eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czarna › Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna - etap II - budowa wodociągu tranzytowego Pogwizdów- Medynia Głogowska - Zalesie, remont (modernizacja) 5 przepompowni ścieków.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-06-08

Czarna: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna - etap II - budowa wodociągu tranzytowego Pogwizdów- Medynia Głogowska - Zalesie, remont (modernizacja) 5 przepompowni ścieków.
Numer ogłoszenia: 82669 - 2015; data zamieszczenia: 08.06.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 53817 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Czarna, Czarna 260, 37-125 Czarna, woj. podkarpackie, tel. 017 2262324, 017 2262606, faks 017 2262324 w. 232.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna - etap II - budowa wodociągu tranzytowego Pogwizdów- Medynia Głogowska - Zalesie, remont (modernizacja) 5 przepompowni ścieków..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zakres zadania obejmuje: 1. Budowa odcinka sieci wodociagowej na działkach nr ew. gr. 847/1, 891/1 połozonych w miejscowosci Pogwizdów; na działkach nr ew. gr. 3325, 1568, 1567, 1498/2, 1497/2, 1496/2, 1501, 1505/2, 1508, 1510/1, 1512, 1513/3, 1679, 1608, 1502 położonych w miejscowości Medynia Głogowska; na działce nr ew. gr. 484/1 położonej w miejscowości Zalesie, Gmina Czarna. Zakres rzeczowy robót: - siec wodociagowa PE160 -2353,05mb; - zasuwy DN150 - szt. 8 - zasuwa z napedem elektrycznym DN150 - szt. 2 - przepływomierz elektromagnetyczny DN150 - szt. 1 - reduktor cisnienia DN150 - szt. 1 - filtr siatkowy DN150 - szt. 1 - zasuwy DN80 - szt. 6 - hydrant DN80 - szt. 6 - układ zasilania i sterowania - kpl. 1 - przyłączenie do sieci elektroenergetycznej - monitoring na SUW w Pogwizdowie (dz. nr 1282/3) oraz zbiorniku wyrównawczym na dz. nr 392 w Pogwizdowie 2. Remont (modernizacja) pięciu przepompowni ścieków zlokalizowanych na dz. nr 670/2; 842/119; 738/4; 744; 1017/8 położonych w Krzemienicy W ramach remontu przepompowni PS1 (dz. nr 842/119) i PS2 (dz. nr 670/2) projektuje się kompletną wymianę elementów instalacji wewnętrznych, elektrycznej, rurociągów tłocznych, sterująco - sygnalizacyjnej, wymianę wyposażenia. Projektowane rozwiązania nie powodują zwiększenia elektrycznej mocy przyłączeniowej obiektów przepompowni oraz zagospodarowania terenu. Projektuje się również ogrodzenie przepompowni oraz utwardzenie terenu przy przepompowniach kostką betonową. W ramach remontu przepompowni PD (przepompownie przydomowe) zlokalizowane na działkach nr 744, 1017/8, 738/4 projektuje się wymianę zbiorników żelbetowych na PEHD o tej samej średnicy wraz z kompletnym wyposażeniem. Sterowanie w oparciu o zintegrowany pływak z pompą. Opisany wyżej zakres robót jest częścią przedsięwzięcia pn.: Uregulowanie gospodarki wodno - ściekowej na terenie gminy Czarna - etap II. Zadanie współfinansowane jest ze środków Unii Europejskiej w ramach programu POIiŚ. Jeżeli dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów lub urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie materiałów lub urządzeń równoważnych. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały lub urządzenia oferowane przez wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez zamawiającego. Materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe zamawiający rozumie wymagania dotyczące materiałów lub urządzeń zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych lub lepszych parametrach. Wykonawcy przysługuje prawo użycia materiałów i urządzeń o co najmniej równoważnych parametrach technicznych pod warunkiem osiągnięcia założonych standardów technicznych. Wykonawca proponujący materiały i urządzenia zamienne odpowiedzialny jest za sprawdzenie możliwości ich zastosowania w realizacji przedmiotu zamówienia pod każdym względem (w tym np. właściwości, wymiarów, ciężaru, sposobu transportu i montażu). W takiej sytuacji Zamawiający wymaga od Wykonawcy wskazania w ofercie, które materiały i urządzenia zamienne zamierza zastosować przy realizacji zadania oraz dołączenia do oferty stosownych dokumentów w celu wykazania, że oferowane przez niego materiały lub urządzenia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie prawo wystąpienia do autora dokumentacji projektowej o opinię na temat oferowanych materiałów lub urządzeń. Opinia ta może stanowić podstawę do podjęcia przez zamawiającego decyzji o przyjęciu materiałów lub urządzeń równoważnych albo odrzuceniu oferty z powodu braku równoważności. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, normami technicznymi, przepisami Prawa Budowlanego oraz specyfikacją istotnych warunków zamówienia. UWAGA: Przed złożeniem oferty zaleca się dokonać wizji lokalnej w terenie projektowanej budowy obiektów i urządzeń będących przedmiotem zamówienia. Po dokonaniu wizji lokalnej i stwierdzeniu zaistnienia ewentualnych niezgodności z przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, oczywistych pomyłek lub pominięcia niektórych robót, Wykonawca ma obowiązek zgłosić do Zamawiającego wniosek o wyjaśnienie w trybie art. 38 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Całość robót należy wycenić zgodnie z projektem budowlanym, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót. Szczegółowy zakres robót opisuje projekt budowlany, SSTWIORB oraz przedmiar robót. Przedmiar robót pełni funkcję pomocniczą...

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.13.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.23.21.50 - Roboty w zakresie rurociągów do przesyłu wody 45.23.14.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy linii energetycznych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko. Priorytet: I oś - Gospodarka wodno - ściekowa. Działanie: 1.1 Gospodarka wodno - ściekowa w aglomeracjach powyżej 15 tys. RLM...

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01.06.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 6.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlane BUDOMONT Sp. z o.o., ul. Polna 3a, 37-100 Łańcut, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 1052931,60 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 674040,00

  • Oferta z najniższą ceną: 635823,90 / Oferta z najwyższą ceną: 1029473,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.