg 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg. 2. Przedmiotem zamówienia jest remont nawierzchni bitumicznych betonem asfaltowym i asfaltem lanym na terenie miasta i gminy Wieliczka Zamówienie obejmuje następujące roboty: remont nawierzchni bitumicznych asfaltobetonem na gr 5 cm, obcinanie krawędzi, uzupełnienie kruszywem lub recykliną asfaltową do gł 5cm z posmarowaniem krawędzi asfaltem oraz skropieniem złączy - naprawa uszkodzeń o pow do 5m2 - 680 m2 remont nawierzchni asfaltem lanym twardoplastycznym na gr. 4 cm - średnio z obcięciem krawędzi, uzupełnieniem kruszywem lub recykliną asfaltową do gł. 4 cm, posmarowanie krawędzi asfaltem i skropienie złączy - 170m2 profilowanie i zagęszczanie podłoża pod warstwy konstrukcyjne nawierzchni - 700 m2 podbudowy z kruszyw łamanych,warstwa dolna po zagęszczeniu 20 cm - 700 m2 podbudowy z kruszyw łamanych, warstwa górna po zagęszczeniu średnio 8 cm - 2400m2 wyrównanie istniejącej podbudowy mieszanką mineralno - bitumiczną, mieszanka asfaltowa, wbudowanie mechanicznie - profilowanie istniejącej podbudowy - 120 t nawierzchnie z mieszanek mineralno - bitumicznych (warstwa ścieralna), mieszanka asfaltowa, grubość po zagęszczeniu 4 cm - lokalne nakładki o powierzchni 5-300 m2 - 4 800 m2 regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych / kratki ściekowe uliczne, włazy kanałowe/- 48 szt Zakres robót to remont odcinków dróg, każdorazowo uzgodniony z Inwestorem. Termin przystąpienia do realizacji prac w ciągu 24 godzin od powzięcia informacji od Zmawiającego, a w szczególnych przypadkach (zagrażających bezpieczeństwu w ruchu drogowym) do 6 godzin od powiadomienia telefonicznie lub faksem. UWAGA: Przed przystąpieniem do robót należy opracować projekt tymczasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót w pasie drogowym i zatwierdzić w Starostwie Powiatowym w Wieliczce ul. Słowackiego 29, 32-020 Wieliczka. Szczegółowy zakres zadania należy wykonać zgodnie przedmiarem robót oraz STWiOR. 3. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy lub znaków towarowych w SIWZ, dokumentacji technicznej, przedmiarach robót oraz STWOiRB dopuszcza się zastosowanie materiałów równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. Materiały i urządzenia równoważne to takie, które mają te same cechy funkcjonalne co wskazane SIWZ, przedmiarach robót oraz STWOiRB, konkretne z nazwy lub pochodzenia. Ich jakość i parametry nie mogą być gorsze od jakości określonego w w/w dokumentach materiału lub urządzenia. W przypadku zastosowania (propozycja w ofercie) innych zamienników rynkowych, na Wykonawcy spoczywa obowiązek udokumentowania (w ofercie), że nie będą one gorsze od wskazanych w w/w dokumentach, zagwarantują uzyskanie co najmniej tych samych parametrów technicznych oraz posiadać będą niezbędne atesty i dopuszczenia do stosowania wymagane w dokumentacji przetargowej. 4. Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów własnych. Wszelkie zastosowane materiały muszą być zgodne z wymogami Ustawy o wyrobach budowlanych wg. której materiał nadaje się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych, jeżeli jest oznakowany znakiem CE albo umieszczony jest przez Komisję Europejską w wykazie wyrobów mających niewielkie znaczenie dla zdrowia i bezpieczeństwa, dla których producent wydał deklarację zgodności z uznanymi regułami sztuki budowlanej albo jest oznakowany znakiem budowlanym (B). Materiały nie odpowiadające wymaganiom jakościowym jak również przeterminowane nie mogą być stosowane. W przypadku podania przez Zamawiającego nazwy, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia lub znaków towarowych dopuszcza się zastosowanie materiałów i rozwiązań równoważnych o parametrach nie gorszych niż opisane. 5. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca udzielił co najmniej 12 miesięcznej gwarancji i rękojmi na wykonane roboty licząc od dnia odbioru końcowego. Udzielenie gwarancji i rękojmi stanowi jedno z kryteriów oceny ofert opisane w punkcie 17 SIWZ. 6. Dodatkowe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia. 6.1) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów i urządzeń własnych. Zastosowane materiały i urządzenia winny odpowiadać deklaracjom zgodności z Polskimi Normami, atestami i aprobatami technicznymi. Wykonawca ma obowiązek posiadać w stosunku do użytych materiałów aktualne dokumenty potwierdzające pozwolenie na ich zastosowanie/wbudowanie (np. atesty, certyfikaty, aprobaty techniczne, deklaracje zgodności). Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn, urządzeń obciążają Wykonawcę. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP oraz ppoż. i maksymalnym ograniczeniu uciążliwości prowadzenia robót. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie. 6.2) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie przekazanego placu budowy z tytułu prowadzonych robót. 6.3) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu protokoły z wykonanych prób i badań jakie były niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia, certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały, 6.4) W celu zabezpieczenia realizacji przedmiotu zamówienia Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza w niniejszym postępowaniu do posiadania opłaconego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia przez cały okres realizacji zamówienia do wysokości minimum wartości brutto podpisanej umowy. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.): 1) obsługa urządzeń, pojazdów, maszyn oraz sprzętu, 2) wykonywanie pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, przez cały okres wykonywania tych czynności w ramach zamówienia. Obowiązek ten nie dotyczy osób pełniących samodzielne funkcje zgodnie z posiadanymi uprawnieniami szczególności: kierownika budowy, robót itp. Zamawiający wymaga aby wykonawca/podwykonawca przedłożył Zamawiającemu przed zawarciem umowy o udzielenie zamówienia publicznego oraz na każde żądanie zamawiającego w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, oświadczenie o ilości osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę, które wykonują czynności w zakresie: obsługi urządzeń, pojazdów, maszyn, sprzętu, wykonywania pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji wypełniania przez Wykonawcę nałożonych na niego obowiązków poprzez zwrócenie się do właściwego inspektoratu pracy z wnioskiem o przeprowadzenie kontroli. W przypadku niespełnienia wymagań Zamawiającego w w/w zakresie Wykonawca/podwykonawca zapłaci karę umowną w wysokości 2% wartości wynagrodzenia brutto za każdy dzień zwłoki w dostarczeniu zamawiającemu oświadczenia oraz karę umowną w wysokości 500,00 zł za każdy przypadek stwierdzenia przez Zamawiającego, że czynności w zakresie: obsługi urządzeń, pojazdów, maszyn, sprzętu, wykonywania pozostałych prac budowlanych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia, wykonuje osoba, która nie jest zatrudniona przez wykonawcę/podwykonawcę na podstawie umowy o pracę.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45233000-9
Dodatkowe kody CPV: 45233142-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/04/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT433433.91
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert4
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
ZIEM-DRÓG Usługi Transportowo - Sprzętowe Roboty Ziemno - Drogowe Stanisław Kupiec,  ,  Gdów 806,  32-420,  Gdów,  kraj/woj. małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 310673.79
Oferta z najniższą ceną/kosztem 310673.79
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 438201.05
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.