eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wronki › Zakup wraz z dostawą kontenerów oraz pojemników na odpady komunalne

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-03

Wronki: Zakup wraz z dostawą kontenerów oraz pojemników na odpady komunalne
Numer ogłoszenia: 81967 - 2015; data zamieszczenia: 03.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Wronki reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy , ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, woj. wielkopolskie, tel. 67 2545300, faks 67 2545328.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wronki.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Nie dotyczy

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup wraz z dostawą kontenerów oraz pojemników na odpady komunalne.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostarczeniem kontenerów i pojemników na odpady komunalne dla Gminy Wronki: 1) Część 1: zakup wraz z dostawą kontenerów na odpady komunalne; 2) Część 2: zakup wraz z dostawą pojemników na odpady komunalne; 3) Część 3: zakup wraz z dostawą pojemników typu dzwon do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych. Szczegółowy zakres zamówienia zawarty został w SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.10.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w następujących wysokościach: 1) dla części 1 w wysokości 3.700,00 zł (słownie: trzy tysiące siedemset złotych 00/100), 2) dla części 2 nie ma obowiązku wnoszenia wadium, 3) dla części 3 w wysokości 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100). W przypadku złożenia oferty na kilka części Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości, która stanowi sumę kwot przypisanych do danych części. Wykonawca zobowiązany jest wskazać, której części zamówienia dotyczy wnoszone przez niego wadium. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy, tj.: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (przedmiot zamówienia), 3) kwotę gwarancji, 4) okres obowiązywania gwarancji, 5) oświadczenie gwaranta o bezwarunkowości gwarancji, z jednoczesnym zobowiązaniem do zapłaty kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego (beneficjenta) lub inny równoważny zapis, 6) oświadczenie, iż zapłata nastąpi w przypadkach określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych (art. 46 ust. 4a, art. 46 ust. 5). 4. Postanowienia rozdziału XVI ust. 3 stosuje się odpowiednio do poręczeń, określonych powyżej w rozdziale XVI ust. 2 lit. b i e. 5. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 6. Każdy dokument wadialny powinien zostać wystawiony na beneficjenta: Gmina Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki. 7. Wadium wniesione w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy we Wronkach; Nr rachunku: 96 8961 0002 0000 0000 0752 0003 z dopiskiem Wadium dot. ZP.271.15.2015 część .... 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej winno znajdować się na wskazanym rachunku Zamawiającego do upływu terminu składania ofert, tj. do dnia 11 czerwca 2015 r. do godz. 12:00. Wadium wniesione w pieniądzu uznaje się za wniesione z chwilą jego wpłynięcia na wskazane konto Zamawiającego (zaleca się wpłatę wadium najpóźniej do dnia poprzedzającego dzień składania ofert z uwagi na operacje bankowe). Bankowy dowód wpłaty należy przedstawić w formie dołączonej do oferty kserokopii potwierdzonej przez Wykonawcę za zgodność z oryginałem. 9. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku bankowym Zamawiającego. 10. W przypadku wniesienia wadium w innej formie niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy dołączyć do oferty w sposób umożliwiający dokonanie odłączenia i zwrotu oryginału dokumentu bez uszkodzenia oferty. Do oferty należy załączyć również kserokopię tego dokumentu potwierdzonego za zgodność z oryginałem. 11. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób inny niż określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą na podstawie art. 24 ust. 4 ustawy. 12. Zamawiający będzie zwracał wadium zgodnie z zapisami ustawy Prawo zamówień publicznych.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnianie warunku poprzez złożenie oświadczenia, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do SIWZ.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca ponadto przedkłada: 1) Oświadczenie w związku z art. 26 ust. 2d Pzp (sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ). 2) Listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, w przypadku Wykonawców należących do grupy kapitałowej. 3) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ). 4) Formularz cenowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ). 5) Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego). 6) Dowód wniesienia wadium.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Zakazuje się istotnych zmian postanowień niniejszej Umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy z zastrzeżeniem, o którym mowa w ust. 2. 2. Zamawiający przewiduje, zgodnie z art. 144 ust. 1 Ustawy możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści Oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku zmiany stawki podatku VAT dla usług objętych przedmiotem zamówienia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia, w takim przypadku strony dokonają odpowiedniej zmiany wynagrodzenia brutto - dotyczy to części wynagrodzenia za usługi, których w dniu zmiany stawki podatku VAT jeszcze nie wykonano. Zamawiający dopuszcza możliwość zwiększenia lub zmniejszenia wynagrodzenia należnego Wykonawcy o kwotę stanowiącą różnicę między nowo obowiązującą a dotychczasową wysokością podatku od towarów i usług, jednakże wyłącznie za okres po wejściu w życie zmiany jego wysokości, 3. Zmiany i uzupełnienia umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i muszą być zaakceptowane przez obie strony umowy. W tym celu strony sporządzą aneks do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wronki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.06.2015 godzina 12:00, miejsce: siedziba Zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Wronki ul. Ratuszowa 5, 64-510 Wronki, biuro nr 6 - I piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup wraz z dostawą kontenerów na odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Kontener KP 34 objętość: 34,0 m3 (z przeznaczeniem na odpady wielkogabarytowe) - 1 sztuka. Kontener musi być w całości wykonany z blachy o grubości minimum 5 mm, posiadać otwory umożliwiające odpływ wód opadowych oraz musi być wyposażony w rolki jezdne. b) Kontener wannowy (typu MULDA) objętość 7 m3 (z przeznaczeniem na gruz) - 2 sztuki. Kontenery muszą być w całości wykonane z blachy o grubości minimum 5 mm oraz posiadać otwory umożliwiające odpływ wód opadowych. c) Kontener KP 7 zamknięty objętość 7 m3 (z przeznaczeniem na elektroodpady oraz na makulaturę) - 2 sztuki, Kontenery muszą być wyposażone w otwieraną na bok klapę od czoła do opróżniania kontenera oraz w 6 otworów wrzutowych o wymiarach minimum 55 cm x 55 cm (po 3 otwory z każdej strony). Kontenery muszą być w całości wykonane z blachy o grubości minimum 3 mm, w przypadku pokrywy oraz klap blacha musi mieć grubość co najmniej 2 mm. d) Kontener KP 10 zamknięty objętość 10 m3 (z przeznaczeniem na odpady zielone, odpady budowlane (tj. styropian, wełna mineralna), tworzywa sztuczne i metale) - 5 sztuk. Kontenery muszą być wyposażone w przynajmniej 8 otworów wrzutowych o wymiarach minimum 55 cm x 55 cm (po 3 otwory z każdej strony). Kontenery muszą być wyposażone w otwieraną na bok klapę od czoła do opróżniania kontenera. Kontenery muszą być w całości wykonane z blachy o grubości minimum 3 mm, w przypadku pokrywy oraz klap blacha musi mieć grubość co najmniej 2 mm. e) Kontener KP 7 otwarty objętość 7 m3 (z przeznaczeniem na szkło, opony) - 2 sztuki. Kontenery muszą być w całości wykonane z blachy o grubości minimum 3 mm oraz posiadać otwory umożliwiające odpływ wód opadowych. f) Zamykany kontener na odpady niebezpieczne z rusztem i wanną wychwytującą o wymiarach minimum 2,45 m, 6,00 m, 2,5 m - 1 sztuka. Kontener musi być wykonany w całości z blachy o grubości minimum 3 mm. Wszystkie ww. kontenery muszą być przystosowane do systemu hakowego oraz bramowego (poza kontenerem KP 34, który powinien być dostosowany do systemu hakowego). Kontenery muszą być pomalowane na kolor zielony oraz trwale zabezpieczone przed korozją. Kontenery należy dostarczyć do Gminy Wronki w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki) do dnia 1 lipca 2015 r. Kontenery muszą posiadać trwałe oznaczenie właściciela w kolorze białym: GMINA WRONKI z zastrzeżeniem, że wysokość liter musi wynosić minimum 0,15 m (Zamawiający nie dopuszcza stosowania naklejek). Napis musi znajdować się na bokach kontenerów w centralnym miejscu. Kontenery muszą być wyposażone w uchwyty do montażu plandeki/siatki zabezpieczającej przed wysypywaniem odpadów podczas transportu. Przedmiot zamówienia musi być nowy w pierwszym gatunku jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pojemników na odpady komunalne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: a) Pojemnik o objętości 240 l (wykonane z tworzywa sztucznego) - 19 sztuk, b) Pojemnik o objętości 1100 l (wykonany z blachy ocynkowanej) -1 sztuka, c) Pojemniki o objętości 60 l (z przeznaczeniem na przeterminowane leki z zabezpieczeniem otworu wrzutowego przed możliwością wyciągnięcia odpadów) - 2 sztuki, d) Beczka antystatyczna o objętości minimum 100 l (na zużyte oleje) - 1 sztuka. Wszystkie ww. pojemniki muszą być dostosowane do grzebieniowego systemu załadowczego. Pojemniki muszą być wyposażone w zamykane klapy oraz w układ jezdny na dwóch kołach, a w przypadku pojemnika o objętości 1100 l na czterech kołach. Pojemniki należy dostarczyć do Gminy Wronki w miejsce wskazane przez Zamawiającego (ul. Ratuszowa 3, 64-510 Wronki) do dnia 1 lipca 2015 roku. Przedmiot zamówienia musi być nowy w pierwszym gatunku jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 01.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zakup wraz z dostawą pojemników typu dzwon do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: zakup wraz z dostawą pojemników typu dzwon do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych z przeznaczeniem na: a) Tworzywa sztuczne (w kolorze żółtym i z trwałym napisem Tworzywa sztuczne) o pojemności 2,5 m3 z podstawą o kształcie koła - 44 szt. b) Szkło (w kolorze białym i z trwałym napisem Szkło) o pojemności 1,5 m3 z podstawą o kształcie koła - 35 szt., c) Makulatura (w kolorze niebieskim i z trwałym napisem Papier i makulatura) o pojemności 2,5 m3 - 15 szt. oraz o pojemności 1,5 m3 z podstawą o kształcie koła - 18 szt. Wszystkie ww. pojemniki muszą być wykonane z trudnopalnego tworzywa sztucznego oraz przystosowane do opróżniania za pomocą dźwigu HDS (dwudzielny denny system zamykania klap wzmocniony stalowym stelażami zabezpieczonymi przed korozją, wyposażony w mechanizm sterowania klapami). Pojemniki powinny posiadać trwałe oznaczenie właściciela w kolorze białym: GMINA WRONKI z zastrzeżeniem, że wysokość liter musi wynosić minimum 0,10 m (Zamawiający nie dopuszcza stosowania naklejek). Pojemniki muszą być wykonane z materiału o dużej odporności na: uszkodzenia mechaniczne, działanie promieni UV, chemikalia, niskie i wysokie temperatury. Konstrukcja pojemników musi być symetryczna, skorupa bez łączeń. Pojemniki winny być wyposażone w otwór wrzutowy wielkością i kształtem dostosowany do zbieranego surowca, tzn. jeden otwór okrągły o średnicy minimum 180 mm. W przypadku pojemników na papier i makulaturę dopuszcza się inny kształt otworu. Otwór do wrzucania odpadów musi być zabezpieczony fartuchem gumowym przed wlewaniem się wody deszczowej do wnętrza pojemników. Pojemniki należy dostarczyć do Gminy Wronki w miejsce wskazane przez Zamawiającego w trzech (możliwie równych ilościowo) dostawach, przy czym I dostawa musi zostać zrealizowana do dnia 24 lipca 2015 r., II dostawa musi zostać zrealizowana do dnia 2 września 2015 r., III dostawa musi zostać zrealizowana do dnia 30 października 2015 r. Terminy dostaw należy uzgodnić wcześniej z Zamawiającym. Zamawiający dopuszcza możliwość dostarczenia pojemników w częściach i zmontowania ich na miejscu przez Dostawcę. Przedmiot zamówienia powinien być nowy w pierwszym gatunku jakości..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.92.84.80-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.10.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 95
    • 2. Okres gwarancji - 5

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.