Kielce: Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego
Numer ogłoszenia: 82811 - 2016; data zamieszczenia: 13.06.2016
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach , ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 200 17 48, faks 41 344 51 45.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pzdkielce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Bieżąca konserwacja dróg powiatowych w zakresie robót odwodnieniowych na terenie powiatu kieleckiego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót odwodnieniowych w ramach bieżących konserwacji dróg powiatowych na terenie powiatu kieleckiego. Roboty będą wykonywane interwencyjne w miarę zaistniałych potrzeb po uprzednim pisemnym złożeniu zlecenia (dyspozycji) przez zamawiającego, w którym będą wyszczególnione odcinki lub/i miejsca oraz zakresy robót (w tym nazwy drogi/dróg). Zamawiający przyjmuje do wykonania szacunkowe zakresy robót oraz ich ilości, t.j.: - renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm - 24000 mb, - renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm - 5000 mb, - ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) - 97000 m2, - wymiana rur bet. O40 pod zjazdami - 150 mb, - wymiana rur bet. O50 pod zjazdami - 70 mb, - oczyszczenie przepustów O40 i O50 z namułu (śr. zamulenie 50%) - 300 mb. Zamawiający zastrzega, że w/w roboty odwodnieniowe mogą ulec zmianie w poszczególnych asortymentach..
II.1.5)
V
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających, zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 6 Pzp, stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.11.2016.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości: - 1600,00 zł. na zadanie Nr 1/K/2016, - 1600,00 zł. na zadanie Nr 2/K/2016, - 1600,00 zł. na zadanie Nr 3/K/2016.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że wykonał (zakończył) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zadanie w zakresie robót odwodnieniowych porównywalnych z przedmiotem zamówienia (kopanie rowów, renowacja rowów, ścinanie poboczy lub/i remont przepustów zjazdowych) o wartości nie mniejszej niż 50.000,00 zł. (brutto). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że przynajmniej jeden z nich spełnia w/w warunek (dla spełnienia warunku nie dopuszcza się sumowania zadań) Uwaga: spełnienie tego warunku umożliwia Wykonawcy złożenie oferty/ofert na dowolną ilość części zamówienia.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponować niezbędnymi do wykonania narzędziami i urządzeniami w okresie przewidzianym na realizację zamówienia. Wymagane jest wykazanie do 1 zadania (części zamówienia) posiadanie minimum następującego sprzętu (jednostki sprzętowej): - koparki z osprzętem przystosowanym do renowacji rowów i ścinania gruntu (lub inny sprzęt mechaniczny przystosowany do tego typu robót) - odpowiednio na załączniku nr 6.1, 6.2 lub/i 6.3. Uwaga: Wykonawcy składający ofertę na więcej niż 1 zadanie wykażą do każdego z tych zadań min. jedną jednostkę sprzętową (do dwóch zadań odpowiednio 2 jednostki sprzętowe do trzech zadań odpowiednio 3 jednostki sprzętowe). Deklarowane jednostki sprzętowe na każdym zadaniu będą musiały wykonywać roboty niezależnie od siebie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje środkami finansowymi lub ma dostęp do kredytu w wysokości 50.000,00 zł. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że łącznie spełniają w/w warunek Uwaga: spełnienie tego warunku umożliwia Wykonawcy złożenie oferty/ofert na dowolną ilość części zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
I. Dowodami, o których mowa w pkt III. 4.1), o których mowa w wykazie robót są: 1) poświadczenie, 2) inne dokumenty - jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt 1/. II. W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie robót, zostały wcześniej wykonane, wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa w pkt I. III. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej i ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnienie opisanego przez Zamawiającego warunku. III. Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt III. 4.3), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 98
- 2 - Czas reakcji od złożenia dyspozycji - 2
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pzdkielce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zarząd Dróg w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce; wersja papierowa - cena 10,00 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.06.2016 godzina 11:00, miejsce: Sekretariat Powiatowego Zarządu Dróg w Kielcach, ul. Wrzosowa 44, 25-211 Kielce-pokój nr 257.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zadanie Nr 1/K/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja dróg powiatowych - roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Celinach (Gminy: Chmielnik, Chęciny, Pierzchnica, Morawica, Sitkówka-Nowiny). Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm - 8000 mb, - renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm - 1000 mb, - ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) - 35000 m2, - wymiana rur bet. O40 pod zjazdami - 30 mb, - wymiana rur bet. O50 pod zjazdami - 30 mb, - oczyszczenie przepustów O40 i O50 z namułu (śr. zamulenie 50%) - 100 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reakcji od złożenia dyspozycji - 2
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zadanie Nr 2/K/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja dróg powiatowych - roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Łagowie (gminy: Bodzentyn, Górno, Daleszyce, Bieliny, Raków, Łagów i Nowa Słupia). Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm - 7000 mb, - renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm - 3000 mb, - ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) - 30 000 m2, - wymiana rur bet. O40 pod zjazdami - 60 mb, - wymiana rur bet. O50 pod zjazdami - 10 mb, - oczyszczenie przepustów O40 i O50 z namułu (śr. zamulenie 50%) - 100 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.41-9, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reakcji od złożenia dyspozycji - 2
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zadanie Nr 3/K/2016.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Bieżąca konserwacja dróg powiatowych - roboty odwodnieniowe na terenie Obwodu Drogowego w Stachurze (gminy: Strawczyn, Łopuszno, Miedziana Góra, Mniów, Piekoszów, Zagnańsk i Masłów). Przewidywany zakres robót: - renowacja rowów śr. głębokości do 35 cm - 9000 mb, - renowacja rowów śr. głębokości powyżej 35 cm - 1000 mb, - ścinanie poboczy (śr. gr. namułu 15 cm) - 32 000 m2, - wymiana rur bet. O40 pod zjazdami - 30 mb, - wymiana rur bet. O50 pod zjazdami - 30 mb, - oczyszczenie przepustów O40 i O50 z namułu (śr. zamulenie 50%) - 100 mb,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.32.41-9, 45.11.21.00-6, 45.23.24.52-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2016.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 98
- 2. Czas reakcji od złożenia dyspozycji - 2
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Dostawa materiałów edukacyjnych oraz materiałów zużywalnych z logotypami w ramach projektu pn. ,,Dziś uczeń - jutro student'' nr umowy: FESW.08.03.IZ.00-0002/23.
- Zakup wraz z dostawą wyrobów medycznych na Blok Operacyjny Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach.
- Wykonanie okresowych obsług technicznych oraz napraw pojazdów samochodowych będących własnością Skarbu Państwa GDDKiA Oddział w Kielcach z podziałem na 6 części.
- KOMPLEKSOWA USŁUGA ORGANIZACJI I PRZEPROWADZENIA SZKOLEŃ KOMPETENCYJNYCH CUS (CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH) WYNIKAJĄCYCH Z USTAWY O REALIZOWANIU USŁUG SPOŁECZNYCH PRZEZ CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH
- Remont pokrycia dachowego wykonanego ze słomy w obiektach wpisanych na inwentarz Muzeum Wsi Kieleckiej
- Dostawa materiałów elektrycznych i akcesoriów
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżąca konserwacja i utrzymanie dróg leśnych oraz utwardzenie placu manewrowego przy PCW nr 15 na terenie Nadleśnictwa Człopa w 2024 roku
- Wykonanie robót w zakresie letniego utrzymania dróg wojewódzkich na terenie jednostek administracyjnych MZDW z podziałem na 24 zadania - nr postępowania 097/24
- Budowa miejsc parkingowych na Jarze w Toruniu
- "Modernizacja i przebudowa wybranych odcinków dróg powiatowych na terenie Powiatu Bolesławieckiego - Polski Ład"
- Powierzchniowe utrwalenie dróg powiatowych przy użyciu remontera typu Patcher
- Remont cząstkowy nawierzchni bitumicznych dróg gminnych na terenie Gminy Jemielnica emulsją asfaltową i grysami.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.