eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ustroń › Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego użytku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2014-04-15

Ustroń: Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego użytku
Numer ogłoszenia: 82113 - 2014; data zamieszczenia: 15.04.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im. gen. Jerzego Ziętka , ul. Szpitalna 11, 43-450 Ustroń, woj. śląskie, tel. 033/8542640 w. 213 033/8545493, faks (033) 854 35 99.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.reumatologiczny.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego użytku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków dezynfekcyjnych oraz sprzętu jednorazowego użytku w pakietach: Pakiet 1 -Środki dezynfekcyjne Pakiet 2-Dezynfekcja rąk, stóp, błon śluzowych, skóry przed zabiegami, ran Pakiet 3 -Dezynfekcja powierzchni Pakiet 4 - Dezynfekcja i mycie narzędzi Pakiet 5 - Dezynfekcja i leczenie ran Pakiet 6 - Środki do mycia i dezynfekcji rąk dozowane automatycznie Pakiet 7 -Środek dezynfekcyjny do urządzenia Nocospray Pakiet 8 - Wkłady do ssaka Pakiet 9 - Pojemniki i drobny sprzęt medyczny.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8, 33.14.10.00-0.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie wymaga sie

III.2) ZALICZKI

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- Wypełniony i podpisany formularz ofertowy wraz z załącznikiem asortymentowo - cenowym (załącznik nr 1); - Zamawiający żąda dla pakietów 1-7 na dostawy środków dezynfekcyjnych, przedstawienia: a. dokumentów zawierających parametry użytkowe zaoferowanych środków; dezynfekcyjnych - stężenie, spektrum działania, czas działania, sposób przygotowania preparatu - np. ulotki informacyjne, karty charakterystyk (w wersji papierowej i elektronicznej); b. dla preparatów biobójczych - pozwolenia MZ na obrót produktami biobójczymi; c. dla preparatów leczniczych - pozwolenia na obrót produktami leczniczymi; d. dla wyrobów medycznych - certyfikat CE o zgodności z dyrektywą 93/42 EEC; e. dla kosmetyków - krajowy system informacyjny o kosmetykach wprowadzonych do obrotu na terenie RP; f. dla preparatów o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością - deklaracja producenta preparatu o dopuszczeniu do kontaktu z żywnością; -oświadczenie z art. 22.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych(załącznik nr 2); dokumenty zawierające parametry użytkowe zaoferowanych środków dezynfekcyjnych - stężenie, spektrum działania, czas działania, sposób przygotowania preparatu, np. ulotki informacyjne, karty charakterystyk ( w wersji papierowej i w wersji elektronicznej); -oświadczenie, że oferowane produkty dopuszczone są do obrotu na terenie Polski zgodnie z wymogami ustawowymi; - parafowany wzór umowy(załącznik nr 5);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Umowa może ulec zmianie w przypadku: - uzasadnionych zmian w zakresie sposobu wykonania przedmiotu zamówienia (np. sposób dostawy, składania zamówień, wielkości opakowań zbiorczych itp.) proponowanych przez Zamawiającego lub Wykonawcę, jeżeli te zmiany są korzystne dla Zamawiającego, - zmiany stawki VAT (przy czym zmianie ulegnie tylko cena brutto, cena netto pozostaje bez zmian) - zmian w przepisach prawa, które powodują konieczność zmiany umowy (np. zakaz wprowadzania produktu/ materiału i konieczność zastąpienia go produktem/materiałem równoważnym), - zmiany cen jednostkowych na niższe w trakcie trwania umowy, - zmian danych identyfikujących strony - zgodnie z zapisami w aktualnym odpisie z właściwego rejestru Wniosek o wprowadzenie zmian winien być złożony z 7 dniowym wyprzedzeniem i zawierać opis proponowanej zmiany, wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, termin wprowadzenia zmian, uzasadnienie dlaczego zmiana jest korzystna dla Zamawiającego i konieczna dla prawidłowego wykonania umowy. Wszelkie zmiany wymagają formy pisemnej, pod rygorem nieważności. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości zamawianego asortymentu w obrębie jednego pakietu, zależnie od potrzeb u niego występujących

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.reumatologiczny.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Śląski Szpital Reumatologiczno-Rehabilitacyjny im.gen.Jerzego Ziętka w Ustroniu Dział zamówień publicznych (pokój 139)..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 25.04.2014 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Śląskiego Szpitala Reumatologiczno-Rehabilitacyjnego im.gen.Jerzego Ziętka w Ustroniu (Pokój 141).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1- Środki dezynfekcyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków dezynfekcyjnych wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 2 - Dezynfekcja rąk, stóp, błon śluzowych, skóry przed zabiegami, ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków do dezynfekcji rąk, stóp, błon śluzowych, skóry przed zabiegami, ran wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 3 -Dezynfekcja powierzchni.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków do dezynfekcji powierzchni wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet 4 -Dezynfekcja i mycie narzędzi.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków do dezynfekcji i mycia narzędzi wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 5 -Dezynfekcja i leczenie ran.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków do dezynfekcji i leczenia ran wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 6-Środki do mycia i dezynfekcji rąk dozowane automatycznie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków do mycia i dezynfekcji rąk dozowane automatycznie wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 7 -Środek dezynfekcyjny do urządzenia Nocospray.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy środków dezynfekcyjnych do urządzenia Nocospray wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 8 -Wkłady do ssaka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy wkładów do ssaka wg załącznika nr 1 do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet 9 -Pojemniki i drobny sprzęt medyczny.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawy pojemników i drobnego sprzętu medycznego.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.