eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ropczyce › Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap III

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-05-12

Ogłoszenie nr 82116 - 2017 z dnia 2017-05-12 r.

Ropczyce: Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap III
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Nazwa projektu lub programu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak
Numer ogłoszenia: 58392-2017


Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

nie

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej

nie

W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::
Informacje dodatkowe:

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Ropczyce, krajowy numer identyfikacyjny 52472000000, ul. ul. Krisego  1, 39100   Ropczyce, państwo Polska, woj. podkarpackie, tel. (017) 2210550, faks (017) 2210555, e-mail ropczyce@intertele.pl
Adres strony internetowej (URL): www.ropczyce.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap III

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia pn. "Rozbudowa budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Lubzinie - etap III", realizowanego w ramach zadania p.n. "Remont budynku OSP w Lubzinie", jest wykonanie robót wykończeniowych na piętrze i klatce schodowej z instalacjami wewnętrznymi oraz montażem stolarki drzwiowej wewnętrznej w rozbudowanej dwukondygnacyjnej części istniejącego budynku OSP wraz z robotami towarzyszącymi, na działkach nr ewid. 482/17 oraz 482/5 w Lubzinie gm. Ropczyce, zgodnie z niniejszym opisem przedmiotu zamówienia, dokumentacją projektową stanowiącą załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiącą załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiarem robót stanowiącym załącznik Nr 4 do SIWZ. 2. Zamówienie obejmuje wykonanie robót w zakresie i rodzaju określonym w niniejszym opisie przedmiotu zamówienia oraz w przedmiarach robót stanowiących załącznik Nr 4 do SIWZ, w tym wykonanie m.in. następujących robót, w sposób niżej opisany: - montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej wraz z ościeżnicami klatki schodowej i piętra w rozbudowanej części budynku OSP, - wykonanie sufitu podwieszanego z płyt G-K wodoodpornych wraz z wykończeniem na klatce schodowej i piętrze, - wykonanie izolacji termicznej sufitu podwieszanego wełną mineralną gr. 25 cm oraz izolacji przeciwwilgociowej, - wykonanie tynków ścian kat III klatki schodowej, piętra i wiatrołapu, - wykonanie okładzin ściennych z płytek w sanitariatach do wys. 2,0 m na piętrze, pas szer. 60 cm w rejonie zlewu i szafek w pomieszczeniu socjalnym oraz pomieszczeniu na środki czystości, - gruntowanie, malowanie ścian i sufitu klatki schodowej, piętra i wiatrołapu, - lakierowanie ścian lamperii do wys. 1,5 m na klatce schodowej, wiatrołapie i komunikacji piętra, - wykonanie wylewki wyrównującej na powierzchni schodów, - montaż barierki i pochwytów ze stali nierdzewnej na klatce schodowej, - ułożenie płytek posadzkowych oraz cokolika na klatce schodowej, wiatrołapie i piętrze wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - ułożenie płytek mrozoodpornych antypoślizgowych oraz cokolika nad wejściami do budynku wraz z odpowiednim przygotowaniem podłoża, - montaż obróbki blacharskiej czoła balkonów nad wejściami wraz rynną, - montaż gniazd, włączników i opraw oświetleniowych w wiatrołapie, na klatce schodowej i piętrze oraz nad wejściami do budynku, - montaż urządzeń wod.-kan. na piętrze, - montaż grzejników oraz zaworów termostatycznych na klatce schodowej, wiatrołapie i piętrze, - montaż wentylatorów łazienkowych, - wykonanie przebić oraz montaż nawiewników podokiennych na piętrze, - zabudowy z płyt g-k pionów kanalizacyjnych, wentylacyjnych, c.o. i wod-kan, - wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych budynku styropianem o gr. 15 cm oraz wełną mineralną o gr. 15 cm wraz z wyprawą elewacyjną (tynk mineralny gr. 1,5 mm, baranek, malowany farbami silikonowymi dwukrotnie ), - montaż barierek ze stali nierdzewnej na elewacji budynku, - montaż parapetów okiennych z blachy powlekanej rozbudowanej części, - demontaż części instalacji odgromowej, demontaż istniejącej obróbki blacharskiej, wyrównanie podłoża wraz z wyprofilowaniem spadków, montaż obróbki blacharskiej na rąbek, uzupełnienie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, ponowny montaż instalacji odgromowej na ścianie szczytowej sali imprez przyległej do rozbudowanej części budynku, - wykonanie chodnika w obrębie rozbudowanej części i zadaszonej podłogi, - wykonanie opaski odbojowej w obrębie części rozbudowanej i ścian przyległych, - montaż odwodnień liniowych przy każdej z rur spustowych w obrębie chodników objętych zamówieniem, - wykonanie odprowadzenia wody opadowej z 2 rur spustowych z dachu nad sklepem rurą PCV fi 160 w gruncie poza istniejący chodnik, - docieplenie stropodachu styropianem laminowanym o gr 20,0 cm, pokrycie papą termozgrzewalną gr. 5,2 mm, wraz z wyprofilowaniem spadków, wykonaniem niezbędnych obróbek blacharskich, demontażem i ponownym montażem instalacji odgromowej, nad najniższą częścią budynku (nad kotłownią). 3. Dodatkowo w ramach zamówienia Wykonawca jest zobowiązany do wykonania: - montażu oprawy oświetleniowej z czujnikiem zmierzchu wraz z doprowadzeniem zasilania przy wejściu do zaplecza kuchennego, - montażu na elewacji budynku, rozdzielni z wyłącznikiem 0-1, gniazdo siłowe 32 A, gniazdo 1 fazowe 16 A z wyłącznikiem montowana w skrzynce elektrycznej na elewacji wraz z doprowadzeniem zasilania, - zabudowy konsoli wodomierza z płyt g-k i płytek ceramicznych, - odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy przed dostępem osób postronnych, - wykonania niezbędnych prób i odbiorów, - przygotowania niezbędnych dokumentów do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem, - przygotowania niezbędnych dokumentów wymaganych do realizacji oraz do uzyskania pozwolenia na użytkowanie pomieszczeń objętych zamówieniem jak: oświadczenia kierownika budowy, kierowników robót, zaświadczenia o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa, plan bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - przygotowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej. 4. Prace objęte zamówieniem należy wykonywać w taki sposób aby nie zakłócać funkcjonowania obiektu, użytkowanego przez przychodnię zdrowia, OSP, KGW, radę sołecką oraz użytkowników sali imprez oraz zaplecza kuchennego. 5. Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania następujących robót: - pozostałych robót ujętych w projekcie w zakresie dotyczącym remontu istniejącego obiektu i robót w zakresie pełnego zagospodarowania terenu w tym budowy altany, ogrodzenia, zjazdu publicznego oraz miejsc postojowych. 6. Szczegółowy zakres oraz sposób wykonania zamówienia określają niniejszy opis przedmiotu zamówienia zawarty w SIWZ w tym projekty budowlano - wykonawcze stanowiące załącznik Nr 2 do SIWZ, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiąca załącznik Nr 3 do SIWZ oraz przedmiar robót stanowiący załączniki Nr 4 do SIWZ. Ilości zawarte w przedmiarze robót mają charakter orientacyjny. 7. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym m. in. przepisami BHP, PN przenoszącymi normy europejskie lub norm innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy, zasadami wiedzy technicznej, warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót, należytą starannością, właściwą organizacją, bezpiecznie i dobrze jakościowo. 8. Użyte przy realizacji robót materiały winny spełniać wymagania określone w art. 10 Prawa budowlanego oraz winny posiadać dokumenty potwierdzające dopuszczenie do użytkowania i spełnienie odpowiednich norm. 9. Tam, gdzie w dokumentacji projektowej lub przedmiarach, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub wskazano normy, o których mowa w art. 30 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza do zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów i rozwiązań równoważnych pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych, pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej specyfikacji, po akceptacji przez Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza jednocześnie wszelkie ich odpowiedniki rynkowe nie gorsze niż wskazane. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone przez Zamawiającego wymagania. Parametry wskazanego przez Zamawiającego standardu przedstawiają warunki techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, funkcjonalne i inne cechy istotne dla przedmiotu zamówienia, natomiast wskazana marka lub nazwa handlowa określa klasę produktu, a nie konkretnego producenta. 10. Minimalny wymagany przez Zamawiającego okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia liczony od daty protokolarnego końcowego odbioru przedmiotu zamówienia, wynosi 3 lata. 11. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy PZP Zamawiający wymaga aby Wykonawca lub Podwykonawca przy realizacji przedmiotu zamówienia zatrudniał na umowę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, osoby wykonujące czynności, które będą wykonywały prace związane z przedmiotem zamówienia - szczegółowe wymogi zawiera Rozdział XXVI SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie podzielone jest na części:

Nie


II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Postępowanie/część zostało unieważnione nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/05/2017
IV.2 Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT240694.21
WalutaPLN


IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert2
w tym
Liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
Liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0


IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Firma Budowlana "GUŹDA" Zbigniew Guźda ,  ,  ul. Szkolna 104,  36-147,  Kosowy ,  kraj/woj. podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: nie
Skrót literowy nazwy państwa:

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 243856.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 243856.00
> Oferta z najwyższą ceną/kosztem 272893.50
Waluta: PLN


IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom
Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:
IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie   na podstawie art.  ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.