eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrocław › Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-03-12

Wrocław: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu
Numer ogłoszenia: 82484 - 2014; data zamieszczenia: 12.03.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 38554 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Zieleni Miejskiej, ul. Trzebnicka 33, 50-231 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3286611/12, faks 071 3286611/12.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników na terenach zieleni miejskiej we Wrocławiu.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Zakres zamówienia Zamówienie obejmuje dostawę materiału roślinnego do obsadzenia letniego kwietników sezonowych, gazonów i skrzynek kwiatowych w poszczególnych zadaniach. Zadanie I Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach w rejonie: -Śródmieścia - Park Szczytnicki i Hala Stulecia o pow. 14,48 arów -Krzyki III - Parku Południowego o pow. 4,46 ara Zadanie II Zakres obejmuje dostawę roślin jednorocznych do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego i dostawę roślin jednorocznych z obsadzeniem skrzynek kwiatowych przez Wykonawcę. 1)Dostawa materiału roślinnego do obsadzeń kwietników przez Zamawiającego w parkach, na zieleńcach i do obsadzenia gazonów w zieleni przyulicznej w rejonie: -Stare Miasto o pow. 17,13 ara -Fabryczna I i III o powierzchni 4,83 ara -Śródmieście - gazony przyuliczne o łącznej pow. 0,16 ara -Krzyki Zachód - gazony przyuliczne o pow. 0,003 ara 2)Dostawa 827 szt. roślin z gatunku pelargonii w odmianach podanych w kosztorysach ofertowych (zał. nr 7 do SIWZ), posadzonych do 147 szt. skrzynek zabranych od Zamawiającego przez Wykonawcę do 18 marca 2014r. Posadzone w marcu przez Wykonawcę rośliny w skrzynkach będą znajdować się pod jego opieką do czasu dostawy określonego w dziale VI SIWZ. Wykonawca do czasu dostawy do Zamawiającego obejmie pielęgnacją rośliny tj. zapewni podlewanie, nawożenie oraz przynajmniej jednokrotne uszczyknięcie pędów. Wykonawca dostarczy skrzynki obsadzone materiałem, gdzie każda roślina została wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. W chwili dostawy w obsadzonych skrzynkach pędy powinny przykrywać jeden dłuższy bok skrzynki, na której zwisają, ale nie krótsze niż 20cm. Co drugi pęd uszczyknięty w celu poprawienia krzewienia. Minimum 70% roślin w pełni wykwitnięte. Substrat wypełniający skrzynki o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. Zamawiający dostarczy obsadzone skrzynki do: -Urząd Miejski - Sukiennice, Muzeum Miejskie - Ratusz a)124 szt. skrzynek 40 cm długości obsadzone 2 szt. Pelargonii zonale w odm. Boogy oraz 3 szt. Pelargonii peltatum w odm. Ville de Paris Rot - naprzemiennie b)23 szt. skrzynek 60 cm długości obsadzone 3 szt. Pelargonii zonale i 6 szt. Pelargonii peltatum Ville de Paris Rot - naprzemiennie W okresie od posadzenia roślin przez Wykonawcę do skrzynek do czasu ich dostarczenia Zamawiający dokona kontroli jakości wykonanych prac przez Wykonawcę poprzez przyjazd na miejsce sadzenia lub zwróci się o dostarczenie zdjęć do siedziby Zamawiającego przedstawiających wykonane nasadzenia. 3)Dostawa 132 szt. roślin do obsadzenia 18 szt. skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy - Arsenał Muzeum Miejskie, roślinami z gatunku pelargonii w odmianie Ville de Paris Rot. Dorosła roślina przeznaczona do sadzenia powinna być wyhodowana z dwóch pojedynczych sadzonek. Długość pędów minimum 20 cm. Co drugi główny pęd uszczyknięty. Roślina dobrze rozkrzewiona. Minimum 70% kwiatostanów rozwiniętych. Przed sadzeniem skrzynki wypełnić substratem o pH 6,2 o drobnym granulacie, nawóz długo działający. -Muzeum Miejskie Arsenał - dostawa materiału roślinnego do obsadzenia skrzynek przez Wykonawcę na miejscu dostawy: 132 szt. kwiatów z gat. Pelargonium peltatum w odmianie Ville de Paris Rot do obsadzenia 6 szt. skrzynek o długości 40 cm, 10 szt. o długości 60 cm i 2 szt. o długości 80 cm. 4)Skrzynki do pobrania od Zamawiającego po uprzednim skontaktowaniu się z przedstawicielem Zarządu Zieleni Miejskiej Panią Agatą Jurczyk Tel. 71 328 66 11 wew. 333. 2.Zamówienie nie obejmuje zakupu przez Wykonawcę skrzynek kwiatowych, gazonów. 3.Asortyment, ilość materiału roślinnego dla poszczególnych zadań zawierają wzory kosztorysów ofertowych dla każdego zadania oddzielnie (Załącznik nr 7 do SIWZ). 4.Wymagania jakościowe dla wszystkich gatunków roślin kwietnikowych zgodnie z normą BN-76 9125-01: 1)rośliny powinny być w pierwszym wyborze, gatunki ozdobne z kwiatów wykwitnięte w 50 %, (z wyłączeniem dostawy do obsadzenia skrzynek, gdzie wykwitnięcie minimum 70%) dojrzałe technicznie, jednolite w całej partii, zdrowe, niezwiędnięte, 2)pokrój roślin, barwa kwiatów i liści powinny być charakterystyczne dla gatunku i odmiany, 3)stopień rozwoju wielkość i sposób uformowania powinny być jednakowe w całej partii, 4)bryła korzeniowa powinna być dobrze przerośnięta korzeniami, wilgotna, nieuszkodzona, 5)niedopuszczalne jest występowanie w partii roślin innych gatunków i odmian, 6)niedopuszczalne jest występowanie na roślinach chorób, szkodników i śladów porażenia przez choroby czy szkodniki, 7)rośliny nie powinny wykazywać uszkodzeń mechanicznych, 8)materiał roślinny do obsadzeń w kontenerach. 5.Przed przystąpieniem do realizacji zadania Zamawiający dokona kwalifikacji materiału roślinnego w obecności Wykonawcy i Wykonawcy nasadzeń na miejscu sadzenia. 6.Transport materiału roślinnego: 1)koszt transportu i rozładunku wliczony jest w cenę materiału roślinnego, 2)Wykonawca własnym transportem dostarczy materiał roślinny na miejsce sadzenia, w terminie uzgadnianym z Zamawiającym na bieżąco, 3)Wykonawca powinien zabezpieczyć rośliny w czasie transportu przed uszkodzeniami i niekorzystnymi warunkami atmosferycznymi (rośliny powinny być ocienione, osłonięte od wiatru i zabezpieczone przed wyschnięciem). 7.Nasadzeń dostarczonego materiału dokonywać będą firmy wyłonione odrębnym przetargiem na konserwację i utrzymanie terenów zieleni miejskiej z wyłączeniem, obiektów: Urząd Miejski - Sukiennice, Muzeum Miejskie - Arsenał, Ratusz w zadaniu II. Wykaz firm dokonujących nasadzeń zawiera załącznik nr 8 do SIWZ. 8.Termin realizacji zamówienia: 1)Zadanie I - dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego: od 19.05.2014r. do 30.05.2014r. 2)Zadanie II - dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników w parkach i na zieleńcach przez Zamawiającego: od 19.05.2014 r. do 30.05.2014r. - dostawa obsadzonych skrzynek przez Wykonawcę materiałem roślinnym: od 15.05.2014 r. do 30.05.2014 r., - dostawa materiału roślinnego przez Wykonawcę na terenie Muzeum Miejskiego Arsenał: 15.05.2014 r. do 30.05.2014 r..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.12.11.00 - Żywe rośliny, bulwy, korzenie, sadzonki i rozsady .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie I - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników przez Zamawiającego

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s.c. Tomasz Pągowski Andrzej Pągowski, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 168618,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 88071,41

  • Oferta z najniższą ceną: 88071,41 / Oferta z najwyższą ceną: 109182,60

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie II - Dostawa materiału roślinnego do letnich obsadzeń kwietników przez Zamawiającego i dostawa materiału roślinnego wraz z obsadzeniem skrzynek kwiatowych

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.02.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Ogrodniczy ROYAL PLANT s.c. Tomasz Pągowski Andrzej Pągowski, ul. Sieradzka 87, 98-300 Wieluń, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 163814,71 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 96005,41

  • Oferta z najniższą ceną: 96005,41 / Oferta z najwyższą ceną: 118017,54

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.