eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › przebudowa i modernizacja instalacji powietrza technologicznego w laboratorium IMP

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.



Ogłoszenie z dnia 2007-01-11

POZYCJA 8230

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Łódź: przebudowa i modernizacja instalacji powietrza technologicznego w laboratorium IMP Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny, do kontaktów: Dr inż. Roman Ferenc, ul. Stefanowskiego 1/15, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312211, fax 042 6361383, e-mail: pszym@p.lodz.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.zp.p.lodz.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny, Instytut Maszyn Przepływowych, Katarzyna Jacak, ul. Wólczańska 219/223, 93-005 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6312364, fax 042 6361383, e-mail: jacak@p.lodz.pl, www.zp.p.lodz.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa szkoła wyższa; Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Tak.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: przebudowa i modernizacja instalacji powietrza technologicznego w laboratorium IMP. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: ul. Wólczańska 219/223, 93-005 Łódź. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.12.00 - Instalacja cieplna, wentylacyjna i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Wykonanie kompletnej instalacji powietrza technologicznego sprężarek Clark'a i 1I1.76 zasilającego stoiska badawcze w laboratorium IMP wraz z przyłączami do istniejących czerpni i wyrzutni. Instalacja musi być wyposażona w armaturę i zabezpieczona antykorozyjnie 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: 30.06.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 10 000 zł na 7 dni przed terminem składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Warunki udziału w postępowaniu: - O udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają wymogi art. 22 i nie podlegają wykluczeniu z Postępowania zgodnie z art. 24 ustawy "Prawo zamówień publicznych" z dnia 29 stycznia 2004 roku (tekst ujednolicony opublikowany w Dzienniku Ustaw RP nr 164/2006 z dnia 14.09.2006 roku, poz. 1163 z późniejszymi zmianami) oraz złożyli ofertę, przy czym Wykonawca może złożyć w tym Postępowaniu wyłącznie jedną ofertę. - Wykonawca posiada doświadczenie w zakresie realizowania robót objętych przetargiem udokumentowane wykonaniem 2 robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i cenie brutto powyżej 500 000 zł. Roboty te powinny być rozpoczęte po 01.01.2003 roku oraz zakończone do dnia 31.12.2006 roku. Do wykazu należy załączyć protokóły odbioru robót i referencje potwierdzające odpowiednią jakość oraz terminowość ich wykonania. - Na dzień 01.01.2007 roku Wykonawca zatrudnia na podstawie umów o pracę nie mniej niż 15 pracowników w wymiarze pełnoetatowym. Osoba przewidziana na kierownika robót powinna posiadać odpowiednie uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji w budownictwie oraz aktualne zaświadczenia o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Wykonawca dysponuje środkami finansowymi lub ma zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 1 mln zł. - Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. - Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot umowy w wymiarze, co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokółu odbioru końcowego oraz zapewni rozpoczęcie prac serwisu w dni robocze nie później niż w ciągu 48 godzin od daty powiadomienia o usterkach i koniecznych naprawach. - Wniesienie wadium na 7 dni przed upływem terminu składania ofert Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia przez Wykonawcę powyższych formalnych warunków, zawartych w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, zostanie dokonana według formuły "spełnia/nie spełnia", co w przypadku jakiegokolwiek braku lub niedociągnięcia skutkować będzie odrzuceniem oferty Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania spełnienia warunków udziału w Postępowaniu, każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć wraz z ofertą następujące oświadczenia i dokumenty. - Oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków, o których mowa wart. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (tekst ujednolicony opublikowany w Dzienniku Ustaw RP nr 164/2006 z dnia 14.09.2006 roku, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Złożenie oświadczenia o wykonaniu zadania siłami własnymi lub o ewentualnych podwykonawcach i zakresie prac przewidzianych im do przekazania - o ile Wykonawca zamierza angażować podwykonawców. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy z dnia 29.01.2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (tekst ujednolicony opublikowany w Dzienniku Ustaw RP nr 164/2006 z dnia 14.09.2006 roku, poz. 1163 z późniejszymi zmianami), wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym wart. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy z dnia 29.01.2004 roku - "Prawo zamówień publicznych" (tekst ujednolicony opublikowany w Dzienniku Ustaw RP nr 164/2006 z dnia 14.09.2006 roku, poz. 1163 z późniejszymi zmianami). Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. - Wykaz zrealizowanych w okresie od dnia 01.01.2003 roku do dnia 31.12.2006 roku robót o podobnym charakterze do przedmiotu zamówienia i cenie brutto powyżej 500 000 zł. Roboty te powinny być rozpoczęte po 01.01.2003 roku i zakończone do dnia 31.12.2006 roku. Dla każdego z wyszczególnionych zadań należy podać przedmiot robót, nazwę zamawiającego, wartość brutto zadania oraz datę jego rozpoczęcia i odbioru. - Informację o stanie zatrudnienia i kadrze kierowniczej na dzień 01.01.2007 roku oraz wskazanie z grona pracowników Wykonawcy osoby, której Wykonawca zamierza powierzyć obowiązki kierownika robót. Wymieniona osoba musi posiadać stosowne uprawnienia wynikające z ustawy "Prawo Budowlane". - Informację banku, w którym Wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych i zdolność kredytową Wykonawcy Informacja musi być wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. - Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej wraz z dowodem zapłaty składki z tytułu zawarcia umowy ubezpieczenia. - Dowód potwierdzający wniesienie wymaganego wadium na 7 dni przed upływem terminu składania ofert

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl. Opłata: 50 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Gotówka przy odbiorze SIWZ i dokumentacji w wersji wydrukowanej. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.03.2007 godzina 11:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 60 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 05.03.2007, godzina 11:15, Politechnika Łódzka, Wydział Mechaniczny, Instytut Maszyn Przepływowych - Łódź, ul. Wólczańska 219/223 budynek B13, pokój nr 10.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 03.01.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.